Onko tämä liian "nuori" mekko 47-vuotiaalle?
Kommentit (48)
Noista röyhelöistä tulee tyttömäinen fiilis.
Itse ostaisin seuraavan: https://www.zalando.fi/swing-abend-iltapuku-light-green-sg721c18d-m11.h…;
Mutta tämähän on ihan makuasia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä 47-vuotiaasta. Jos on hoikka, hyvä ryhti, hyväkuntoiset hiukset, iloinen ilme ja kepeä askel niin voisi sopiakin.
Ja entäs sitten jos ei ole? Pitää ripotella päälleen tuhkaa ja pukeutua säkkiin?
Ei, voi toki käyttää tätäkin leninkiä, mutta silloin ei herätä ihailua muissa vaan huvittuneisuutta ja myötähäpeää.
Pikkasen rohkee, mutta jos vartalo on ok niin anna palaa vaan. Huom - rehevät muodot on ok vartalo .... ne Rubensin naiset.
Malli on kiva. Itseäni ei väri niin miellytä. Muun värisenä voisin hyvin käyttää, mutta laittaisin itse jotain käsivarsien suojaksi, kun minulla paksut muhkuraiset käsivarret. Olisi kyllä ihanaa kun voisin käyttää hihattomia vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Pikkasen rohkee, mutta jos vartalo on ok niin anna palaa vaan. Huom - rehevät muodot on ok vartalo .... ne Rubensin naiset.
Mikä tuosta tekee rohkean?
Minä aion pukea tämän kun täytän 47v työpaikan kesäjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu siitä 47-vuotiaasta. Jos on hoikka, hyvä ryhti, hyväkuntoiset hiukset, iloinen ilme ja kepeä askel niin voisi sopiakin.
Ja entäs sitten jos ei ole? Pitää ripotella päälleen tuhkaa ja pukeutua säkkiin?
Ei, voi toki käyttää tätäkin leninkiä, mutta silloin ei herätä ihailua muissa vaan huvittuneisuutta ja myötähäpeää.
Joo, joissain ex-koulukiusaajissa varmaan jotka ei ole koskaan kasvaneet aikuisiksi siitä teini-iän roolistaan.
Ei. Ajattelet noin vain siksi, että mekkoa pitää päällään lapsekkaan näköinen malli.
Odotin myös jotain hirveää olkaimetonta vesirajaglittermekkoa. Tuohan on todella asiallinen ja omaan silmääni nimenomaan sellainen kaunis ja tyylikäs, keski-ikäisen naisen mekko. N26
Itse en pidä mekon pituudesta. Polvipituinen on parempi. Muuten minulla on samantyyppinen harmaa (hieman hopeaan taittava) ja se on ihan nätti. Ei nyt vaan ole juhlia, joihin laittaa. Ikää 48.
Mauttomia keski-ikäisellä on liian piukeat ja trikoiset. Sellaiset, joissa paljastellaan joka päästä (iso kaula-aukko +vesirajapituus). Tosin ne on mauttomia nuorellakin, mutta nuorelle voi antaa anteeksi vielä huonon maun.
Vierailija kirjoitti:
Jos on hoikka vartalo ja hoikat sääret.
Kokoa 32.
200 euroa tuollaisesta reuhkasta? Tuolla saisi melkein äkkilähdön lämpimään tai festariliput. Aika surkea diili.
Ei, ja ei se iästä riipu vaan kropan kondiksesta ja vartalon mallista. Mä näytän vahvasti Y-mallisena mörssäriltä tuollaisissa mekoissa mutta vyötäröä korostavissa hihallisissa jopa sirolta. Kaunis mekko, jos vaan istuu sinulle niin osta ihmeessä
T. N36v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta näyttää kivalta. Helma peittää pilvet, mikä useimmilla ikäisilläsi alkaa olla jo tärkeä seikka.
t. 50-vuotias
🙄 polvet
pitää olla kyllä erityisen suuri helma, kuin kalleimmissa hääpuvuissa, jotta peittäisi pilvet
Minulla oli 62v:nä tuollainen mekko kukkakuosilla ja täyspitkänä juhlissa. Hoikka ja ryhdikäs niin sopii hyvin korkkareiden kanssa.
Tuossakin kiva mitta, peittää polvet
Siinä se olis, mutta vaan kuvassa!
https://img.freepik.com/free-psd/back-view-woman-posing-studio_23-21506…
Mikä tuosta niin nuorekkaan tekee? Sopii kenelle tahansa, jos ei pelkää näyttää käsivarsiaan.