Miten pettäjän saa kiinni?
Tehdään lista alle, jossa on vinkkejä niille henkilöille, jotka epäilevät puolisoaan.
Ensimmäinen vinkki = Jätä puhelin kotiin äänittämään, kun olet poissa
Kommentit (116)
Autolla tai juoksemalla kovempaa.
Miksi pettäjä pitäisi saada kiinni? Etkö voi tehdä omaa päätöstä suhteen jatkamisesta ihan itse?
Toivottavasti puoliso jättää ap:n pikaisesti ja hankkii terveempää seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Pettäminen ei ole rikos, mutta sinun ehdottamasi salakuuntelu on rikos.
Tuskimpa joudun nyt vankilaan
Miten kerron kaikille, etten ole normaali, sanomatta sitä suoraan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten kerron kaikille, etten ole normaali, sanomatta sitä suoraan?
Ap
Tuossahan se aloituksessa tulikin.
Miksi pitäisi tietää jos toinen pettää? Mitä sillä tiedolla tekee?
Palkatkaa yksityisetsivä. Asiat hoituvat kädenkäänteessä.
t: Holmesin Sherlokki
Jos puolisolla on android-puhelin, laita viestihistoria päälle. Näet poistetutkin viestit sitä kautta.
Voi, voi kun se pettäminen nyt vaan on niin ihquna. Kiinnijäämisen todennäköisyys on - 100%.
Vierailija kirjoitti:
Voi, voi kun se pettäminen nyt vaan on niin ihquna. Kiinnijäämisen todennäköisyys on - 100%.
Seko-Ap
Naispuolinen pettäjä jää kiinni seuraamalla hänen rutiineja. .
Mun vaimo jäi kiinni näiden huomioiden takia, suhteesta työkaveriin..
1. Huomio.
- kello alkoi herättää aiemmin töihin " ehti meikata" enemmän. Peilaili ja valitsi vaatteita tarkemmin.
2. Hajuvesi alkoi haista aamuisin. Eli töihin mennessä alkoi käyttää tätäkin.
3. Puhelin. Oli 99% ajasta näyttö jotain pintaa päin.
4. Puhelin jatkuvasti äänettömällä.
5. Diettasi. " Yhtäkkiä alkoi olla todella kiinnostunut ravinnosta, sen kaloreista yms"
6. Oli vuosia tullut suoraan töistä kotiin. Nyt oli usein jotain minkä takia työpäivä venyi. Jos ei muuta piti käydä kaupassa.
7. Oli todella rakastava mua kohtaan, halaili paljon. Kehui mua& meidän suhdetta. Seksiä oli todella paljon.
Luin Jenkki foorumia.. siellä oli vinkkejä miten paljastaa pettäjä..
1. Tein itse tämän kun alkoi epäilyttää.
Yö, olette menossa nukkumaan. Olette jo sängyssä lähekkäin. Vaimo/ mies on käynyt vessassa jo. Pistä viesti vaikka joku video hänelle " salaa". Jos hän huomaa että tuli viesti "ihastunut" ei Malta odottaa aamuun nähdäkseen kuka se oli. Hän lähtee vessaan puhelimen kanssa. Tai kääntyy niin selkeästi pois sun luota että sen huomaa.
2. Psykologinen käytös testi.
Ole puolisolle extra ihana. Laita lempiruokaa. Hiero, osta lahja/ kukkia. Tee tämä kun oletat että puoliso on ollut ihastuksen kanssa.
Jos puoliso ei ole narsisti. Hän menee tunteelliseksi ja surulliseksi. Ilman pettämistä ja sitä että hän tekisi väärin. Hän ilahtuisi.
3. Kun olet täysin varma petoksesta. Järjestä ihana hetki kuten aiemmassa. Kerro että sä tiedät. Kysy miksi sä haluat tuhota meidät. Valehtelu tuossa tilanteessa on vaikeampaa kuin se että olette vihaisia.
Mun vaimo ikäänkuin myönsi tossa vaiheessa. Pyysi anteeksi. Kysyin mistä sä pyydät siitä että jäit kiinni vai petät?
Vastasi siitä että pettää.
Mulla oli vasta aavistus
Vierailija kirjoitti:
Miksi pettäjä pitäisi saada kiinni? Etkö voi tehdä omaa päätöstä suhteen jatkamisesta ihan itse?
Pelottaako kiinnijääminen?
Ainiin ja luota uniin jos satut niitä näkemään. Mä näin tosi paljon unia että vaimo pettää yhden työkaverin kanssa. Mä näin unia missä oli tosi tarkasti selitetty suhteen aikana tapahtuneita juttuja.
