Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (10825)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin ei pitäisi Minnaa auttaa kisassa, että tehdään hidastettu versio biisistä, että pystyy sen läpiviemään. Jos vauhti kiihtyy, pitää vaan kiltisti pakata tanssikengät ja lähteä himaan. Pelkään Kristiinan putoavan keskikastista, jos vanhat merkit paikkansa pitävät. Kristiina tarvitsee nyt paljon yleisöääniä pysyäkseen mukana, please! Kummallinen kisa on nyt käynnissä.
Yleisöäänet ei merkkaa mitään, niitä ei edes lasketa. Hölmöt. Maikkari päättää jatkoon menijät ja voittajan. Miksi muuten salaisivat äänten määrät? Kukaan ei tätä kyseenalaista. Suomalaiset lampaat on vaan että voi voi ei voi mitään, aina on ollut näin.
Miksi Maikkari päättäisi voittajan?
Kaiken takana on, ei nainen vaan ra
Muistan ihan alkuajoilta kun olin 110% varma että Matti-opella oli parinsa kanssa sitä jotain, pah, pelkkää teatteria olikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh Pauluksen rintakarvat ihanasti esillä 😍
Miks nää nuoret miehet ei poista karvojaan??
Tykkään karvaisista miehistä. Toki kainalokarvat saisivat ottaa veks, mutta muuten mitä karvaisempi, sen parempi :D
Mä inhoon sitä että aamulla pitää imuroida sänky miehen karvoista 🤮
Mikä ihmeen karvanlähtö hänellä on ? Huolestuttavaa !
Vierailija kirjoitti:
Mistä toi Isaac on pongahtanut Suomen musiikkitaivaalle? En ole kuullut hänestä sanaakaan ennen TTK:ta. Toki en seuraa näitä tubettajia enkä podcastaajia yms.
Iso levy-yhtiö promoaa ttk:ssa tuotteitaan. Nyt isaac senen uus levy. Ens viikolla ellinoora. Raha puhuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkee minkä ikäisiä kirjoittaa/seuraa TTK:ta. Täällä jo useampi on kysellyt kuka on Isaac?! Esim. hänellä on hiukan alle 30 000 seuraajaa Instassa joka on Suomen oloissa ihan ok määrä, kun ei tee ammatikseen somea. Veikkaan että jos kysytään alle 30 v. ikäisiltä suomalaisilta kuka on Isaac, niin 98% tietää kuka hän on.
Minä olen 72 v. ja tiedän kuka Isaac on, samoin tiedän kuka on Sexmane. Ei se iästä ole kiinni.
68v ja pidän molemmista, sisaruksia on enemmänkin.👍
Täällä on paljon puumia liikenteessä, oksettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin näkee minkä ikäisiä kirjoittaa/seuraa TTK:ta. Täällä jo useampi on kysellyt kuka on Isaac?! Esim. hänellä on hiukan alle 30 000 seuraajaa Instassa joka on Suomen oloissa ihan ok määrä, kun ei tee ammatikseen somea. Veikkaan että jos kysytään alle 30 v. ikäisiltä suomalaisilta kuka on Isaac, niin 98% tietää kuka hän on.
Minä olen 72 v. ja tiedän kuka Isaac on, samoin tiedän kuka on Sexmane. Ei se iästä ole kiinni.
Ei niin, vaan väristä!
Olipa UPEA tuo Lakon ja Katrin tanssi. Oli pakko katsoa useamman kerran. Ekalla kerralla katsoin vaan upeaa tanssia, toisella kerralla seurasin Lakon ilmeitä.
Ihanan näköstä, kun Lakko yrittää pitää pokan mutta väkisin se hymy vaan sieltä useamman kerran pääsee esiin. Ihana katsoa, miten toinen nauttii tanssimisesta. 🥰
Tuossa välinumerossa ennen Kian ja Pauluksen esitystä, missä ne oli olevinaan siellä synttäreillä, kiinnitin huomiota siihen, että olipa varsin kookkaan näköinen liikavarvas Kialla ainakin oikeassa jalassa. Ihmettelin, että eikö tuollainen tee jo kipeää.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi Kuukka on lähtenyt tähän kisaan. Nopeat tanssit ei tuolla massalla taivu, lattarit vaatisi säpäkkyyttä. Vakiot läpikävelyä. Vaikka tanssi kuuluu kaikille ei sitä tarvitse televisioon mennä esittämään.
Varmasti tehty hyvä (= rahakas) tarjous. Sen takiahan noi varmaan sinne ylipäätään lähtee. Ehkä jokunen jonkin kokemuksen takia. Mutta pääasiassa rahan, taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uuh Pauluksen rintakarvat ihanasti esillä 😍
Miks nää nuoret miehet ei poista karvojaan??
Tykkään karvaisista miehistä. Toki kainalokarvat saisivat ottaa veks, mutta muuten mitä karvaisempi, sen parempi :D
Mä inhoon sitä että aamulla pitää imuroida sänky miehen karvoista 🤮
Ei se miehellekään varmaan oo niin ihanaa putsata tukkeutuneita viemäreitä sun omista hiustupoista.
Vierailija kirjoitti:
Kisaan pitäisi valita enemmän kunnon julkkiksia kuten kuuluisien ja menestyneiden urheilijoiden vaimoja tai lapsia, jos sellaisia olisi tarjolla. Tuotanto on varmasti haaveillut mm. Räikkösen pariskunnasta.
Onko Vanessa Kurri ollut?
Katri on ihana kun välillä pitää esillä omaa avioliittoansa, nk nytkin mainitsi hänen ja Akin häät. Ei haihattele muita miehiä, eikä anna muille miehille turhaan toivoa kun näin ilmaisee arvostavansa omaa aviomiestään ja omaa avioliittoaan.
Vierailija kirjoitti:
Nuoretkin sairastavat.
Helena Koivu mukaan ja draamaa koko kaudeksi luvassa :D
Vierailija kirjoitti:
Katri on ihana kun välillä pitää esillä omaa avioliittoansa, nk nytkin mainitsi hänen ja Akin häät. Ei haihattele muita miehiä, eikä anna muille miehille turhaan toivoa kun näin ilmaisee arvostavansa omaa aviomiestään ja omaa avioliittoaan.
Pisteet hänelle siitä! 👍
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivu mukaan ja draamaa koko kaudeksi luvassa :D
Eipäs kun Johanna Tukiainen. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo bändin naislaulaja saa korvat vuotamaan verta.
Ainakin Katri Helenan upea laulu kuulosti aivan hirveältä.
Mun mielestä lauloi paremmin kuin Katri-Helena :)
Vierailija kirjoitti:
Ei teinit tanssi tolleen. Ei osaiskaan vielä.
Kyllä mä tiedän kuka on Isaac vaikka olen 50. Marko Anttila olisi halunut tanssia miehen kanssa. Pituuden vuoksi.Sami olisi ollut sopiva pari. Tanssimisen ei tarvi olla eroottisesti latautunetta.
Minä olen 70 ja tiedän molemmat veljekset.