Kuuluuko tuollaisesta isosta Tobleronesta syödä vain puolikas pala?
Kommentit (25)
Ne palat on kyllä oikeasti isoja. Yleensä syön yhden kerrallaan kahvin kanssa.
Hankalan mallisia ne palat jos niitä pitäisi vielä alkaa pilkkomaan. Sen verran hyvää se on että menee kokonaisena palat.
Vierailija kirjoitti:
Söin koko tobleronipatukan juuri.
Sellasen 360 grammaisen?
Ap, täytyykö sinulle sanella ylhäältä ohjeet, miten menetellä asiassa? Oletko auktoriteettiuskoinen?
Onko muuten niin että vaikka se patukan koko kasvaa rajattomasti siellä on aina sama määrä niitä paloja?
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma vetää sen illassa 😃😃
Minä vedän ihan helposti, vaikken edes ole palstamamma. Enkä siten edes ylipainoinen.
Kyllä se koko patukka kerralla menee. Alle 10 palaa siinä taitaa olla .
m62kg
Kyllä siihen hampaat uppoaa. Puraisee sellaisen palan kuin kerralla haluaa. Siis murtaa ensin yhden kolmion, sitten puree palan.
On jäätävän hyvää suklaata. Etenkin se valkosuklaaversio.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siihen hampaat uppoaa. Puraisee sellaisen palan kuin kerralla haluaa. Siis murtaa ensin yhden kolmion, sitten puree palan.
Ap:lla ei ole hampaita. Ne tippuivat pois viime hammaslääkärikäynnin yhteydessä. Ja tekareiden kanssa tuo suklaa ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
En mä halua säilöä palaa jonka olen hampailla katkonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla ei ole hampaita. Ne tippuivat pois viime hammaslääkärikäynnin yhteydessä. Ja tekareiden kanssa tuo suklaa ei sovi.
Mistä tiesit? Ei olekaan. Tekarit vain.
Yritän nyt nuolla suklaapatukkaa. Ap
Tulee himo jos joku mainitsee tobleronen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä halua säilöä palaa jonka olen hampailla katkonut.
Sitten hankit pienemmän tobleronen. Tai muuta suklaata.
Tuossa on yksi tuote, minkä suosiota en ole ymmärtänyt. Kaikki ostivat aina Tobleronea laivalta tai lentokoneesta. Monet toivat sitä tuliaisena, jos ei ollut varoittanut, että älä tuo ainakaan sitä.
Ostin joskus itsekin, kun se oli niin suosittu, mutta ei! En ikinä oppinut tykkäämään. Hirveän kovaa suklaata se kolmiopala, eikä mitään niin herkullista, vaikka ei pahaakaan. Pohjalla ihan mauttomia mantelilastuja vai mitä ne oli.
Inhosin niitä mantelilastuja. No yritin keskittyä siihen suklaaseen ja jättää mantelilastut syömättä. En silti tykännyt.
En ostanut enää ikinä ja yritin aina muistuttaa, että ei ainakaan Tobleronea tuliaiseksi.
Ei ne mantelilastut ole siellä pohjalla. Se on samaa massaa koko suklaa.
Syö sen verran kuin haluat. Tuohon ei ole mitään sääntöä.