Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian lyhyt mies

Vierailija
07.08.2024 |

Noin itseni pituinen, ei mikään ulkonäöllisesti adonis, mutta todella todella mukava. Ärsyttää, että olen tosi pinnallinen, kun en pituuden vuoksi ole alkanut suhteeseen, kaveripohjalla ollaan, kun en hänestä luopuakaan halua.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, eikä muita?

Vierailija
2/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätoivoinen mies taitaa olla kun sinunlaisen kuivan noidan kanssa haluaa olla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikarakkautta siis.

Vierailija
4/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset ovat THL:n mukaan keskimäärin 163,2 senttimetriä pitkiä. Miesten keskipituus Suomessa on 177,5 senttiä.

Julkaistu: 29.6.2024

https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000010523598.html

Vierailija
5/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irlantilainen näyttelijä Cillian Murphy on 172 senttimetriä pitkä. Hänet tunnetaan muun muassa Peaky Blinders -televisiosarjasta.

Vierailija
6/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä siinä mitään, olen itsekin ollut kiinnostumatta yhdestä mukavasta, koska oli liian pitkä makuuni (188 cm, itse olen 158 cm ja tykkäisin noin 170 cm miehestä). Toisaalta näin jo vähän vanhempana mikään pituus tuskin olisi kriteeri, tai oikein mikään muukaan ulkonäköseikka, mutta sellaista se oli vielä kolmekymppisenäkin, että tuollaisilla oli väliä.

Pääasia, että sille toisellekin on selvä, että kyseessä on pelkkä kaveruus, eikä elättele muita toiveita. Itse joskus nuorena tulin vahingossa "pitäneeksi löysässä hirressä" yhtä miestä pari vuotta, kun en tajunnut, että hänellä on kaveruuden takana kuitenkin koko ajan toive, että ajan myötä rakastun häneen. Sitten kun lopulta teki ihan suoran aloitteen ja sai pakit, tuli melkoista draamaa, ja hän syytti mua tahallaan hänen siinä roikuttamisesta. Nykyään sanottaisiin kai, että friendzonella roikuttamisesta. Ja minä kun vaan ajattelin että hän jotenkin automaattisesti tietää, että me ollaan kavereita ja hänelle se on täysin ok eikä haluakaan muuta.

Vierailija
7/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irlantilainen näyttelijä Cillian Murphy on 172 senttimetriä pitkä. Hänet tunnetaan muun muassa Peaky Blinders -televisiosarjasta.

Ja mulle maailman komein ja viehättävin mies. Ulkonäön lisäksi älykäs ja karismaattinen, kerta kaikkiaan kiehtova. Olen itse 4 cm pidempi, mutta tuollaisen jos saisi niin ottaisin heti.

Julkkismaailmassa on muutenkin "muotia" että nainen on pidempi, esim. 169 cm Tom Holland ja mallimittainen Zendaya. Hieno trendi, ehkä se siitä vähitellen se typerä pituus-stigma vähenee, ja se ajattelu että aina miehen pitäisi olla se pidempi. 

Vierailija
8/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt mies yletä ottamaan omenia puista naiselle.

Vierailija
9/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettavuus/ status/ raha korvaa puuttuvaa pituutta. Jos olet tavis, haalarihommissa ja köyhä niin tilanne on hankalampi.

Biologiasta on kysymys, nainen hakee mahdollisille tuleville lapsilleen parhaita saatavissa olevia geenejä. Pituus signaloi maskuliinisuutta, siinä missä pystyt tissit, kauniit kasvot ja leveä lantio feminiinisyyttä.

Vierailija
10/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin erään naisen kaveriosastoon. Tosi mukava mutta pullukka. Harmi. Jos laihduttaa, niin voin harkita sitä tyttökaveriksi.

Vierailija
11/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh minä kun tapasin nykyisen aviomieheni, elämäni rakkauden, niin hänessä oli mielestäni kaikenlaisia "vikoja:. Hän puhui ärsyttävällä murteella, hänellä oli tatuointeja ym. Annoin tunteiden viedä. Olemme olleet nyt yhdessä onnellisesti 25 vuotta. 

Vierailija
12/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ongelma ei ole pituus vaan mielenterveys. Joka päivä näitä samoja aloituksia.

Vierailija
13/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ap palvelus sille miehelle, ja jätä hänet rauhaan.

Vierailija
14/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 180 mittaisena miehenä toivoisin, että nainen olisi 175-180, helpottaa asunnon mitoittamista kummallekin sopivaksi. Jos pituusero on yli 20 cm, niin monista toiminnallisuutta vaativista ratkaisuista tulee onoja kummallekinkompromisseja, hieman huonoja kummallekin.

Vierailija
15/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyhyt mies yletä ottamaan omenia puista naiselle.

Kautta ihmiskunnan historian, nainen on ihan itse ylettynyt ottamaan omenan puusta.

Vierailija
16/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä laitoin erään naisen kaveriosastoon. Tosi mukava mutta pullukka. Harmi. Jos laihduttaa, niin voin harkita sitä tyttökaveriksi.

Kerrothan sitten sille naiselle suoraan, että kiva kun olet laihtunut, niin nyt voin harkita sua tyttökaveriksi. Itse entisenä lihavana ainakin välttelen niitä pinnallisia ihmisiä, joille olin pelkkää ilmaa 30 kg painavampana, ja nyt ollaan niin kiinnostuneita sitten. Sama ihminen minä olen. Ja jos se on ulkonäöstä niin paljon kiinni, niin mitä sitten 10-20 vuoden päästä kun ikä alkaa väkisin näkymään? 

Tämä on kyllä hankala asia, koska toisaalta kaikilla on varmaan ihanteita ja toiveita myös ulkonäköä koskien, eikä se sinänsä ole väärin. Eikä se edes loukkaa ketään, että sitten eii vaan lähestytä niitä liian lyhyitä tai liian pullukoita tai liian pitkiä tai liian mitä milloinkin. Ja jos deiteillä tulee semmoinen vastaan, kohdataan kuitenkin kunnioittavasti ihmisenä vaikkei jatketakaan enempään tapailuun. Kyllä ihmisellä on oikeus valita myös ulkonäön suhteen oman tyyppisiään. Toisaalta sitten tosiaan itse ex-lihavana ja nyt normaalipainoisena kun on käytännössä kokenut sen eron ihmisten kohtelussa, niin tulee kovin pinnallinen kuva ihmisistä, että etsitään vain ulkokuorta, ei ihmistä.

Vierailija
17/17 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä mitä pahaa hänelle teen, en ole luvannut yhtään mitään, kavereita tässä oltu. Olen kyllä hieman ihastunut itsekin, mutta pidän tunteet kurissa koska pelkään että jossain kohtaa vaan alkaa asia ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi