Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3375)
Vierailija kirjoitti:
Voi Lakko, tuli tippa silmään.
Mä odotan aikaa, kun päästään näistä joutavista tubettajista.
Vierailija kirjoitti:
Tuli hyvät säälipisteet.
Oletko koskaan kokenut saaneesi myötätuntoa hetkellä, joka on ollut sinulle syystä tai toisesta raskas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekas mies, voi taivas. Meni vähän pieleen Helenan sanonta tänä iltana.
Ajattelin ihan samaa. Heti sanottuaan tuon olin että voi ei lienee selvä kaikille mitä tarkoitti tuolla onnekkaalla miehellä mutta ei todellakaan ollut tilannetajua tuon lauseen kohdalla.
Minusta helena itsekin lisäsi siihen "tässä mielessä" kun huomasi mitä vahingossa sanoi
Nämä, jotka valittaa "nyyhkytarinoista". Minusta on mukavaa, että julkkikset uskaltaa tuoda esille traagisiakin asioista elämästään. Se tuo heidät lähemmäs ihmisiä. Jos mietitään vaikka Marilyn Monroeta, hänkin on ihmisten edelleqn symppaama, koska hänen elämänsä alku oli traaginen plus muut vastoinkäymiset ja lopulta aikainen kuolema. Hänkään ei ollut mikään kultalusikka suussa syntynyt. Ihmiset yleensä kuitenkin rakastaa inhimillisyyttä, ei mitään kiiltokuvamaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus tai diagnoosi sitten oikeuttaa laihtumisen tai lihomisen? Olen itse lihonnut sen jälkeen kun sain autisminkirjon diagnoosin ja kun liian usein lähes kokoaikainen ahdistukseni, paniikkini ja muu vastaa on pahentunut. Yritän hoitaa ahdistustani syömällä kun oikeaa apua ei ole tarjolla.
Haloo. On paljon eroa kuolemaan johtavilla sairauksilla ja autismilla! Oikeaa apua?? Kaikkihan me voidaan vinkua maailman tappiin asti jos jotain täsmähoitoja odotellaan ja odotellessa ylensyödään. Ei se auta sun autismia ollenkaan jos et opettele itse elämään, joustamaan, ja kasvattamaan resilienssiä kuten me jokainen joudumme/saamme. Se on just laiffii. Ylensyönnistä saat vaan seuraavan ongelman.
Ymmärrän toki eron, mutta tällainenkin diagnoosi on järkytys. Ainakin itselleni oli kun sen itse aikuisena
Eikö tosiaan muuta palstaa ole noille sun ongelmille kun tanssiohjelma!?
Ei nyt kyllä ollut pisteet linjassa. Tämä rivi nelosia siis. Ihan hyvästä suorituksestakin on tänään saanu vaan rivin vitosia.
Pippa huonoimmat pisteet kahden jakson jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Paulus hetero?
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pippa ei suoranaisesti paljastanut mikä sairaus tai syy korkeille maksa-arvoille. Sinänsä ei tarvitse olla mistään hirveän vakavasta kyse. Esim. ruoan kautta saatava hepatiitti voi vaikuttaa noin.
Kaverini sai nuorena ja saatiin hoidettua lääkekuurilla pois. Joten ehkä vähän turhan dramaattista Pipalta, koska hän nyt terve, joten ei mistään vakavasta ilmeisesti kyse.
Aika pyöreästi vastasi kysymykseen nykyisestä olotilastaan. Hän sanoi, että sairaus on "hoidossa" eli ei nyt ihan selvinnyt, että onko sairaus parantunut esim. antiobiooteilla (kuten maksatulehdusta hoidetaan yleensä) vai onko kysymyksessä sairaus, joka on tullut jäädäkseen, jonka kanssa pitää elää jonkin lääkityksen kera.
Sairaaltahan Pippa ei näytä vaan on kauniimpi kuin koskaan.
Sanoi että lääkärit olivat ihmeissään, ja että sairaus nyt hoidettu. Joten ymmärtäisin ettei sairautta enää ole. Ja kenties joku diagnoosi/syy siten löydetty.
Äänestin ilmaisella äänelläni Kristiinaa ja Samia.
Vierailija kirjoitti:
Vain elämää tasoista itkua ja tekohampaiden kiristelyä.
No , ainakin Helenan ja Vapun ässä suhisee siihen malliin, että jonkin asteiset tekohampaat on, vähän ohis mutta Petteri Orpolla ehkä myös uudet hampaat kun ässä suhisee huolella
Ymmärsinkö oikein, että nyt äänestetään surullisinta tarinaa?
Siinä tapauksessa Lakon ja Miran tarinat olivat liikkuttavimpia.
Saran ja Pauluksen tarinat vähiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli hyvät säälipisteet.
Oletko koskaan kokenut saaneesi myötätuntoa hetkellä, joka on ollut sinulle syystä tai toisesta raskas?
Tänään ollut niin paskapäivä, että kaikki vituttaa. Ei siinä sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää Paulus hetero?
Ei ole.
Siellähän hänen tyttöystävänsä istui hänen äitinsä vieressä, oikein esiteltiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää Paulus on kyllä jäykkä mut niin hyvännäköinen et voisi jatkaa.
Mun mielestä se on ihan peruspertti.
Olispa peruspertit tuommoisia niin Suomessakaan ei tarvitsisi itkeä syntyvyyden laskua eikä meillä olisi lainkaan inceleitä.
Vierailija kirjoitti:
Mikko tai Pippa putoaa
Tai sara
Mun mielestä se on ihan peruspertti.