Oli aika hämmentävää kun vaimo sitten jäi kiinni. Niin mun alitajunta oli osannut kyllä sitoa langat yhteen vaikka en itse sitä hyväksynyt. Unissa sitten näin sen mitä olin tajunnut hereillä. Ja tuo piti todella hyvin paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Palkatkaa yksityisetsivä. Asiat hoituvat kädenkäänteessä.
t: Holmesin Sherlokki
Ylellä oli ohjelma yksityisetsivästä, joka seurasi mahdollisia pettäjiä. Näytettiin mm. mahdollisen pettäjän laivaristeilyä, jolle myös yksityisetsivä toimeksiannosta osallistui. Yksityisetsivä tunnisti seurattavansa jo laivarannassa ja seurasi hänen puuhiaan laivalla. Ja niinhän siinä kävi, että seurattava kohtasi baarissa naisen (todennäköisesti sovitusti) ja he siirtyivät hyttiin. Ohjelma loppui muistaakseni siihen, kun yksityisetsivä soitti toimeksiantajalleen, siis pettäjäksi osoittautuneen miehen vaimolle, pyysi naista istumaan ja kertoi sitten, mitä oli nähnyt. Nainen sai vahvistuksen epäilyilleen.
Itse käyttäisin varhopuhelinta jos pettäisin. Tää puhelimen piilottelu, suohkussakin matkassa on niin klassinen merkki.
Vierailija kirjoitti:
Itse käyttäisin varhopuhelinta jos pettäisin. Tää puhelimen piilottelu, suohkussakin matkassa on niin klassinen merkki.
Mä suosittelen ihan jokaiselle ihmiselle et tutustutte alusta asti siihen miten puoliso toimii normaalisti. Stalkatkaa missä tilassa puolison puhelin on. Jos siinä näkyy vaikka normaalisti viestit aloitus näytössä. Miten puoliso käsittelee puhelinta " onko se näyttö ylöspäin esim pöydällä". Kuinka paljon puhelin on puolison saatavilla.
Ihastuminen on niin hemmetin selkeästi nähtävissä. Just tää puhelin jos se aiemmin on ollut äänet päällä/ yhtäkkiä alkaa ahdistaa puhelinmyyjät ja laitetaan äänettömälle. Tarkastakaa salassa näkyykö viestit enää aloitus näytöllä. Jos ei niin puhelinmyyjä juttu on kakkaa. Kattokaa onko puhelin aina käännettynä näyttö pintaa vasten. Onko puhelin aina puolison mukana..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä suosittelen ihan jokaiselle ihmiselle et tutustutte alusta asti siihen miten puoliso toimii normaalisti. Stalkatkaa missä tilassa puolison puhelin on. Jos siinä näkyy vaikka normaalisti viestit aloitus näytössä. Miten puoliso käsittelee puhelinta " onko se näyttö ylöspäin esim pöydällä". Kuinka paljon puhelin on puolison saatavilla.
Ihastuminen on niin hemmetin selkeästi nähtävissä. Just tää puhelin jos se aiemmin on ollut äänet päällä/ yhtäkkiä alkaa ahdistaa puhelinmyyjät ja laitetaan äänettömälle. Tarkastakaa salassa näkyykö viestit enää aloitus näytöllä. Jos ei niin puhelinmyyjä juttu on kakkaa. Kattokaa onko puhelin aina käännettynä näyttö pintaa vasten. Onko puhelin aina puolison mukana..
Aivan klassinen juttu.
Huvittavinta on jotkut somessakin pyörivät tunnetut sarjapettäjät jotka sanovat ahdistuvansa toisen puhelimesta. 🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelottaako kiinnijääminen?
Ei, vaan päinvastoin. Pelottaa, että ap ei saa pettäjää kiinni ja tulee sekopäiseksi epäilyistä.
Pettäjän saa kiinni yksinkertaisesti kysymällä asiasta. Tässä on kolme vaihtoehtoa. Puoliso tunnustaa ja asia on selvinnyt. Puoliso kieltää ja vastaus vakuuttaa sinut, asia on silloinkin kunnossa. Kolmas vaihtoehto on puolison kieltäminen ja sinulle jää asiasta epävarma ja turvaton tunne. Tällöin on syytä harkita vakavasti suhteen jatkoa, koska silloin ongelmasi ei ole mahdollinen pettäminen, vaan se, että olet parisuhteessa, jossa et tunne oloasi turvalliseksi.
Pettäminen ei ole rikos, mutta sinun ehdottamasi salakuuntelu on rikos.