Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2025 Official

Vierailija
27.06.2025 |

Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs TrosenkoKatri Riihilahti ja Mikko Ahti.

Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.

- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.

Muut opettajat ovat tutut Anssi HeikkiläSami HeleniusMarko KeränenMatti PuroValtteri PalinKia LehmuskoskiLiisa Setälä ja Kastanja Rauhala.

https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html

7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.

Kommentit (3616)

Vierailija
3441/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä toi Mikko yrittää omia koko ohjelman, kivat tädit ja silleen mutta oikeesti

Ei tajua että tämä ei ole hänen euroviisu show

Ei. Alkaa ärsyttää tuo oma show. Oli myös esittelemässä TTK studiota sunnuntai aamun Huomenta Suomessa. Kertoi kaikki asiat noin 3 kertaan, meni häiritsemään Kian ja Markon treeniä ym. Kova höpötys oli menossa. Joka päivä rasittavampi. Eihän tuota pysty kuuntelemaan enää... miten Matti mahtaa jaksaa. 🤔😓

Jospa Matti ei jaksanutkaan, ja tuli "sairaaksi"?

Matilla on tanssistudio Tampereella ja tunnit on peruttu viime perjantaista lähtien.

Hermoromahdus, kun joutuu olemaan Mikon kanssa samassa tilassa. :(

Vierailija
3442/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutulla Minnalla oli kaunista tanssillista menoa.

Kuka sitä on haukkunut? Tuomaritkin hehkutti ja pelkästään kehuivat. Mitään parannettavaa eivät löytäneet Minnan tanssista.

Olivat kohteliaita. Itse tanssivana  näki mitä se oli. Odottakaa kun tulee lattarit, alkaa todellinen arvostelu  hänkin osaltaan

Miksi ihmeessä vain Minnalle oltaisiin oltu kohteliaita? Kyllä sen täytyy olla niin, että Minna on mestaritanssija, kun mitään kritiikin aihetta ei löytynyt.

No kyllä vieläkin tepsuttelua on Minnan meno. Ei parhaalla tahdollakaan voi häntä sanoa mestaritanssijaksi. Mielestäni Sara oli paljon parempi tanssimaan ja hänen menonsa oli höyhenen kevyttä, kaunista katsottavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3443/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko on nuorena tottunut olemaan keskipiste. Nyt kun hän on jo viisikymppinen, niin tuo hänen show ei ole enää ollenkaan "söpöä". Päinvastoin.

Vierailija
3444/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pippa Laukka kertoo, että näin voi käydä terveellekin, lääkärillekin.

Eihän hän terve ollut, vai oliko? Ihmeellistä?

Tarkoitti että terveelle ei juovalle.

Vierailija
3445/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haukutulla Minnalla oli kaunista tanssillista menoa.

Kuka sitä on haukkunut? Tuomaritkin hehkutti ja pelkästään kehuivat. Mitään parannettavaa eivät löytäneet Minnan tanssista.

Olivat kohteliaita. Itse tanssivana  näki mitä se oli. Odottakaa kun tulee lattarit, alkaa todellinen arvostelu  hänkin osaltaan

Miksi ihmeessä vain Minnalle oltaisiin oltu kohteliaita? Kyllä sen täytyy olla niin, että Minna on mestaritanssija, kun mitään kritiikin aihetta ei löytynyt.

No kyllä vieläkin tepsuttelua on Minnan meno. Ei parhaalla tahdollakaan voi häntä sanoa mestaritanssijaksi

No mutta täytyyhän hänen olla, koska tuomarit vain kehuivat, eivätkä löytäneet pienintäkään kehityksen kohdetta. Valmis tanssin ammattilainen siis.

Vierailija
3446/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minna Kuukka on liian lihava tuohon ohjelmaan. Ei varmasti kunto riitä. Tippunee ensimmäisten joukossa ikävä kyllä

MK tanssii kevyesti kuin höyhen. Ja ihan keskitasoisesti vähintään. Hän tuo ohjelmaan paljon muuta kuin minimimäärän kiloja ja/tai akrobaattisen tanssitaidon. Hän tuo viisautta, ironiaa ja muuta huumoria, iloa, suhteellisuuden tajua, rohkeutta, sitkeyttä, reippautta, kauneutta...

Äänestän Minnaa.

Huom! Olen itse normaalipanoinen, ja suosittelen sitä kaikille terveyden edistämiseksi. Mutta lihavuus ei ole synti, eikä syrjinnän aihe. 

Niin, Minna on tanssinut kevyesti, kun Mikko on osannut tehdä hitaat ja fiksut koreografiat. Kun nyt olemme nähneet Miran ja Anssin sekä Kristiinan ja Samin todella vauhdikkaat quickstepit,

Tästä juuri huomaa kuinka tuomarit kohtelevat joitakin silkkihansikkain. Jotkut taas saa paljonkin aiheetonta kuraa niskaan. 

