Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (14290)
Kuka putoo seuraavaksi, veikkaan Kristiina.
Vierailija kirjoitti:
Kuka putoo seuraavaksi, veikkaan Kristiina.
Toivottavasti Minna.
Kristiina oli Instassaan niin onnellinen, että on saanut tanssia 11 viikkoa. Treenien jälkeen totesi myös, että paso doble on todella fyysinen ja raskas tanssi.
Voiskohan olla niin, että Vapun pitää lopettaa TTK-juontajana, koska jos ensi syksynä on All stars -kausi, niin hän haluaa olla mukana kilpailemassa! Vaikkei ollutkaan kautensa voittaja, lähellekään. Mutta se halu.
Vierailija kirjoitti:
Voiskohan olla niin, että Vapun pitää lopettaa TTK-juontajana, koska jos ensi syksynä on All stars -kausi, niin hän haluaa olla mukana kilpailemassa! Vaikkei ollutkaan kautensa voittaja, lähellekään. Mutta se halu.
Vappuhan ilmoitti lopettamisestaan tuotannolle jo vuosi sitten.
Inhoan näitä halloween jaksoja ja musiikkia, onneksi tulee Selviytyjät toiselta kanavalta.
Vain yksi yö niin sitten olisi se päivä jonka illansuussa näytettäisiin taas jakso maikkarin tantsuloita. Kyseenalaista on, jaksanko enää katsoa ja kun musiikki ei oikein ole meikän makuun, pikemminkin se riipii korvia, niin on siinä hilikun kilikun että edes avaan töllöttimen.
Jos haluatte niin voitte tsempata mua jotenkin, vaikka sillä että ei tämä ole sentään jouluohjelma...
Nyt tietysti joku ilmoittaa, että teemana on joulun sanoma :D
Mun mielestä Marko tippuu.
Pippa lyötiin ihan lyttyyn kankeudestaan, Markosta ei kukaan sano mitään negaa, vaikka kömpelyyttä saattaa hänenkin liikkumisessaan joku meistä havaita...kun oikein tarkasti katsoo
Vierailija kirjoitti:
Pippa lyötiin ihan lyttyyn kankeudestaan, Markosta ei kukaan sano mitään negaa, vaikka kömpelyyttä saattaa hänenkin liikkumisessaan joku meistä havaita...kun oikein tarkasti katsoo
Toivottavasti Msrko ei tipu, on yllättänyt hyvin positiivisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Msrko ei tipu, on yllättänyt hyvin positiivisesti.
No ehkä Minna sitten. En muistanutkaan että hänkin on vielä mukana.
Olen ilokseni todennut Erkin kehittyneen paljon TTK:n juontajana. Hän on ottanut/saanut juonnoissaan paljon tilaa Vapulta.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntai ihan pian, niin pääsee Kuukka taas vispaamaan persettään parketille.
Ei edes osaa vispata. Tönkköä liikkumista tanssilattialla, mutta kuka tietää vaikka voittaa koko skaban, kun tanssin asiantuntevat katsojat äänestävät asiantuntevasti suosikkiaan.😄
Some kiehuu nyt jo ennen lähetystä, monen mielestä tämä Halloween jakso on typerä, ja täysin turha. Moni kuulemma jättää katsomatta koko jakson, no saas nähdä...
Vierailija kirjoitti:
Some kiehuu nyt jo ennen lähetystä, monen mielestä tämä Halloween jakso on typerä, ja täysin turha. Moni kuulemma jättää katsomatta koko jakson, no saas nähdä...
Inhoan halloweeniä, typerä jenkeistä Eurooppaan levinnyt tapa. Miksi on pitänyt tunkea se tähän ohjelmaan? Kauniin tanssin sijaan nähdään taas hirveitä meikkejä, huonoa musiikkia ja outoja kauhutansseja 😏.
Tippuuko tänään kukaan vai onko tämä helloween jakso taas jokin leikkijakso?
Voi olla taas sama kuin viime viikolla. Tallennan ohjelman ja katson myöhemmin sen ohituksilla ja pikakelauksella. En minäkään jaksa niitä erilaisia teemapläjäyksiä. On mennyt jo maku koko ohjelmaan🤫
Vierailija kirjoitti:
Inhoan näitä halloween jaksoja ja musiikkia, onneksi tulee Selviytyjät toiselta kanavalta.
Kiitos, niin miinäkin. Otin tallennuksen pois kun tietää mitä paskaa on tulosssa.
Vierailija kirjoitti:
Vain yksi yö niin sitten olisi se päivä jonka illansuussa näytettäisiin taas jakso maikkarin tantsuloita. Kyseenalaista on, jaksanko enää katsoa ja kun musiikki ei oikein ole meikän makuun, pikemminkin se riipii korvia, niin on siinä hilikun kilikun että edes avaan töllöttimen.
Jos haluatte niin voitte tsempata mua jotenkin, vaikka sillä että ei tämä ole sentään jouluohjelma...
Nyt tietysti joku ilmoittaa, että teemana on joulun sanoma :D
Niinpä tietenkin, miks aina joku teema ja mistä ihmeestä löydetään noi paska biisit.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa näkisikin että vispaisi 😁 Tönkkösuolattu muikku