Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2318)
Pippa voisi laittaa Markon Olet mitäsyöt -ohjelmaan.
Vierailija kirjoitti:
Pipan kroppa on huikea.
No sehän on lääkäri.
Aika kankea tuo Pippa tanssiessa, vaikka on hyvä kunto sillä.
Onpa Marko ukottunut. Mutta eihän se aika ketään säästä.
Mä en muistanutkaan, että Pippa on NOIN hoikka!
Pappa tanssi kuin hidastetussa filmissä, kolkkoa, kylmää ja jäykkää.
Harva viisikymppinen näyttää yhtä kuumalta kuin Pippa. Vähän jäykkä aloitus.
Pippa oli onneton. Heikko esitys.
Joo, ei tullut syöjätärtä Pipasta, niin kuin pelkäsikin.
Kun on Kuukan kiloista puhuttu ja itsekin olen, niin samaan hengenvetoon haluan sanoa, ettei tuo Markonkaan ylipainoinen kroppa mitenkään esteettiseltä näytä.
Olipas epävarmaa pipan tanssi, tai paremminkin kävelyä.
Odotin Pipalta enemmän, oli jotenkin kankea ja varovainen.
Anssi ja Mira teknisesti hyviä mutten muuten erityisesti pidä heistä. Minna vähätteli turhaan itseään. Paulus ja Liisa ihanan symppiksiä.