Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (11791)

Vierailija
11761/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Johanneksellakin tukijansa tuomaristossa. Lakko on Jukalle sukua, mutta Johanneksen äiti on Helenan hyvä ystävä.

Onko Lakko ja Jukka sukua keskenään?

Kyllä ovat. Lakko on Jukan siskonpoika.

Vierailija
11762/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ares ja Jaakko Kulta ainakin kiertäneet kesällä miltei kaikki mahdolliset festarit. Ovat nuorten suosikkeja. Molrmmat vaikuttaa fiksuilta. Kuulin jonkun Ares haastattelun ja hänestä syntyi mukava, maanläheinen vaikutelma. Nygkin puhui kauniisti isovanhemmistan joiden kanssa katsonut lapsena TTK. 

Itse olen kuullut tuon Areksen biisin vain Temppareiden (?) mainoksessa. Ei ole festarit enää minun juttuni. Korkeintaan voisin mennä Savonlinnan opperajuhlille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11763/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On Johanneksellakin tukijansa tuomaristossa. Lakko on Jukalle sukua, mutta Johanneksen äiti on Helenan hyvä ystävä.

Onko Lakko ja Jukka sukua keskenään?

Kyllä ovat. Lakko on Jukan siskonpoika.

Lakon äiti on thaimaalainen, joten tuskinpa on Jukka Haapalaisen sisko. 

Vierailija
11764/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit tulkitsevat kaiken aina arvosteluksi. Huomaa esimerkiksi siitä, miten heti ollaan vetämässä hernettä nenään, jos joku täysin neutraalisti kertoo, että esim. Jaakko Kulta on uusi tuttavuus, josta ei aiemmin tiennyt. 

Nuoriso tietää koska nämä esiintyvät festareilla ym. Ei minunkaan vanhemmat tienneet vaikka kuka Nipa Neumann on tai bändinsä Dingo.

Ei nämä (ainakaan vielä) millään festareilla esiinny. Vastahan tuo Jaakkokin oli ensimmäisen levyn saanut ulos. 

Älkää enää jaksako, ootte niin noloja juntit. Jaakko Kulta ja Ares olivat molemmat RMJ:ssä, eikö toi riitä jo teille?

Riitä mihin? Itse olen käy

Veikkaan että sun lapsi on se joka ei kuuntele näitä vaan Chopinia

Vierailija
11765/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin antaisin Pauluksen kirnuta joka reikää 💗

T: pantteripöksy-mamma

Mitä on kirnuaminen? Ei taida kuulua tanssitermistöön vaan pikemminkin agraarikulttuuriin.

Katso tästä, jos et tiedä, mikä liike tulee kirnuamisesta mieleen😂.

Vierailija
11766/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että sun lapsi on se joka ei kuuntele näitä vaan Chopinia

En tiedä kuunteleeko mun lapsi Chopania, mutta siitä olen melko varma, että hän ei enää lähes kolmekymppisenä kuuntele näitä teinien suosikkeja. Voin toki olla väärässäkin. 

Vierailija
11767/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Paulus on ainakin varmuudella Jorman kummipoika. En nyt muista oliko Jukka Lakon eno vai mikä, mutta jotain sukua ovat.

Vierailija
11768/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin antaisin Pauluksen kirnuta joka reikää 💗

T: pantteripöksy-mamma

Mitä on kirnuaminen? Ei taida kuulua tanssitermistöön vaan pikemminkin agraarikulttuuriin.

Katso tästä, jos et tiedä, mikä liike tulee kirnuamisesta mieleen😂.

Vierailija
11769/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinit tulkitsevat kaiken aina arvosteluksi. Huomaa esimerkiksi siitä, miten heti ollaan vetämässä hernettä nenään, jos joku täysin neutraalisti kertoo, että esim. Jaakko Kulta on uusi tuttavuus, josta ei aiemmin tiennyt. 

Nuoriso tietää koska nämä esiintyvät festareilla ym. Ei minunkaan vanhemmat tienneet vaikka kuka Nipa Neumann on tai bändinsä Dingo.

Ei nämä (ainakaan vielä) millään festareilla esiinny. Vastahan tuo Jaakkokin oli ensimmäisen levyn saanut ulos. 

Älkää enää jaksako, ootte niin noloja juntit. Jaakko Kulta ja Ares olivat molemmat RMJ:ssä, eikö toi riitä jo teille?

Riitä mihin? Itse olen käy

Jos luet ton ketjun niin siellä joku tietäjä kirjoittaa että ei nämä artistit käy festareilla. Joko kirjoittaja et ole sinä tai sitten sä oot täysjuntti ku kumoat oman kirjoituksesi.

Vierailija
11770/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta Paulus on ainakin varmuudella Jorman kummipoika. En nyt muista oliko Jukka Lakon eno vai mikä, mutta jotain sukua ovat.

Ja se laulaja mikä tänään kävi jaksossa, on Marco Bjuströmille jotain sukua. Samaa näköäkin oli.

Vierailija
11771/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi vaatii rytmitajua. Jos sitä ei ole, jää elämässä ilman tanssiparneria.

Vierailija
11772/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet totaalisen väärässä. tässä totuus:

Jukka Haapalainen ja Lakko (Eric Savolainen) eivät ole sukua toisilleen; he ovat molemmat julkisuuden henkilöitä, jotka ovat olleet mukana Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa eri aikoina. Haapalainen on ammatiltaan tanssitaiteilija ja Savolainen on tubettaja, joka osallistui ohjelmaan vuonna 2025

Ei, Jorma Uotinen ei ole Paulus Arajuuren kummi. Paulus Arajuuren julkiset kummit ovat olleet muita henkilöitä, ja hänellä ei ole tiettävästi yhteyttä Jorma Uotiseen. 

Vierailija
11773/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan äiti on Haapalaisen kummitäti ja Uotinen taas  on Lakon kummin kaima. 

Vierailija
11774/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luet ton ketjun niin siellä joku tietäjä kirjoittaa että ei nämä artistit käy festareilla. Joko kirjoittaja et ole sinä tai sitten sä oot täysjuntti ku kumoat oman kirjoituksesi.

Joo. Mutta mihin sen RMJ:ssä esiintymisen nyt pitäisi riittää? Sitä kysyttiin. 

Vierailija
11775/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten suomalainen mies voi olla thaimaalaisen naisen veli? 

Vierailija
11776/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, ettei Suomessa enää  muodostu pariskuntia ja synny lapsia, kun kaiken maailman "prisma-mammat" kuolaa fantasioissaan jonkun paidattoman Paulus Arajuuren perään. Pikkusen on realiteet hukassa.

Vierailija
11777/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, pakko olla sukua kun molemmilla on tumma kikkara tukka 😂😂😂😂😂😂😂😂

Vierailija
11778/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en tajunnut ettet tiedä mikä RMJ on. Se on festari. Auttoiko tää?

Vierailija
11779/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ihme, ettei Suomessa enää  muodostu pariskuntia ja synny lapsia, kun kaiken maailman "prisma-mammat" kuolaa fantasioissaan jonkun paidattoman Paulus Arajuuren perään. Pikkusen on realiteet hukassa.

Kyllä mä olen onnistunut saamaan lapsia, vaikka kuolaankin Pauluksen perään. Ei nuo kaksi asiaa liity toisiinsa millän tasolla. 

Vierailija
11780/11790 |
09.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sorry, en tajunnut ettet tiedä mikä RMJ on. Se on festari. Auttoiko tää?

Ei auttanut, koska se ei vastanut minun kysymykseeni. Yritäpäs uudellen. Eli: Mihin Rauman Meren Juhannus-nimisellä musiikkifestivaalilla esiintymisen pitäisi riittää?