Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko tuollaisesta isosta Tobleronesta syödä vain puolikas pala?

Vierailija
27.06.2025 |

1 normaali pala jo aika giganttinen

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niin läski että on parempikin, etten syö koko palaa. 130 kg painoin viime viikolla. Ap

Vierailija
22/25 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstamamma vetää sen illassa 😃😃

Minä vedän ihan helposti, vaikken edes ole palstamamma. Enkä siten edes ylipainoinen.

Mä olen reilusti ylipainoinen nainen ja mä en pystyisi vetämään tuollaista yhdessä illassa. Jotkut normaalipainoiset vetää suklaalevyn tai litran jäätelöä yhteen menoon. Mä en ole koskaan pystynyt tuohon. Kummallinen ajattelutapa joillakin, kun kuvitellaan kaikkien ylipainoisten vetävän kerralla vaikka mitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinikumeja menisi kyllä kilo kerralla mutta 360 grammaa Tobleronea ei ehkä menisi.

Vierailija
24/25 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vedän ihan helposti, vaikken edes ole palstamamma. Enkä siten edes ylipainoinen.

Mä olen reilusti ylipainoinen nainen ja mä en pystyisi vetämään tuollaista yhdessä illassa. Jotkut normaalipainoiset vetää suklaalevyn tai litran jäätelöä yhteen menoon. Mä en ole koskaan pystynyt tuohon. Kummallinen ajattelutapa joillakin, kun kuvitellaan kaikkien ylipainoisten vetävän kerralla vaikka mitä.

Onhan se noinkin. Ihmetyttää vaan, miten olet tullut ylipainoiseksi, jos syöt vain yhden suklaapalan jne. Minä vedän helposti levyn ja kaksikin.

Vierailija
25/25 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se noinkin. Ihmetyttää vaan, miten olet tullut ylipainoiseksi, jos syöt vain yhden suklaapalan jne. Minä vedän helposti levyn ja kaksikin.

Voi luoja. Missä mä kirjoitin syöväni yhden suklaapalan? En yhtään missään. Mä kirjoitin, että en pysty syömään kokonaista levyä tai litraa jäätelöä. Kummallista, että ihmiset ei tajua, että voi lihota mm. liian isojen annoskokojen, rasvaisen ruoan vuoksi jne. Liian vähän liikuntaa. Haloo nyt taas oikeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi