Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7785)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau, Kristiina ja Sami! Huikean upeaa! Miten elegantti tanssi! Näyttivät niin tyylikkäiltä!
Näillä kahdella myös erittäin hyvä kemia.
Olennaisinta Samin ja Kristiinan tyylikkyydessä on mielestäni se, että Kristiina on tuolla aidosti vain tanssimassa eikä tekemässä itsesään numeroa. Ja Sami osaa keskittyä olennaiseen eli tanssiin eikä tee esityksistä jotain show-viihdettä, jolal ei ole mitään tekemistä tanssittavan tanssin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sami Helenius näyttää lähes joka jaksossa, mistä tässä ohjelmassa pitäisi kaikkien kohdalla olla kyse. Tanssista, ei pelleilystä.
Juuri niin. Samissa on sellaista eleganssia ja tyyliä, jota tässä ohjelmassa saisi olla paljon enemmän.
Kristiina on aina uskomattoman positiivinen. Miten nytkin puhui niin kauniisti Samista.
Vierailija kirjoitti:
Kristiina tarvitsisi pitkän miehen. Näyttää huonolta, kun Kristiina korkkateissa on miestä pitempi.
Sami on pitkä mies 186cm
Ei ole ollut Marko joka kaudella.
Vierailija kirjoitti:
Sami liikuttui, ihana.
Kristiina osasi hyvin tiivistää ammattitaidon, on muutenkin taitava sanoissaan. Sami on tyylikäs kaikin puolin ja ilmiselvästi pätevä opettaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Helenius näyttää lähes joka jaksossa, mistä tässä ohjelmassa pitäisi kaikkien kohdalla olla kyse. Tanssista, ei pelleilystä.
Juuri niin. Samissa on sellaista eleganssia ja tyyliä, jota tässä ohjelmassa saisi olla paljon enemmän.
Kyllä. Tyylikkyyttä ja glamouria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen pointsia sille kameramiehelle, joka juoksee parien ympäri kamera sylisssään kellon tarkkuudella, ja niille muille kuvaajille ja miksaajille, jotka saavat juuri pidettyä tämän yhden kuvaajan kuvauksen ulkopuolella.
Ei siellä kenenkään tarvitse juosta. Eipä sitä jääkiekkopelissäkään kukaan jäällä ole pelaajia kuvaamassa :D
Älä ole stupido. Oletko ollut kuvauksia seuraamassa? Minä olen. Yksi kuvakulmista on sellainen, missä kameramies juoksee, tai pikemminkin sipsuttaa nopeasti ympäri tanssiparin, ja etääntyy taas kuvakulmien ulkopuolelle. Toistuu joka tanssissa. Ei siellä vaijereita mene, eikä drooni lentele tai robotti hyrrää. Ihan kamera-ammattilainen. Naurattaa vain sellaiset pellet, jotka yrittää päteä, vaikka ei ole nähnyt, miten homma hoidetaan.
Olen nähnyt hyvin monta kertaa ne kiskot siellä tanssilattian ympärillä. Ei siellä kukaan keskellä lattiaa juokse. Pelle on ihminen, joka valehtelee olleensa yleisössä, vaikka kaikesta näkee ettei kirjoittaja tiedä hevon vttuakaan kuvaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsit Lakolta sujuu tanssi kuin tanssi hienosti!
Just sanoin samaa. Luonnonlahjakkuus kun tanssi kuin tanssi onnistuu täydellisesti. 🥰
TTK:n voittaja on LAKKO,
Kyllä se nyt vaan oon ihan PAKKO!!!!
Kia ja Marko komea pari. Kia on niin kaunis ja Marko raamikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen pointsia sille kameramiehelle, joka juoksee parien ympäri kamera sylisssään kellon tarkkuudella, ja niille muille kuvaajille ja miksaajille, jotka saavat juuri pidettyä tämän yhden kuvaajan kuvauksen ulkopuolella.
Ei siellä kenenkään tarvitse juosta. Eipä sitä jääkiekkopelissäkään kukaan jäällä ole pelaajia kuvaamassa :D
Älä ole stupido. Oletko ollut kuvauksia seuraamassa? Minä olen. Yksi kuvakulmista on sellainen, missä kameramies juoksee, tai pikemminkin sipsuttaa nopeasti ympäri tanssiparin, ja etääntyy taas kuvakulmien ulkopuolelle. Toistuu joka tanssissa. Ei siellä vaijereita mene, eikä drooni lentele tai robotti hyrrää. Ihan kamera-ammattilainen. Naurattaa vain sellaiset pellet, jotka yrittää päteä, vaikka ei ole nähnyt, miten homma hoidetaan.
Hyvä, että tiedostat olevasi pelle. Onhan se melkoista pelleilyä selittää tuollaista hevon paskaa täällä. Kameran kanssa juokseminen tanssilattialla olisi niin iso turvallisuusriski, ettei sellaiseeen kukaan suostu. VALOJA PÄÄLLE!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei... Nythän mä hokasin:, Arja Korisevasta uusi juontaja TTKhon. Eiks jeh?
Taitaapi olla näin!
Hyi olkoon!
Markolla on tosi lyhyet jalat suhteessa pituuteen.
Kiia näytti käsinukelta Mörkön sylissä. :D
Nyt on niin Suomi-filmi tunnelma Kiialla ja Markolla.
Marko tekee parhaansa. Oli hieno pyörähdys ja nosto ja... osasinkin jo odottaa tuota loppulaskua :) Hyvä hyvä!
Vakiotanssit saa näköjään kaikista hyviä tanssijoita esiin, luontaisempaa, tutumpaa ehkä suomalaisille.
Markokin loistaa tänään.
Wau nerokas koreo kialta! Hieno tanssi Marko ja Kia !
Käkättäjästä toiseen 😂