Vierailija
3447/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan onko syksyn mittaan tulossa jokin hyvätekeväisyys rahankeräys TTK:n puitteissa? Sellasesta en kyllä tykkää ja ne keräykset pitäs laittaa itsenään, eikä tanssin yhteyteen.Muistanko että olisi ollut ko ohjelman puitteissa jokin hyväntekeväisyyskeräys?

Joo roosa nauha keräys. Taas yksi itkujakso luvassa 😥.

No jo on kauheata:DDDDDDDDDDDD

Miten ihmiset voi saada tuollaiset traumat parista pienestä kyyneleestä(Lakko ja Pippa) että sitä pitää jatkuvasti hokea.

Mikään itkujakso ole, jos joku kyyneleen tirauttaa. Silloin olisi jos kaikki parkuisi kuorossa. Elämään kuuluu ilo ja suru ja joskus ne kyyneleet. Ei kannata heti olla paniikissa, jos näkee jonkun vähän itkevä. Näillä sentään oli ihan syytäkin herkistyä.

Joo, en minäkään ole katsonut vain elämää ohjelmaa, kun siellä ainakin aikaisemmin parutiin ja nyyhkytettiin joka esityksen jälkeen vaikka mitään syytä ei olisi ollut. 

Mutta pari kyyneltä oikean asian tiimoilta on ihan ok.

Vierailija
3448/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira tanssi ensimmäisessä jaksossa loistavasti,  pisteitäkin tuli.  Tässä toisessa jaksossa oli kuin jalat olisivat olleet puuta ja eriparia.

Vierailija
3449/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voispa Mikko lähettää puolet energiastaan miulle ;) Tarvisin energiaa tähän maanantaille, päivä ei meinaa lähteä käynttiin ei sitten millään. Toisille riittää energiaa vaikka muille jakkaa, ja toisilla on energiasta pulaa.

Mikko on niin mielin kielin, että siirappi tursuaa vastaanottimen nurkista.

Mikolla maikkarin pesti kiikarissa? Sano mun sanoneen se tulee Vapun tilalle. 

Itseasiassa Mikko on hyvä työssään ainakin Euroviisuissa.

Tässä ohjelmassa taas tuon viisikymppisen äijän huomionhakuisuus on pelkästään ällöä.

Vierailija
3450/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapulla täytettä ylähuulessa?

Vierailija
3451/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mira tanssi ensimmäisessä jaksossa loistavasti,  pisteitäkin tuli.  Tässä toisessa jaksossa oli kuin jalat olisivat olleet puuta ja eriparia.

Hällä väliä. Mira voittoon. Tämän naisen kuuluu voittaa kun elämä on kohdellut kaltoin.

Vierailija
3452/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko käyttäytyy kuin taapero, silloin kun vieraita tulee kylään. Minä, minä, minä, katsokaa minua.

Siinä on vaan se ero, että Mikko on keski-ikäinen äijän rötkäle, jonka olettaisi jo osaavan käyttäytyä.

Vierailija
3453/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko on nuorena tottunut olemaan keskipiste. Nyt kun hän on jo viisikymppinen, niin tuo hänen show ei ole enää ollenkaan "söpöä". Päinvastoin.

"I'm the only gay in the village" moodi jäänyt päälle.

Vierailija
3454/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Pääskysaari olisi sanavalmis mutta myös sopivan hillitty ja hyväntuulinen seuraavaksi TTK juontajaksi. Erkun kaveriksi.

Vierailija
3455/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikko käyttäytyy kuin taapero, silloin kun vieraita tulee kylään. Minä, minä, minä, katsokaa minua.

Siinä on vaan se ero, että Mikko on keski-ikäinen äijän rötkäle, jonka olettaisi jo osaavan käyttäytyä.

Ilmeisesti on jämähtänyt tuohon vaiheeseen. Olihan siellä nytkin tädit ja suku ihastelemassa. :D

Vierailija
3456/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla maikkarin pesti kiikarissa? Sano mun sanoneen se tulee Vapun tilalle. 

Ei pysty enää katsomaan tätä, jos Silvennoinen tulee Vapun tilalle. Jossain kulkee raja. Toinen, joka saisi lopettamaan ohjelman katsomisen olisi Janne Kataja. 

Vierailija
3457/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta ihan hyvä, ettei hän olekkaaan ns ylivoimainen  verrattuna muihin. Niin on muillakin mahdollisuuksia, eikä kisa ole liian epäreilu. Vaikka Miralla on tanssiharrastusta takana, niin ei kuitenkaan ole kaikessa heti hyvä.

Vierailija
3458/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Pääskysaari olisi sanavalmis mutta myös sopivan hillitty ja hyväntuulinen seuraavaksi TTK juontajaksi. Erkun kaveriksi.

Jenni on ihana, mutta hänen valtti on maanläheisyys. Kaipasin tähän ohjelmaan glamouria. Se taisi Leppilammen mukana kadota kokonaan.

Vierailija
3459/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Parikka olisi pirteä juontaja tähän ohjelmaa. Miehensä ollut kisaamassa, joten olisi valmis yhteyskin olemassa. 

Vierailija
3460/3616 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ohjelmassa ollut koskaan ketään muita tuomareina kuin Helena, Jorma ja Jukka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän