Tanssii tähtien kanssa 2025 Official
Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaan palaa kolme tanssiopettajaa. 18. kaudella nähdään Jurijs Trosenko, Katri Riihilahti ja Mikko Ahti.
Uusi kausi nähdään MTV:llä 31. elokuuta.
- Jokainen esitys on mahdollisuus luoda yhteys katsojiin. TTK:n ansiosta olen saanut kohdata uskomattomia ihmisiä ja rakentaa esityksiä, joissa on tunnetta ja tarinaa. Nyt äitiysloman jälkeen koen, että tanssin entistäkin vahvemmin myös perheelleni, Riihilahti kertoo tiedotteessa.
Muut opettajat ovat tutut Anssi Heikkilä, Sami Helenius, Marko Keränen, Matti Puro, Valtteri Palin, Kia Lehmuskoski, Liisa Setälä ja Kastanja Rauhala.
https://www.is.fi/viihde/art-2000011327207.html
7 miesopettajaa ja 4 naisopettajaa? Hienoa saada Katri Riihilahti ja Mikko Ahti taas opettajiksi! Viime kauden opettajista pois jäävät Kerttu Nieminen, Claudia Ketonen ja Mikko Matikka. Harmi, että Kerttu ei ole opettajana tällä kaudella, hän on yksi suosikkiopettajistani.
Katso lähetysajat : Tanssii Tähtien Kanssa - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (3375)
Lakon tarina ja esitys sai mut itkemään. Voi Lakko! 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholi nostaa maksa-arvoja.
Ja VitaePro.
Tuskinpa Pippa on vitaeprota käyttänyt
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo Lakon ja Kastanjan tanssi nyt kovin kummoinen ollut.
Sehän oli ihan täydellinen!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sairaus tai diagnoosi sitten oikeuttaa laihtumisen tai lihomisen? Olen itse lihonnut sen jälkeen kun sain autisminkirjon diagnoosin ja kun liian usein lähes kokoaikainen ahdistukseni, paniikkini ja muu vastaa on pahentunut. Yritän hoitaa ahdistustani syömällä kun oikeaa apua ei ole tarjolla.
Haloo. On paljon eroa kuolemaan johtavilla sairauksilla ja autismilla! Oikeaa apua?? Kaikkihan me voidaan vinkua maailman tappiin asti jos jotain täsmähoitoja odotellaan ja odotellessa ylensyödään. Ei se auta sun autismia ollenkaan jos et opettele itse elämään, joustamaan, ja kasvattamaan resilienssiä kuten me jokainen joudumme/saamme. Se on just laiffii. Ylensyönnistä saat vaan seuraavan ongelman.
Ymmärrän toki eron, mutta tällainenkin diagnoosi on järkytys. Ainakin itselleni oli kun sen itse aikuisena oikeastaan vahingossa sain. Tämä ei johda kuolemaan, mutta ei tästäkään parannuta. Todellakin olisin mielummin ilman tätä ja toivon ainakin, että en olisi sitä diagnoosia saanut. Tämä alistaa mielenterveysongelmille ja useille muille ongelmille ja mm. riippuvuuksille, joilla yritetään hoitaa jatkuvaa ahdistusta.
Vierailija kirjoitti:
Em mä vaan jaksa enää näitä nyyhkytarinoita..miksi omat tarinat pitää olla tällasia
Se on elämää. Onneksi sinun elämä ilmeisesti ollut täydellistä...
Pauluksessa ja Kristiinassa on samanlaista iloa ja positiivisuutta.
Armeijan maastoutusverkosta ihanan ikoninen mekko! Rakastan!
Vain elämää tasoista itkua ja tekohampaiden kiristelyä.
Vierailija kirjoitti:
Onnekas mies, voi taivas. Meni vähän pieleen Helenan sanonta tänä iltana.
Ajattelin ihan samaa. Heti sanottuaan tuon olin että voi ei lienee selvä kaikille mitä tarkoitti tuolla onnekkaalla miehellä mutta ei todellakaan ollut tilannetajua tuon lauseen kohdalla.
Miten pystyy antamaan sen ilmaisen äänen jota Ernest mainosti?
Paulus ei saa nyt juonesta kiinni.
Vapullakin meinasi ääni murtua.
Itkutarinat ei ole viihdettä. Sentään viihdeohjelma tämä.
Pauluksella vähän samoja ongelmia kuin Markolla.
Vierailija kirjoitti:
Onko kertaakaan voittanut tähtipari jossa tähtiopettaja on ollut nainen? Nyt viimeistään pitää voittaa. Joten luotan että Katri ja Johannes voittaa. Tai juuri nähty Kastanja ja Lakko.
On tietenkin voittanut, montakin kertaa:
Benjamin Peltonen ja Saana Akiola
Erkku ja Anniina Koivuniemi
Christoffer Strandber ja Jutta Helenius
Edis Tatli ja Katri Mäkinen
Pete Parkkonen ja Katri Mäkinen
Antti Tuisku ja Ansku Bergström
Tomi Metsäketo ja Sanna Hirvaskari
Tää Paulus on kyllä jäykkä mut niin hyvännäköinen et voisi jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnekas mies, voi taivas. Meni vähän pieleen Helenan sanonta tänä iltana.
Ajattelin ihan samaa. Heti sanottuaan tuon olin että voi ei lienee selvä kaikille mitä tarkoitti tuolla onnekkaalla miehellä mutta ei todellakaan ollut tilannetajua tuon lauseen kohdalla.
Taisi lisätä lopussa että tässä asiassa
Vierailija kirjoitti:
Onpas tässä paljon pareja joille ei ole tullut lapsia vaikka haluaisivat. Jukka ja vaimonsa, Lakko vaimoineen ja Sami ja Jutta.
Valitettavasti aika tavallinen yleinen tragedia nykyään.
Kyllä oli kaunista Lakko & Kastanja 🕺💃