Minua väsyttää työpäivän jälkeen
Teen pitkässä työmatkassa töitä, 1h suuntansa ja työpäivät 8-10h. Olen yrittänyt vähentää. Kun tulen töistä jaksan syödä ja sitten pakko mennä nukkumaan. Tänään nukuin 2h!! Eikä ollut kuin lyhyt työpäivä. Teen fyysisesti kevyttä, mutta henkisesti vaativaa työtä.
Teinit on valittanut, että äiti et ole meidän kanssa. Joo, no tänäiltana jaksan.
minulla on hyvin toiminut laihdutusurakka menossa ja lisäksi kilpirauhasen vajaatoiminta huomattiin viime syksynä, siihen thyroxin.
miten te muut kommentoisitte minulle?
Kommentit (14)
Minkä ikäinen olet kun noin ahdistut normaalista elämästä? Tunnin työmatkat suuntaansa on ihan normaalia ja tuo sinun työaika on myös ihan normaalia
Ala harrastamaan liikuntaa. Kuulostaa aluksi oudolta, mutta se oikeasti auttaa.
Hae saikkua te naisethan muutenkin saikutatte aivan järkyttävästi enemmän kuin miehet ja saattekin sitä saikkua paljon helpommin. Ai niin mutta nykyajan naisethan on itsenäisiä ja vahvoja jotka pystyy samaan kui miehet niin eihän tuossa ole mitään oikeutta gelmaan kun teet samanlaisia päiviä kuin mitä miehet yleisesti tekee ilman valitusta
Tarkistuta että lääkitys oikeasti on oikealla tasolla kilpirauhasen vajaatoimintaan.
En todella hae saikkua.
voisi olla jatkaa urheilua. Olen siitä säästänyt kun olen ollut niin paljon töissä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet kun noin ahdistut normaalista elämästä? Tunnin työmatkat suuntaansa on ihan normaalia ja tuo sinun työaika on myös ihan normaalia
Tunnin työmatka suuntaansa on elämän tuhlaamista.
Eikö tuo ole kuitenkin aika normaalia väsyä? Kysytään nyt kuitenkin, että nukutko hyvin, syötkö tarpeeksi työpäivän aikana, pidätkö tauot töissä, teetkö jotain pientä taukojumppaa?
Joko diabetes tai liian kuormittava työ.
Nukun hyvin. Mutta Näen painajaisia.
syön nyt hyvin rytmin mukaan ja terveellisesti. 1200kcal/pvä. Syön kyllä työn lomassa en omine taukoineni.
olen tehnyt 12h päivää myös mutta nyt enää harvoin.
keväällä oli puhetta lääkärin kanssa että kilppariarvo olisi OK. Että mitäs siitä?
ap
Diabetesta ei ole, on testattu.
ap
Nukun hyvin. Mutta Näen painajaisia.
--
Minulla tulehtunut hampaan juuri aiheutti tätä. Päällepäin ei näkynyt ongelmaa, röntgenkuva paljasti.
Minkä ikäinen olet? Esivaihdevuodet? Ferritiini?
Up