Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työttömäksi jääville kelpaakaan omat neuvonsa?

Vierailija
27.06.2025 |

"Töitä saa kun hakee vaan", "pitää ottaa vastaan mitä tarjotaan,", "avoimia paikkoja kyllä on" jne. Miksei kelpaa samat asiat mitä on muille aina ennen neuvoina  hokenut? 

(En ole työtön itse). 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska eivät koskaan uskoneet että työttömyys voi koskea myös itseä.

Vierailija
2/6 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(En ole työtön itse). 

Et ainakaan vielä. Mutta jos työttämäksi joskus jäät, niin sittenhän noudattaa noita itsekin toistamiasi neuvoja 😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin juuri teinkin ja sain uuden työpaikan. Joka tapauksessa en olisi mennyt lähijunaan juomaan kaljaa.

Vierailija
4/6 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan sanonut noin.

T. Työtön

Vierailija
5/6 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät koskaan uskoneet että työttömyys voi koskea myös itseä.

Tai siksi,  että nämä työttömät asuvat ap:n päänsisällä ja siellä ei ole töitä tarjolla. 

Vierailija
6/6 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

(En ole työtön itse). 

Et ainakaan vielä. Mutta jos työttämäksi joskus jäät, niin sittenhän noudattaa noita itsekin toistamiasi neuvoja 😉

Ap tässä. Olen ollut kyllä työtön. Nyt olen 61-vuotias. Elän kyllä säästöilläni siihen asti että voin hakea OVE:a ja minulla on pieni lisätulon lähde myös. Aina voi myös myydä asunnon ja muuttaa halvempaan, joten en enää aio ilmoittautua työttömäksi. Sain itse paljon hyödyttömiä ja itsestäänselviä neuvoja kun olin työtön. Kukaan ei kertonut koskaan mitään uutta ja kaiken kyllä tiesin. Kovalla haulla ja uudelleen kouluttautumalla pääsin takaisin työelämään.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi