Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (11822)
Pareista ei niin väliä, mutta näistä "artisteista" ei pidä päästää ketään jatkoon! Hirveää kuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaakko kulta. Ikinä kuullutkaan. Ja Suomen tähtiartisteja. Voi luoja.
Ekaa kertaa minäkin kuulen tästä "tähdestä"
Olette tynnyrissä kasvaneet. Oon vajaa kuuskymppinen ja tiesin artistin.Ei ole. Se, että sinä kuuntelet kuusikymppisenä jotain pissismusaa, ei tarkoita, että nämä Warnerin promoamat "tähdet" olisivat oikeasti jotenkin tunnetuja. Jos olisivat, ei niitä tarvitsisi tuolla tavalla promota.
En ole tuo kuuskymppinen, mutta ikähminen jo minäkin ja kuuntelen musiikkia laidasta laitaan. Olkoon sitten pissismusaa, jos vaan korvaa miellyttää, kun ei sitä iän lisääntyessä tarvii kaavoihin kangistua ja aina kuunnella Eppuja tai Olavi Virtaa tms. (mitähän musaa he edustavat?). Jaakko Ingraeuksesta kuulin, kun lueskelin Viisukuppilaa ja hänen nimeään on spekuloitu kai useampana vuotena mahdollisena esiintyjänä. Kiinnostuin tarkistamaan kenestä on kyse.
Kuin tuo Minna on vieläkin tuolla.
Vierailija kirjoitti:
Minna voittoon!
Joo! Ja muutetaan ohjelman nimeksi Tassuttaa tähtien kanssa!
Kenet haluaisit nähdä All Stars kaudella?
Minne Minna ja Mikko hävisi taustalta loppussa. Kun loppupisteet jne. ???? Loppuiko kunto?
Vapun puheesta ei saa mitään selvää
Miksei Liisalta kysytty, että miksi Pauluksen pitäs päästä finaaliin? Muilta kysyttiin.
Vierailija kirjoitti:
Jos Minna ei putoa niin menee usko koko ohjelmaan.
Ai usko siihen, että ihmiset ei voi äänestää miten huvittaa?
Vappu on tosi väsyneen näköinen..... ei mitään freesiä intoa. Pakkopullana kai menee, Vapulla mielessä joku muu juttu.
Miten tuo Minna kävelee vaan jaksosta toiseen...Nyt olis Minnan aika lähteä kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Antti Tuiskun.
Liisa oli kyllä upean näköinen tänään. 😍
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Kullan Sami Sykön tilalla.
Minna ja Mika tanssivat ensi kaudella. Luin just Seiskasta!
Paulus on kuin vanhojen kotimaisten elokuvien ison talon pehtoori. Käyskentelee ruispellon laitaa heinänkorsi suussa.
Vierailija kirjoitti:
Minne Minna ja Mikko hävisi taustalta loppussa. Kun loppupisteet jne. ???? Loppuiko kunto?
Varmaan vaatteidenvaihtoon tai huoltotauolle. Etkö ole huomannut, että kaikki eivät koskaan seiso taustalla yhtä aikaa pisteitä jaettaessa?
Vierailija kirjoitti:
No Minnan tietenkin. Mun täytyy kävellä näin, mun täytyy kävellä näin.
Miten olisi toinen ohjelmanimi. Walking with dinosaurs. Pahus, nimi olikin varattu jo.
Tuo "musiikki"..... Ok, mielummin Olavi Virtaa kuin jotain näitä kultakutreja joita on kymmenen tusinassa. Oon varmaan jo liian väsy tähän, täytyy kelata pskojen musiikkien takia, ennen vanhaan ei tarvinnut. Mörkökin jo pois. No, elämä on valintoja.