G: Ärsyttävin palstalainen kautta aikain? ;-)
Kommentit (23)
teini oli, jolla meni tosi huonosti ja kirjoitteli kaikkee kipeetä...joskus parikolme vuotta sitten...
Mielenkiintoista kuulla, miten paljon herättää minun persoona tunteita. Oudointa näissä keskusteluissa on kyllä se, että minun maailmankuvassa raha ei ole ollut koskaan eikä ole nytkään mikään tärkeä tekijä, vaikka myönnettäköön että raha-asioista olen ollut paljonkin kiinnostunut, vaikken mammonaa halua kerätäkään. Mutta että minulla olisi tarvetta keulia jollain, niin ei todellakaan, meidän perheessä ratkaisut eivät ole mitenkään hienoja, päinvastoin varmasti monen mielestä, mutta ne ovat meille sopivia ja ehkä vähän erikoisia.
Mitä tuohon lapsiasiaan tulee, niin todellakin minulla oli joskus elämäntilanne, johon en todellakaan halunnut lisää lapsia. Perhe on kokonaisuus ja minä ainakin tarkastelen kokonaisuutta, kun lapsiasioita mietitään. Yhtenä erittäin suurena vaikuttavana tekijänä tähän oli silloisen mieheni vakava sairaus. En eron syitäni lähde tässä analysoimaan tarkemmin, mutta sanotaan nyt vaikka näin, että jossain vaiheessa ehkä osittain tuon sairauden takia miehen elämän suunta vaihtui ja minä ja poika ei kuuluttu miehen kuvioihin. Elämässä on tullut paljon ikäviä asioita minun kohdalle, paljon sellaista mitä en kellekään soisi, mutta kuitenkin uskoisin, että peruspositiivisuuteni on mahdollistanut elämän jatkumisen katkeroitumatta. Uskon vakaasti siihen, että vaikka välillä nurkan takaa tulee pahojakin asioita elämäämme, niin yhtä lailla nurkan takana voi olla odottamassa jotain hyvää ja ihanaa.
Heh, siinä hauskoimpien aloitusten ketjussa oli tuo äiti mammas -juttukin.;)
Mrs_Starlight on ärsyttävä, ja noh toisaalta vähän ressukkakin.