Hikirajat vaatteissa salilla? Etenkin housuissa
Treenaan melkein aina mustissa, tai sitten tummansinisissä trikoissa, jottei hikirajat näy. Paidassa hikiraja ei haittaa niin paljon (mulla etenkin alaselkä hikoaa niin, että paita vaihtaa väriä) mutta se tuntuu nololta, jos housuissa näkyy hikiraja, etenkin "yläpepun" tai sisäreisien kohdalla D:
Mutta harmittaa aina pukeutua mustaan.
Kommentit (24)
Tilasin zalandolta bjorn borg kirkkaansiniset trikoot ja ne on päällä mukavat, siitä väristä kuitenkin näkyy hiki heti, niin mietin viittinkö ostaa, uskallanko käyttää sen värisiä trikoita.
No kyllä teillä on ongelmat. Kannattaa ehkä lopettaa se salilla käynti kokonaan.
Juuri oli ketju siitä kuinka noloa on jos näkyy alusvaatteiden rajat treenivaatteiden läpi! Oletettavasti porukka jäänyt 14 vuotiaan tasolle elämässään.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä teillä on ongelmat. Kannattaa ehkä lopettaa se salilla käynti kokonaan.
Juuri oli ketju siitä kuinka noloa on jos näkyy alusvaatteiden rajat treenivaatteiden läpi! Oletettavasti porukka jäänyt 14 vuotiaan tasolle elämässään.
En lopeta salillakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Treenaako täällä kukaan?
Kyllä, mutta ollaan täysjärkisiä toisin kuin sinä. Hikoilu ja sen näkyminen on normaalia kuntoillessa.
No eikös hiki salilla (ihan sama, onko pylly, palli, tissi vai kainalohiki) ole vähän kuin kunniaksi. On tehty muutakin kun nytkytetty nollapainoilla kännykkää selaten tai otettu pyllykuvia Instaan.
N43
Vierailija kirjoitti:
No eikös hiki salilla (ihan sama, onko pylly, palli, tissi vai kainalohiki) ole vähän kuin kunniaksi. On tehty muutakin kun nytkytetty nollapainoilla kännykkää selaten tai otettu pyllykuvia Instaan.
N43
Sisäreisihiki näyttää kuin ois laskenut alleen D:
Paitahiki ei nolota.
Itse en juurikaan hikoile, joten ei ole tarvinnut asiaa miettiä, mutta ei minusta hikiläntit vaatteissa ole mitenkään noloja. Mutta pyyhkikää pls laitteet ja penkit jälkeenne.
Vittuhiki liian pienissä vaaleissa pöksyissä on hauskaa katseltavaa. Usein hutsut oikein esittelevät reikiään muille treenaajille.
En hikoile, voin käyttää mitä värejä vaan.
Mitä hikisempi olen salilla, sen enemmäm miehet vilkuilevat. Hikoan niin, että valuu ihan noroina olkapäitä ja sääriä pitkin hiki. Selkä on märkä, ja rintamus, tietysti takapuoli. Pyyhin aina laitteet, koska istuessa jää jälki.
No mitä siitä. Salille mennään hikoilemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hikisempi olen salilla, sen enemmäm miehet vilkuilevat. Hikoan niin, että valuu ihan noroina olkapäitä ja sääriä pitkin hiki. Selkä on märkä, ja rintamus, tietysti takapuoli. Pyyhin aina laitteet, koska istuessa jää jälki.
No mitä siitä. Salille mennään hikoilemaan.
Joku voi ajatella, että treenaan tosi kovaa. No, hiki alkaa virtaamaan jo pelkästä salin näkemisestä. Vaatteilla ei ole kovin paljon väliä. Tekniset vaatteet peittää kyllä paremmin hikilänttejä kuin tavallinen t-paita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä siitä. Salille mennään hikoilemaan.Joku voi ajatella, että treenaan tosi kovaa. No, hiki alkaa virtaamaan jo pelkästä salin näkemisestä. Vaatteilla ei ole kovin paljon väliä. Tekniset vaatteet peittää kyllä paremmin hikilänttejä kuin tavallinen t-paita.
Onko kenelläkään muilla näin? Siis jo ennen urheilua alkaa hiki nousta pintaan. Keho valmistautuu suoritukseen. Ei tarvii kuin seisoa paikallaan.
En ole ehtinyt kenenkään hikirajoja seuraamaan.
Mäkin hikoilen sen verran, että vaatteisiin jää jäljet, varsinkin jos tekee esim. penkkiä ja paita ja housut oikeen liimautuu ihoon. En tunne tästä minkäänlaista häpeää eikä sinunkaan tarvitse. Ja tietysti pyyhin laitteet.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin hikoilen sen verran, että vaatteisiin jää jäljet, varsinkin jos tekee esim. penkkiä ja paita ja housut oikeen liimautuu ihoon. En tunne tästä minkäänlaista häpeää eikä sinunkaan tarvitse. Ja tietysti pyyhin laitteet.
Paidan hiki ei nolota, mut peppuhiki ja sisäreisien hiki nolottaa 😬
Jos mulla ei tule hiki treenatessa niin turha reissu, lähinnä ihmettelen ei hikoilevia, että tuntuuko treeni missään.
Nosta painoja, lisää toistoja, vaihda ohjelmaa jos tuntuu liian helpolta.
Mä en käytä vartalonmyötäisä, niin ei haittaa.
Kun paita peittää pepun, niin se peittää myös selkä- ja nivushien.
Ja hikoilu ei ole noloa! Oon salilla naama punaisena, mutta hikirajat housuissa on nolot D: