Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7785)
Vau, Kristiina ja Sami! Huikean upeaa! Miten elegantti tanssi! Näyttivät niin tyylikkäiltä!
Vierailija kirjoitti:
Hei... Nythän mä hokasin:, Arja Korisevasta uusi juontaja TTKhon. Eiks jeh?
Taitaapi olla näin!
Kymmenen pointsia sille kameramiehelle, joka juoksee parien ympäri kamera sylisssään kellon tarkkuudella, ja niille muille kuvaajille ja miksaajille, jotka saavat juuri pidettyä tämän yhden kuvaajan kuvauksen ulkopuolella.
On se kumma kun Helena maskeerataan aina täydellisesti mutta Vappua ei koskaan.
Sami ja kristiina näyttää sukulaisilta.
Yhdessä jaksossa yksi osallistuja saa ottaa taustatanssijoita esitykseensä ja toisessa jaksossa toinen osallistuja saa oikean laulajan laulamaan, eikä tarvitse tyytyä coveriin kun muut. Tämä on taas osoitus, että säännöt eivät ole kaikille samat.
Kyllä on ihana ohjelma, tulee taas niin hyvä mieli.
Sami Helenius näyttää lähes joka jaksossa, mistä tässä ohjelmassa pitäisi kaikkien kohdalla olla kyse. Tanssista, ei pelleilystä.
Nyt tykkään, kunnon perus tanssimista eikä turhaa " show elementtejä". Ja ihanat mekot naisilla.
Ihana tuo Kristiinan olemus ja hymy tanssissa vaikka onkin muuten liian iso ja kyömyselkäinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä näille on tapahtunut, kun kaikki yhtäkkiä puhjenneet kukkaan??
Pääsevät paremmin esiin kun se yksi nostelija pudotettiin niin saavat muutkin näkyvyyttä.
kristiina liian pitkä tanssijaksi...polvet koukussa joutuu tanssimaan...vaikka kaikki kehuvat mutta minä olen eri mieltä..
Vierailija kirjoitti:
Kymmenen pointsia sille kameramiehelle, joka juoksee parien ympäri kamera sylisssään kellon tarkkuudella, ja niille muille kuvaajille ja miksaajille, jotka saavat juuri pidettyä tämän yhden kuvaajan kuvauksen ulkopuolella.
Ei siellä kenenkään tarvitse juosta. Eipä sitä jääkiekkopelissäkään kukaan jäällä ole pelaajia kuvaamassa :D
Vierailija kirjoitti:
Pippa vois taas huutaa sen kankihuudon. Olis tyylikästä.
Sellainen se Pippa on.
Vierailija kirjoitti:
On se kumma kun Helena maskeerataan aina täydellisesti mutta Vappua ei koskaan.
Joo ja kaikilla naisilla on liikaa bronzeria, ei näytä hyvältä.
Mun mielestä Kristiina ei osaa tanssia. Huono lähtökohta kun kuvittelee osaavansa ja todellisuudessa tosi jäykkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arjan otti juonnon hanskaan :D
Hän on potentiaalinen juontaja Vapun tilalle.
Hahahaahhaaaaa🤣🤣🤣, eihän silloin kukaan muu saisi suunvuoroa ja aikakin loppuisi kesken, kun Arjan suuta ei saa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
kristiina liian pitkä tanssijaksi...polvet koukussa joutuu tanssimaan...vaikka kaikki kehuvat mutta minä olen eri mieltä..
Juu. Pituus haittaa naisella.
Miksi naisen pitää keikutella päätään ees taas tanssin aikana? Näytti aika hölmöltä.