Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulle ja aviomiehelleni taitaa tulla ero. Syy: mies haluaa kovasti lapsia, minä puolestani en.

Vierailija
27.06.2025 |

Olemme olleet nyt yhdessä kolme vuotta, joista kaksi vuotta naimisissa. Kun aloimme seurustella, mies kertoi heti alussa, että hän haluaisi isäksi (ja mahdollisimman pian). Minä vastasin hänelle, että katsellaan ensin, miten yhteiselomme alkaa sujua. Ei minulla ole varsinaisesti mitään lapsia vastaan, mutta kun ei ole vauvakuumeesta tietoakaan, eivätkä äidinvaistoni ole edelleenkään heränneet. Toisaalta en voi sanoa, että olisin varsinaisesti koskaan rakastanut lapsia. En edes silloin, kun olin itse lapsi. Avioero tuntuu kauhealta ajatukselta, mutta mitä muutakaan tässä voisi tehdä? Aviomieheni haluaa niitä lapsia päivä päivältä yhä enemmän. Minä puolestani koen tilanteen koko ajan entistäkin painostavammalta. N33 (Enpä olisi ikinä uskonut, että mies voi olla noin lapsirakas. Yleensä naiset ovat sitä.)

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ikinä halunnut lapsia, mutta menit naimisiin miehen kanssa, jonka tiesit varmasti haluavan lapsia pian... Varmaan itsekin tajuat, missä meni metsään.

Ja ei, tuohon ei todellakaan ole muuta ratkaisua kuin erota mahdollisimman pian, että mies pääsee etsimään rinnalleen ihmisen, joka haluaa elämältä samoja asioita kuin hän. 

T. Vela

Nyt on miehelle tehty rankalla tavalla todella kammottava pettäminen.

Mikä ihmeen pettäminen? Missä näet uskottomuutta?

Luottamuksen pettäminen. -eri

Vierailija
42/67 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isäni oli nuorena naimisissa naisen kanssa joka ei halunnutkaan enempää lapsia. Erosivat ja sitten synnyin minä.

Ero siis lienee ainoa vaihtoehto.

Mies X oli nuorena naimisissa naisen kanssa joka ei halunnut lapsia. He pysyivät yhdessä. Jos mies olisi eronnut ja tehnyt lapsen naisen Y kanssa, siitä olisi kasvanut uusi Hit Ler. 

Lasten tekemättömyys on siis ainoa vaihtoehto. 

Pointti: ikinä ei voi tietää tuleeko lapsesta hyvä vai paha, joten ihan yhtä hyvin voi olla parempi vaihtoehto että lapsi jää tekemättä. 

Hitleri tuli ja meni jo. Se elää enää natsikorttia heiluttavan vasurin mielikuvissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tainnut leikkiä nukeilla lapsena.

Vierailija
44/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei äidinvaistot herää, jos ei ole lasta, mutta aika paskasti  teit, kun menit tuon miehen kanssa naimisiin.

Vaihda roolit: nainen haluaa lapsia mutta mies sanoo että katsellaan. Menevät kuitenkin naimisiin mutta mies ei edelleenkään halua lapsia. Tekikö mies aika paskasti?

Vierailija
45/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta olet johtanut miestä harhaan. Itse olen lapsia haluava sinkkunainen ja ärsyttäisi, jos toinen antaisi alussa ymmärtää, että perheen voisikin perustaa ja sitten "ajan tuhlauksen" jälkeen ei haluaisikaan.

Miehethän johtavat naisia harhaan jatkuvasti. Eivät edes huolehdi ehkäisystä vaan odottavat että nainen syö pillereitä tai hankkii kierukan. Naimisiinkin mennään. Mutta lapsia ei haluta. Koskaan ei ole sopiva aika.

Vierailija
46/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte olla yhdessä vaikka mies hankkii lapsen jonkun muun kanssa. Ei tarvitse ajatella niin perinteisesti.

Vierailija
47/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa muuta mahdollisuutta ole kuin sanoa suoraan että en halua lapsia koskaan. Sitten voi mies päättää haluaako erota että voi saada lapsensa jonkun muun kanssa. 

