Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3375)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kertaakaan voittanut tähtipari jossa tähtiopettaja on ollut nainen? Nyt viimeistään pitää voittaa. Joten luotan että Katri ja Johannes voittaa. Tai juuri nähty Kastanja ja Lakko.
Pete Parkkonen, Antti Tuisku, Edis Tatli, Tomi Metsäketo. Benjamin Peltonen...
Christoffer Strandberg ja opettaja Jutta Helenius.
Kastanja on kyllä todella ammattilainen, nähtiin jo hänen ekalla kaudellaan ja Lakolla loisto rytmitaju ja liikkeet. Voittajamatskua!
Heh paulus. Innostunutta tepastelua :D siitä se lähtee
Vierailija kirjoitti:
Onpas tässä paljon pareja joille ei ole tullut lapsia vaikka haluaisivat. Jukka ja vaimonsa, Lakko vaimoineen ja Sami ja Jutta.
Niin, meitä on paljon. Elämä on hyvinkin epäoikeudenmukaista silloin kun haluaisi jotain oikein kovasti. Lakko tanssi hyvin, mielestäni oli illan paras.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinalla ja Samilla ihanan iloinen esitys. Illan parhaita esityksiä. Ellei paras.
Kiva, että Sami on saanut tälle kaudelle liikunnallisen parin. Hän on monella kaudella joutunut tanssittamaan yli-ikäistä ja kömpelöä iskelmätätiä.
Tämä on Miran vuosi. Niin on ollut elämässä rankkaa.
Paulus ei osannut tanssia ollenkaan.
Pauluksella vielä enemmän intoa kuin taitoa :)
Vierailija kirjoitti:
Itkutarinat ei ole viihdettä. Sentään viihdeohjelma tämä.
Ajattelin katsoa kepeää viihdettä. Media ja uutiset on täynnä ikäviä asioita. Niin ei muuta, kun nyyh, nyyh.
Mikko vois tanssata kotia kohti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kertaakaan voittanut tähtipari jossa tähtiopettaja on ollut nainen? Nyt viimeistään pitää voittaa. Joten luotan että Katri ja Johannes voittaa. Tai juuri nähty Kastanja ja Lakko.
On tietenkin voittanut, montakin kertaa:
Benjamin Peltonen ja Saana Akiola
Erkku ja Anniina Koivuniemi
Christoffer Strandber ja Jutta Helenius
Edis Tatli ja Katri Mäkinen
Pete Parkkonen ja Katri Mäkinen
Antti Tuisku ja Ansku Bergström
Tomi Metsäketo ja Sanna Hirvaskari
Hyvä kun on noin mennyt. En ole seurannut aktiivisesti aikoihin, joten en itse muistanut. Kiitos!
Nyt ei tullut itkutarinaa eikä säälipisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Paulus ei osannut tanssia ollenkaan.
Joten on tippuvien etujoukossa. Kankea mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisiinko nyt viimein sopia, ettei arvostella toisten laihtumisia tai lihomista? Marko lihoi käsittääkseni sen takia, että lääkkeet sekoittivat suoliston. Pipalla taas nuo syyt laihtumiseen. Ikinä, ikinä ei voi tietää, mitä siellä on taustalla. Silti jokaisella on oikeus nauttia liikkumisesta ja tanssista.
En ole itse lihava enkä ylipainoinen. Olen kuitenkin raivoissani lihaviin ihmisiin kohdistuvasta kiusaamisesta, häirinnästä ja ilkeilystä. Samaa raivoa tunnen esim. ihonvärinsä takia kiusattuja, häirittyjä ja törkeästi kohdeltuja kohtaan. Mikään ei oikeuta ketään kiusaamaan toista luotua ihmistä esim. hänen kilojensa tai ihonvärinsä tähden. Olen marssinut kaikissa rasisminvastaisissa miekkareissa synnyinkaupungissani Hgissä! Lopettakaa se kiusaaminen!
Olen toki myös mm. lihava, autisminkirjolla ja aseksuaali, mutta omien kokemuksieni perusteella nyky-Suomessa eniten kaikkia tuollaista ikävää kohdistuu työttömiin ja sitä harjoittaa ihan hallituskin perustuslainkin vastaisesti. Tähän ei puututa mitenkään vaan enemmänkin päinvastoin. Se, miten työttömiä kohdellaan ei ole sallittua minkään muun ryhmän kohdalla, eikä se menisi läpi ilman suurta kohua. Työttömistä se sylkykuppi ollaan tehty hallituksenkin siunauksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma ei diggaa Mikkoa..
Jos haluaa sanoa, että Jorma ei pidä Mikosta, niin silloin käsittääkseni kuuluu sanoa, että Jorma ei diggaa Mikosta?
Digata-verbillä on erilaisia merkityksiä, muoto riippuu siitä, mitä sillä halutaan korvata, pitää, tykätä, arvostaa, ihailla, rakastaa ja tuskin kukaan sanoisi, että tykkää tai pitää Mikkoa, sitä vastoin on oikein sanoa rakastaa, ihailla tai arvostaa Mikkoa, tuonhan pitäisi olla itsestään selvää, jos kirjoittajalla on vähänkään hajua kieliopista. Oletan, että tuossa haluttiin korvata verbi pitää, toki en voi olla varma?
Vierailija kirjoitti:
Em mä vaan jaksa enää näitä nyyhkytarinoita..miksi omat tarinat pitää olla tällasia
Se on sitä elämää
Paulus tajusi itse että
nyt ei mennyt putkeen.
Silmiä hivelee nämä rintakarvat, Pauluksellakin esillä 🥰