Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10889)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tästä ketjusta on tullut Minnan haukkumisketju. Mutta sillä on vaikutuksensa, mitä enemmän häntä haukutaan sitä enemmän häntä äänestetään. Ihan vaan näitten haukkujien kiusaksi. Jos häntä ei olisi niin rankasti haukuttu ja arvosteltu täällä, ja muuallakin, niin hän olisi pudonnut jo aikoja sitten!
Mutta muistakaa Aira-vainajan sanat: " Tanssi kuuluu kaikille".
Surullista ja säälittävää ja kertoo postaajista enemmän kuin Minnasta. Annetaan ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja haluavat olla. Minna sanoi hiljattain et hän vähät välittää miten pitäisi liikkua tai syödä. Teen niitä asioita mistä tykkään. Eli Minna nauttii elämästä kuten meidän kaikkien pitäisi.
Katoin vasta eilen uusimman jakson. Pakko sanoa että Paulus ja Liisa ja Sami ja Kristiina oli tosi hyviä! Vapulla oli hyvä tyyli ja Sami näytti ihan Robinilta nuoruuden kuvassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Pipasta mitään muuta kuin että hänellä on lantion liike pyöreä 0. Kankikaikkonen mutta naispuolinen. Muuten varmaan mukava ja kiva.
Mutta onko hänellä nuoruuden syömishäiriö aktivoitunut. Niin on laiha, vaikka tv-ruutu jopa lihottaa jonkun kilon.
Hänellä on joku sairaus ja lääkkeet jotka riuduttanut. Vaikka puhutaan paljon muuta pahaa.
Mä en kyllä usko tota "sairaus"-asiaa. Ja naama muuten on kuin pallo, lettu, niin pyöreäksi botoxattu.
Ei sitä botoxilla pyöreäksi saa. Se ei ole täyteaine
No johan sieltä tuli foliohattu höpisemään 🤣
Vierailija kirjoitti:
"Marko Keräsellä ja Minna taas synkkasi hyvin parinvaihtoviikolla. Aika paljon on kiinni kemioista tämä kisa myös.
Hyvät kemiat: Tinze & Valtteri, Lakko & Kastanja, Kia & Marko, Johannes & Katri, Kristiina & Sami, Mira & Anssi.
Ei niin hyvät kemiat: Mikko & Minna, Marko & Pippa, Sara & Jurtza."
ei niin yllättäen heikoimmilla tanssijoilla heikoimmat kemiat.
mutta heii, mIssä Paulus ??
Unohdin mainita Pauluksen. Hänellä ja Liisalla on myös hyvät kemiat. Mikko S innoissaan Matista, Matti toki vähän toppuutteli.
En sano, että noilla ei-niin-hyvät-kemiat olisi ns "huonoja" kemioita keskenään, vaan kemiat ei parilla niin hyvin kohtaa kuin niillä, joilla ne kemiat kohtaa tosi hyvin.
Esimerkkinä Minnan ja Marko Keräsen kemiat toimi paremmin kuin Minnan ja Mikko Ahdin. Tai Pipan ja Samin kemiat toimi paremmin, kuin Pipan ja Markon :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli upeita puvustuksia. Kristiina oli kaunis, Pipalle sopi hyvin pinkki. Vappu, upea asu ja meikki!
Mutta kyllä Johannes ja Katri on parasta tässä ohjelmassa. Ihana nähdä viime viikon parinvaihdon jälkeen tämä pari taas tanssimassa. Upea hidas valssi, liikutuin heti 😭 niin kaunista
Johanneksen ja Katrin valkoiset asut oli uskomattomat. Välillä näytti kuin 2 enkeliä olisi liidellyt lattian lähellä. Pukujen liehukkeista tuli siivet. 10+ puvustus.
Näki kyllä, ketkä olivat puvustamon suosikkeja.
Kristiinalla ja Pipalla on myös ollut kivoja asuja, olen itse tykännyt. Kauniin värisiä ja hyvin istuvia.
Vierailija kirjoitti:
Kahdeksan lähisukulaistani on sairastanut syöpää, neljä heistä on siihen menehtynytkin. RoosanauhaTTK on ihan paikallaan, mutta niin kuin joku tuolla sanoi, muitakin sairauksia on. Esim. erilaisia neurologisia sairauksia, joihin sairastuu nuoriakin ihmisiä. Heitäkin olisi hyvä muistaa.
Tuotannolle kannattaa laittaa viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin asiatonta yrittää verrata diagnooseja keskenään ja miettiä, mikä on niistä kamalin ja sitten mollata jotain muka vähäpätöisempää ja mielenterveysongelmia. Oikeasti niiden mielenterveysongelmien käsittely tässä tanssiohjelmassa olisi järkevämpää, koska ohjelman katsominen voi oikeasti auttaa ahdistuneen tai masentuneen voinnin parantumisessa ja tuoda positiivista ajattelua elämään, mutta tuollainen positiivinen ajattelu, eikä tämä ohjelma voi syöpää parantaa. Syövän hoitoon tarvitaan ihan ns. oikeaa lääketieteellistä hoitoa. Tavallaan tämä ohjelma välittää jopa vahingollista viestiä siitä, että tanssiohjelman hyväntekeväisyysjakso lahjotuksineen voisi syövät parantaa ja syyttely siitä, että kun köyhä suomalainen, jonka rahat eivät riitä edes omiin menoihin ei lahkosta aiheuttaisi tuolla jonkun kuolemisen syöpään. Syövät ovat Suomessa yleisiä, mutta niin ovat myös mm. mielenterveysongelmatkin.
Tuotannolle kannattaa laittaa toiveita mielenterveysaiheesta. Mielenterveys on meillä jokaisella, se koskettaa kaikkia. Vaikka hyvinvoivat ihmiset eivät välttämättä tule sitä erikseen ajatelleeksi, mutta jokaisella on fyysisen terveyden lisäksi mielenterveys, ja keho on yhteydessä mieleen. Ne ei ole erillisiä.
Myös fyysiset sairaudet vaikuttaa mielenterveyteen.
Mielenterveyspuhe olisi kyllä hyvä, kun jotkut kommentoijat voivat selkeästi huonosti.
" Kauanko nauttii tuota menoa, sydän . diabetes, nivelet ym..."
Voi kun herttaista huolehtimista, ihan pyytämättä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Katselin kaikki sunnuntain parhaat tanssit uudestaan. Kyllä tämä on miesten valtaa tällä kaudella. Niukasti finaalin ulkopuolelle jäävät Marko ja Kia, vaikka hyviä hekin ovat. Finaaliin menevät Lakko, Paulus ja Johannes. Uskomattoman hyviä kaikki kolme! Ja Kastanjan look oli niin tyrmäävä, se farkkuhame, voi jestas sentään. Olen heteronainen, mutta Kassu saa mut epäilemään mun suuntautumista. 🤣
Viime su Marko oli tuomaripisteissä 4. viimeinen, Kristiina viimeinen. Silti Kristiina ohitti kokonaispisteissä. Eli Marko putoaa ennen Kristiinaa, saattavat jopa Minnafanit yllättä.
Vierailija kirjoitti:
Tiistaiaamuna on pudonnut pari aina Maikkarin Huomenta Suomessa. Niin tänäänkin. Pippa Laukka ja opettajansa. Minua hiukan ihmetetty kun ope ei juuri saanut suunvuoroa ja Pipan mielipiteistä sain käsityksen että hän ei ihan ymmärtänyt sitä että tanssi ei oikein aina sujunut. Hän "tiesi" paljon tanssimisesta. No, eihän tuo lopputulos yhtään hassumpi ollut.
Pippa ei tosiaankaan käsitä, että hän ei tanssia osaa ja että hän on todella kankea. Kas, kun lapsensa ei ole häneen sitä saanu meneen perille. Eikö pippa ole katsonut lähetystä tallenteelta, tai omaa tanssiaan peilistä harkkasalilla? Eikö tosiaan ole siitä huomannut, miten huonosti tanssii? Ope koittanu kannustaa, tsempata ja sanonu tietysti, et "sä OSAAT, anna vaan mennä, vapaudut!" Niinpä oppilas on ottanu open sanat kirjaimellisesti, et hei, jospa ope onkin oikeassa, uskon hänen sanansa, eikä ole suhteuttanut palautetta oikein. Voi NOLOA!
Mitenkä tulikin sellainen olo että tämä skaba on jo ratkennut. Ensi viikon ja seuraavan viikon putoajat tiedetään, ja sitä myöten ollaankin jo melkein finaalissa.
En osaa tasan yhtään olla pahoillani, että kolmea mukavaa, sulavaa, nopeajalkaista, komeaa miesolentoa saa katsella loppuun saakka. No, onhan heillä opettajatkin, jotka eivät suurin surminkaan ole mitään rumiluksia hekään.
Rakastan hymyjä ja iloisia ilmeitä. Hymyt valaisevat harmaan maailman. Jopa Antarktis sulaa pelkästä ilostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiistaiaamuna on pudonnut pari aina Maikkarin Huomenta Suomessa. Niin tänäänkin. Pippa Laukka ja opettajansa. Minua hiukan ihmetetty kun ope ei juuri saanut suunvuoroa ja Pipan mielipiteistä sain käsityksen että hän ei ihan ymmärtänyt sitä että tanssi ei oikein aina sujunut. Hän "tiesi" paljon tanssimisesta. No, eihän tuo lopputulos yhtään hassumpi ollut.
Pippa ei tosiaankaan käsitä, että hän ei tanssia osaa ja että hän on todella kankea. Kas, kun lapsensa ei ole häneen sitä saanu meneen perille. Eikö pippa ole katsonut lähetystä tallenteelta, tai omaa tanssiaan peilistä harkkasalilla? Eikö tosiaan ole siitä huomannut, miten huonosti tanssii? Ope koittanu kannustaa, tsempata ja sanonu tietysti, et "sä OSAAT, anna vaan mennä, vapaudut!" Niinpä oppilas on ottanu open sanat kirjaimellisesti, et hei, jospa ope onkin oikeassa, uskon hänen sanansa, eikä ole suhteuttanut pal
Lisään tähän vielä, että tanssi kuuluu kaikille tietenkin. Ja kiva, että ihmiset lähtee tohon ohjelmaan, kukin omalla kapasiteetilla. MUTTA: ihmetyttää toi Pipan käsitys omasta taitotasosta, onko hänellä vaan niin kova pokka, et mahtavasti menee, vaikka todellisuudessa menee päin prinkkalaa vai onko hän niin tyh mä, ettei edes tajua kankeutta ja osaamattomuuttaan? Ehkä hän syömishäiriötaustaltaan näkee vain "ihanan" laihan naisen puettuna, meikattuna ja ihailee itsessään sitä. Tanssi on sivuseikka.
Nautin joka su tanssien katsomisesta, parien kehittymisestä ym. Ihanaa on, jos halukkaat pääsee tanssimaan kaikki tanssit kauden loppuun saakka, se on heille suurin palkinto. Vaikuttais, että 3 miesoppilasta menis tällä kaudella päätyyn saakka. Ellei Kristiina yllätä. Minä en välitä, kuka on voittaja, se spekulointi on ihan yhdentekevää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Opettajilla on ihan mieletön työ suunnitella uusi koregrafia joka viikolle ja opettaa tanssia vielä jollekkin Puujalka Patelle. Suuri kunnioitus kaikille tähtiopettajille. Olette taitavia.
Kyllä, kun ottaa huomioon, että opettajat pitävät viikolla myös "normaaleja" tanssituntejaan TTK-harjoitustuntien lisäksi.
Eiköhän opettajilla ole apuna muitakin koreografeja? Mikä esimerkiksi on taustalla häärivän Sirpa Suutari-Jääskön rooli?
No, ainakin tuomarit aina kehuvat opettajan tekemää koreografiaa "Kia oli tehnyt kekseliään koreografian" jne... Suutari-Jääskö tekee koreografioita yhteisnumeroihin, samoin jo pudonneet opettajat, kuten Jurijs Trosenko viime sunnuntain Ellinooran biisin tanssiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalle on koko ajan polvet pahasti koukussa.
Hän itse sanoi että heillä sukuvika . Upea ilmestys tanssilattialla ja huikeasti parantunut , oikein sädehtii asussa kuin asussa , elegantti ja tyylikäs vaikka verkkareissa.
Kristiina on kyllä upea ilmestys tanssilattialla. Ja se vilpitön ilo jokaisesta tanssista. Hän on myös lämmin ja sydämellinen ihminen - Valmentajan päivänä muisti Samia ja kolmiloikkavalmentajaansa Tuomas Sallista.
https://www.instagram.com/maniitsirk/p/DPBhEcJDNvk/?hl=fi&img_index=1
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti Pipan. sanat "en tiennyt,että tanssimiseen tarvitaan rytmitajua". Luuli pärjäävänsä ilman sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetytti Pipan. sanat "en tiennyt,että tanssimiseen tarvitaan rytmitajua". Luuli pärjäävänsä ilman sitä.
Minulla on tuttava, jolla ei ole rytmitajua eikä sävelkorvaa, mutta on oikein keijukainen liidellessään hyvän viejän käsivarsilla. Häntä viedään koko ajan tanssimaan.
Sami kirjoitti hienosti itsestään 18-vuotiaana ja elämästään sen jälkeen, mm.:
"Meriittejä tärkeämpää ovat kuitenkin ihmiset, jotka tanssi on tuonut elämääni. Niistä olen kiitollisin. Jutan, rakkaan vaimon kanssa, ollaan saatu elää ja tanssia yhdessä jo yli 20 vuotta."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuttava, jolla ei ole rytmitajua eikä sävelkorvaa, mutta on oikein keijukainen liidellessään hyvän viejän käsivarsilla. Häntä viedään koko ajan tanssimaan.
Laulamaankin oppii vaikka ei osaa yhtään laulaa. Tiedä sitten mikä on totuus.
Hän olisi hyvä. Ammattitaitoinen ihminen.