Vierailija
48/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ero on varma kun yksikään nainen ei kestä sitä että jokin asia menisi eritavalla kun hän haluaa ja jokainen nainen vaatii että.ihan kaiken on aina mentävä pelkästään niin kuin nainen haluaa. Naiset ei nykypäivänä enää parisuhteisiin kykene kun parisuhde on yhteistyötä ja kompromisseja ja kumpaankaan naiset ei enää nykypäivänä kykene kun naiset ei kestä sitä että nainen ei ollenkaan päätösvallassa joka asiassa. Naiset ei tasa-arvokn kykene vaikka miehiltä sitä vaatii

Vierailija
49/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastit puolison  hedelmälliset vuodet, paskiainen! 

Noinhan sanottais, jos mies avautuisi kuten ap

Vierailija
50/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sian jättö aika!!!! Kaiken on aina mentävä naisen tahdon mukaan! Naisen ei kannata jäädä parisuhteeseen jossa kaikki ei ole täydellisesti niin kuin haluaa. Naiset ei ole miehiä joiden ainoa tarkoitus on palvella muita ja maksaa muille asioita.

Vierailija
51/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ero on varma kun yksikään nainen ei kestä sitä että jokin asia menisi eritavalla kun hän haluaa ja jokainen nainen vaatii että.ihan kaiken on aina mentävä pelkästään niin kuin nainen haluaa. Naiset ei nykypäivänä enää parisuhteisiin kykene kun parisuhde on yhteistyötä ja kompromisseja ja kumpaankaan naiset ei enää nykypäivänä kykene kun naiset ei kestä sitä että nainen ei ollenkaan päätösvallassa joka asiassa. Naiset ei tasa-arvokn kykene vaikka miehiltä sitä vaatii

Näin se on. Se on naisen tapa tai ero.

Vierailija
52/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei äidinvaistot herää, jos ei ole lasta, mutta aika paskasti  teit, kun menit tuon miehen kanssa naimisiin.

Vaihda roolit: nainen haluaa lapsia mutta mies sanoo että katsellaan. Menevät kuitenkin naimisiin mutta mies ei edelleenkään halua lapsia. Tekikö mies aika paskasti?

Mies haukuttais aivan paskaks. "Varasti naisen aikaa!!!!" 

Ohis

Vierailija
53/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
54/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valehtelit? Heti pitää sanoa että lähinnä vihaa lapsia ettei käy noin. Minä myös miehenä olen halusin aina perustaa perheen lapsineen vaikka ei nuorena koheltajana sitä monikaan olisi uskonut. Mutta se oli päämäärä mihin pyrin ja pääsin. 

Vierailija
55/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kemiaa.

Vierailija
56/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet viellinen epä nainen. Miehesi ansaitsee terveen naisen joka haluaa lapsia.

Vierailija
57/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latele säännöt selväksi. Mies pitää vanhempainvapaan ja hoitovapaan ja sillä välin sinä elätät perheen ja kasvatat eläkettäsi ja ikälisäkertymääsi. Mies pulloruokkii vauvan ja herää öisin. Mies lähtee lapsen kanssa päivystykseen ja jää kotiin, kun lapsi sairastuu. Mies maksaa lapsen harrastukset ja ilmoittaa hänet niihin, hoitaa kaverisynttärilahjat, uusien vatteiden ja kenkien ostamiset neljästi vuodessa ja järjestää siivouksineen sukusynttärit ja muut pippalot. Mies istuu vasut ja vanhempainillat ja tekee lapsen kanssa läksyt joka päivä ja kuulustelee koealueet ja viikoittaiset sanakokeet. Mies kuljettaa harrastuksiin ja kavereille ja tietää kavereiden puhelinnumerot ja sosialiseeraa kaverien vanhempien kanssa. Jos tulee ero, mies on lähivanhempi.

Tämä kaikki paperille ja nimi alle. Sitten voit vääntää hänelle yhden mukulan.

Vierailija
58/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitte olla yhdessä vaikka mies hankkii lapsen jonkun muun kanssa. Ei tarvitse ajatella niin perinteisesti.

Miksi miehen pitäisi elättää vapaaehtoisesti mahoksi julistautunutta naista?

Vierailija
59/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että olet nainen niin saat jättää miehen aivan vapaasti miehen tuossa tilanteessa. Miehillä ei ole samanlaista oikeutta kun naisilla pitää olla mahdollisuus muuttaa miehen mielipide että naisen tato toteutuu. Onneksi parisuhde ja perheasioihin ei koskaan tule aitoa tasa-arvoa vaan kaikki menee niin kuin naiset haluaa ja miehen tehtävä on vain toteuttaa naiset tahto kaikella tapaa

Vierailija
60/67 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otin eron  kun vaimo alkoikin haluta lapsia vaikka muuta oli sovittu.