Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10861)
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän tiukka ja nipo täti tänään, mutta Helenan asu on jo nyt liikaa...Tissit on kunnolla tiskissä.
Missä helvetin tiskissä?!
Lakko oli parempi, kuin Paulus, vaikka pauluskin oli hyvä, mutta kyllä kymppi olis paremmin kuulunut Lakolle.
No ei Pauluksen tanssi nyt sentään 10 ollut!
Arajuuren pari on niin pihkassa ja ihastunut Paulukseen. Itkettää, kun komeat vievät useimmiten voiton tässä elämässä. Arajuurikaan ei tietääkseni ole opiskellut mitään korkeaa ammattia. Mutta pituus ja komeus ratkaisee jopa ammatillisen tulevaisuutesi.
Paulus oli nyt tosi hyvä. Ja ihanan positiivinen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt munkin katse menee Helenan tisseihin.
nainen 70v
Silikonit
Et tainnut katsoa kuvaa 18v Helenasta. On siinä olleet luokan pojat onnessaan noita puristellessaan.
mikä rahka ja youkhurt eläkeläiselle?
Jormalta realistinen 8 Paulukselle mutta Jukalta 10! Mitä se ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Onko Haapalainen ihan sekaisin. Paulukselle 10 ??? Lakolle vaan 9.
Samaa mieltä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän tiukka ja nipo täti tänään, mutta Helenan asu on jo nyt liikaa...Tissit on kunnolla tiskissä.
Missä helvetin tiskissä?!
Lihatiskissä
Vierailija kirjoitti:
Täällä on lueteltu pitkä rivi laulajia ja se maan ainoa huippu puuttuu vielä.
Katri Helena, mutta hän tavallaan lopetti just.
Hei onko Isaacin uuden biisin musavideolla Kastanja? Kertooko biisi Kastanjasta? "Tanssia valssia.. ottaa renesanssin."
Ihana ihana Helena! Oikea nainen eikä ujostele näyttää sitä! Go girl go!
Mitä Jorma nyt oikein ajattelee, Minnalle 7 ja Paulukselle vain 8, vaikka Paulus oli huikeasti Minnaa parempi.
Vierailija kirjoitti:
En kuule mitä Helena sanoo, tissit vie kuulokyvyn.
Joo ja minä olen kai sotkee, kun en ole kiinnittänyt huomiota laisinkaan tisseihin, vaan tanssiin.
Vierailija kirjoitti:
No ei Pauluksen tanssi nyt sentään 10 ollut!
No ei tosiaan, 7 tai 8 olisi ollut oikeampi. Tosin oli hänen paras tanssi mutta että kymppi
Vierailija kirjoitti:
Uotila ei tykkää urheilusta ja maskuliinista miehistä.
Sotketkohan sinä nyt Sami Uotilan ja Jorma Uotisen sukunimet?
Nyt kuule kun sanoit kirosanan "vanha ihminen" niin ens kerralla hänellä on nakumekko;)