Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10839)
Minna Kuukka on antanut haastattelun tämänkin päivän Iltasanomiin koskien TTK:ta. Uskooko hän oikeasti (mainostaessaan itseään eri medioissa) olevansa hyväkin tanssija, tai edes tanssija? Kova tuntuu olevan hinku päästä jatkoon keinolla millä hyvänsä.
Nainenhan on kuin tonnin betonisäkki, ei liiku kuin trukilla.😒
Kuukka voittoon, osaa kaiken. Suuret kannustusjoukot varmistavat primadonnan voiton.😏
Jos äänestät niin eikö sinua kummeksuta miksi yleisöäänien määrää ei julkaista? Itse en äänestäisi jos ei ole läpinäkyvää touhu. Kai jotain vastinetta pitäisi rahalle saada?
Vierailija kirjoitti:
Atte Kilpinen uudeksi juontajaksi.
Sauli Koskinen myös hyvä.
Pahoin pelkään Kristiina lähtee tänään kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Miks ehdotatte uudeksi jotain miestä? Eikö pidä olla nainen Vapun tilalle? Mun mielestä pitää olla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi oikeudenmukaista esim. ottaa Kristiinan aikaisempi pisteytys ja siitä keskiarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi oikeudenmukaista esim. ottaa Kristiinan aikaisempi pisteytys ja siitä keskiarvo.
Niinpä. Tätäkään ei ole selitetty että miten menee, hoetaan vaan että muistakaa äänestää ja Kristiina tarvitsee nyt erityisen paljon ääniä jne. Maikkarin touhu ei kyllä kestä päivänvaloa, tässäkään.
Tää kausi on kyllä jotenkin laimea, veikkaan että finaalissa ei isoja yllätyksiä koeta kuten ei koko kisassa muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks ehdotatte uudeksi jotain miestä? Eikö pidä olla nainen Vapun tilalle? Mun mielestä pitää olla.
Kaksi miestä olis hyvä, myös Erkun lässytys on aikansaelänyt, uusi tilalle please. Mikko Leppilampi tois ohjelmaan siitä nyt puuttuvaa glamouria.
Vierailija kirjoitti:
Jos äänestät niin eikö sinua kummeksuta miksi yleisöäänien määrää ei julkaista? Itse en äänestäisi jos ei ole läpinäkyvää touhu. Kai jotain vastinetta pitäisi rahalle saada?
Kyllä ihmetyttää ja lopetin äänestämisen tällä kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi miestä olis hyvä, myös Erkun lässytys on aikansaelänyt, uusi tilalle please. Mikko Leppilampi tois ohjelmaan siitä nyt puuttuvaa glamouria.
Erkku on paljon parempi kuin Mikko koskaan. Erkku on oma itsensä, Mikko veti roolia ja oli muutenkin puiseva. Hänestä paistoi, ettei tuo ohjelma niin kiinnostanut. Vappu ja Erkku ovat tanssifaneja.
Hyvinhän Pippa Laukka tanssii 6-kymppiseksi naiseksi.
Nostan hattua kaikille, jotka lähtevät ohjelmaan arvosteltavaksi. Viikosta toiseen. Suoraan lähetykseen. Rytmitaju on minusta tanssijalle se ensimmäinen ehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ohjelman taso laski huomattavasti, kun Leppilampi päätti jättää ohjelman. Ernestin puhetyyli sopii pikkulapsille.
Ainoa ilo tos ohjelmassa on värit ja rytmit . Mutta paras oli se kun Hirviniemi näytteli Uotista. Nauru pidentää ikää. Me ollaan sen edessä että kristyille pitää saada kristityt kätilöt gynet ja opettajat kuin lääkärit. Silpojat miehittää jo kätilö puolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Ohjelman taso laski huomattavasti, kun Leppilampi päätti jättää ohjelman. Ernestin puhetyyli sopii pikkulapsille.
Ite en tykkää Leppilammesta. Puhui huutamalla. Ernest on paljon parempi.
Veronica Verho on uusi juontaja. Sanokaa minun sanoneen!
Vierailija kirjoitti:
Veronica Verho on uusi juontaja. Sanokaa minun sanoneen!
Janne Kataja!
Mun ehdotus on Krista Kosonen