Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7737)
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku ajattelee että koko Suomen lääkärit hiki päässä äänestää Pippaa, naurattaa ajatuskin. :D
No ei varmasti.
Mutta ei meillä olla koskaan äänestetty ketään. Mielestämme Pippa ei ole niin huono kuin haukutaan. Tykkäämme Pipasta koska hän on kehittynyt tanssissa.
Sekin vaikuttaa, että Pippa opasti jossain ohjelmassa terveellistä ruokavaliota. Mieheni sai sen avulla ylipainon pois, pääsi uniapneasta ja veriarvot paranivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko joku ajattelee että koko Suomen lääkärit hiki päässä äänestää Pippaa, naurattaa ajatuskin. :D
Sama on pyörinyt mielessä ja naurattanut koko ajan, että ovatko lääkärit tosiaan niin kimpassa keskenään, että vaivautuisivat tällaisesta syystä yhteiseen rintamaan. Mutta enpä minä mistään mitään tiedä, hyvä jos osaan lääkäriajan tarvittaessa jotenkin varata.
Kiitos taustatuesta.
Vierailija kirjoitti:
Tampereen Ilveksellä menee liigassa niin huonosti siksi, että porukalla on kädet krampissa Stretsin äänestämisestä.
😂😂😂
Miten on tultu tähän, että radiojuontajat on sellaisia supertähtiä, joita äänestetään ja fanitetaan ihan hulluna?
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ei putoa ketään, joten saamme vielä kahtena sunnuntaina nauttia Pipan jäykkkyydestä ja Minnan keinunnasta :D
Mä kyllä odotan Minnan sambaa. Siinä saa lantiota ketkuttaa eikä pelkästään tepastella.
Vierailija kirjoitti:
Miten on tultu tähän, että radiojuontajat on sellaisia supertähtiä, joita äänestetään ja fanitetaan ihan hulluna?
Siten, että siellä radiossa on oltu vuosikymmeniä ja keski-ikäisille (tämän ohjelman suurin katsojaryhmä) aamuradio on lähes yhtä pyhä asia kuin aamukahvi.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikä is a hell of a drug
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut Minnasta monikossa?
Jos kerta tässä joidenkin mielestä äänestää vaan samaa alaa edustavat )lääkärit pippaa jne.), niin Suomessa ei kai sitten ole tarpeeksi twerkkaajia kun Tinze tippui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tuo viimeinen Minnan ja Mikon tanssi kuin hidasta köpöttelyä verrattuna muiden menoon. Minnan aika lähteä tänään, vaikuttaa itsekin jo ihan lannistuneelta.
Minna itse myönsi tänään, että muut oli parempia, tanssivat hyvin ihan kaikki muut.
Oli Seiskassa juttua miten haastavaa oli tämän illan askeleiden opettelu.
Minnan mekko oli taas tänään ihan kauhea. Mietin mielessäni, että se olisi ollut jopa ruma ihan jokaisen naistanssiopenkin päällä.
Samanlainen asu kuin niillä Gallialaisilla naisilla Asterixissa ja Obelixissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla ei putoa ketään, joten saamme vielä kahtena sunnuntaina nauttia Pipan jäykkkyydestä ja Minnan keinunnasta :D
Mä kyllä odotan Minnan sambaa. Siinä saa lantiota ketkuttaa eikä pelkästään tepastella.
Sambaa soputeltassa!
Vierailija kirjoitti:
Jos kerta tässä joidenkin mielestä äänestää vaan samaa alaa edustavat )lääkärit pippaa jne.), niin Suomessa ei kai sitten ole tarpeeksi twerkkaajia kun Tinze tippui.
Paitsi Virpi Sarasvuo pääsi näiden valopäiden teorian mukaan jatkoon MIEHENSÄ rahoilla, ei hiihtäjien rahoilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sambaa. Pakko varmaan pistää silmät kiinni Minnan samban aikana. Tai sitten pitää tapahtua ihmeitä.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan finaalissa oppilaista kolme miestä vai onko Kristiinalla saumaa päästä kolmen parhaan joukkoon.
Tällä menolla siellä on Johannes, Lakko ja Minna.
Naiset äänestivät twerkkaajan pois. Tuskin hän huonoin oli, mutta ehkä persoona ei miellytä kaikkia. Tuomaritkaan eivät oikein tykänneet.
Twerkatkoon Tinze jatkossa nyt vaan sen oman ryhmänsä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Sambaan sitten pueta mitään lakanan kauhtanaa! Toivottavasti uskaltavat tehdä Minnasta rehevän sambakuningattaren, ison, näyttävän ja paljon värejä ja glitteriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä Sambaan sitten pueta mitään lakanan kauhtanaa! Toivottavasti uskaltavat tehdä Minnasta rehevän sambakuningattaren, ison, näyttävän ja paljon värejä ja glitteriä.
Tverkkaus ei ole seksikästä! Lähinnä huvittavaa tai irvokasta. Seksikkyys on ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi puhut Minnasta monikossa?
Kun samanlainen radiojuontajien fanitus näkyy muuallakin. Vaikka Linnanahde ja monet muut.
Thaimaalainen.