Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Päiväkodissa oleva harjoittelija (opiskelija). Miten te vanhemmat suhtaudutte heihin?

Vierailija
27.03.2007 |

eli voiko opiskelija tulla esim. kertomaan miten lapsen päivä on mennyt. Vai toivotteko että vakituiseen henkilökuntaan kuuluva tekee sen.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hidas että en aina muista kuka harjoittelija on (vaikka olisi itsensä minulle esitellyt) joten itse juttelen herkemmin varsinaisen open kanssa.

Vierailija
2/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmää, mutta mielestäni näin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaan mitään erikoista tapahtunut, niin ihan sama keneltä asiat kuulen.

Vierailija
4/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tyhmää, mutta mielestäni näin

Varmaan sustakin tunutis hyvälle olla harjoittelijana jossain mutta et saisi mitään tehdä etkä osallistua. Kyllä kait harjoittelijakin tietää ja näkee miten lapsesi päivä on mennyut, ei se niin vaikeata työtä ole.

Vierailija
5/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vartenhan se opiskelija siellä on, että harjoittelee ko työtä.

Vierailija
6/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun edes joku kertois päivän tapahtumista.

Itse jos kysyy niin jotain ympäripyöreää tulee vastaukseksi.

Usein miten ei näy ketään kun haen pojan, joskus joku täti vilahtaa kiireissään ohi...

Vierailija
7/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sama, kuka kertoo päivästä, kunhan joku. Ja vastuuhan on kuitenkin työntekijöillä. Mun lapset ovat aina tykänneet harjoittelijoista, joten tavallaan on kiva, että heitä on, tavallaan lapsia sitten aina harmittaa, kun he lähtevät pois.

Vierailija
8/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos harjoittelija on viettänyt päivän lapseni kanssa, hän on varmasti ihan pätevä kertomaan, kuinka päivä meni.

Yhden kerran olen suhtautunut harjoittelijaan vähän huonosti. Menin iltapäivällä töiden jälkeen hakemaan lastani päiväkodista ja harjoittelija HUUSI lapselle aulassa, että etkö nyt todella saa niitä vaatteita itse päälle? Seisoi siis lapsen edessä ja huusi kurkku suorana. Kaikki muut lapset olivat jo ulkona. Tytteli oli tietysti minua 20 vuotta nuorempi lapseton ihminen. Silloin otin vähän huonosti neuvoja vastaan.

Vierailija
9/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin paikalla kun tulen töistä

Vierailija
10/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa päivänsä viettää.

Vierailija
11/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

opiskelija tulla kertomaan siinä missä vakituinenkin työntekijä. Mitäpä siinä eroa on kuka kertoo miten lapsen päivä on mennyt. :) Itse olen ollut myös päiväkodissa aikanaan opiskelijan tittelillä ja kyllä useimmat vanhemmat ihan mielellään tuntuivat juttelevan minun kanssa. Pitää vaan itsellä rohkeasti mennä juttusille ja olla avoimin mielin.

Vierailija
12/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljon tullut heitä noteerattua.

Vierailija
13/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se silti ihan tyydytä. Ei siksi että harjoittelija olisi jotenkin vähempiarvoinen vaan siksi, että haluan kuulla lapseni päivästä joltakulta joka tuntee hänet ja tietää, millainen hän on tavallisesti, mikä on poikkeavaa jne.

Vierailija
14/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole paljon tullut heitä noteerattua.

Vierailija
15/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat yrittävät esitellä itsensä jopa vanhemmillekin, mutta se voi olla vaikeaa, jos vanhemmat eivät halua katsoakaan harjoittelijaan päin.

Vierailija
16/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta harjoittelijat ovat ihan ok - yleensä hiukan ehkä ujohkoja - reipastuvat kyllä siitä kun tullessa ja mennessä tervehtii heitä ja kyselee päivän menosta.

Vierailija
17/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta on myös ihan ok, mikäli harjoittelija tulee kertomaan päivän tapahtumista. Itse asiassa pitäisin sitä ehkä jopa parempana ja totuudenmukaisempana kuin vakihenkilökunnan " ihan mukavasti on päivä mennyt" ...

Vierailija
18/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulle on kanssa ihan sama, kuka siitä päivästä kertoisi, jos edes joku kertoisi.

Vierailija
19/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakihoitajista saattaisi sen sinulle tiedoksi!

Harvemmin siellä tarhassa mitään erikoista kuitenkaan tapahtuu ja sen takia harjoittelijatkin voivat kertoa, miten päivä on mennyt.

Ja jos jotain TODELLA poikkeavaa tapahtuu, niin siitä varmasti kerrotaan jopa harjoittelijalle ja hän on siinä tapauksessa tietoinen, että vanhemmalle on asiasta syytä puhua ja pyytävät tarvittaessa ottamaan yhteyttä vakihoitajaan.

Vierailija
20/23 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, kun tulee uusi, niin heistä tehdään pieni esittelylappunen eteiseen, josta aikuiset näkevät kuvan ja nimen ja mukana lyhyt esittely.

Lisäksi jokainen on aina tullut minua erikseen tervehtimään.

He usein jopa innostuvat kertomaan enemmän lasteni päivästä, kuin vakihoitajat.

Jos kaipaan tietoa johonkin lapseni pitkäaikaiseen ongelmaan, niin kysyn toki asiasta erikseen vakihoitajilta.