Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan alle 25v äidit!!! Miten asutte?

Vierailija
27.03.2007 |

Oletteko vain äitejä vai myös talonomistajia? Täällä kade 36 vuotias vuokralla asuva mummeli.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodetko pukkaa päälle vai mistä tuollainen ärtyisyys?

Jätä meidän rauhaan. Emme kaipaa mielipiteitäsi, eikö se tullut jo aiemin selväksi???

Vierailija:

sille mikä lie numero olitkaan kun kirjoitit et " ei elämän tarvi loppua lapsen saannin jälkeen" taas kerran kuka sellaista on väittänyt? totta kai se sua rajoittaa hieman mitä teet ja mitä et. ettepä te raukat paljoa tunnu täällä tekevän. Köyhiä opiskelia liian nuoria äitejä palsta täynnä. Asiat nähdään niin mustavalkoisina kun maailmaa ei olla nähty Kanarian saaria pidemmäs ja kotiäiteinä ollaan kykitty 20 vuotiaasta asti. Puolustautukaa vaan sanomalla et sellasta elämää halusitte. oletta itse kateellisia!

Vierailija
62/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mä en tykkäis kirveelläkään asua jossain korvessa omakotitalossa. hirvee duuni jatkuvasti päällä. onneks me asutaankin etelässä meren rannalla ihan kerrostalossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä 23 ja asun mieheni (27) ja poikani kanssa omassa omakotitalossa

Vierailija
64/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei muuten ole käymättä. Koulut siis. Olen aika varmasti hyvin paljon korkemmin koulutettu kuin te yhteen pistettynä. Sillä mun ammattiin tarvitaan ainakin 6-8 v yliopistossa.

Mulle kerran sanottiin, et tällä palstalla on tosi paljon idiootteja jotka näkee kaiken niin mustavalkosena kun olla ja voi. piti ihan itse tulla katsomaan. Suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

Vierailija
65/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks sulla murkkuikä vielä päällä...jätä meidät rauhaan...

ei oo vaihdevuodet ei, ne tulee yleensä 50 vuoden tienoilla. Mä satun oleen 29...

Ihme jengiä täällä

Vierailija
66/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei muuten ole käymättä. Koulut siis. Olen aika varmasti hyvin paljon korkemmin koulutettu kuin te yhteen pistettynä. Sillä mun ammattiin tarvitaan ainakin 6-8 v yliopistossa.

Mulle kerran sanottiin, et tällä palstalla on tosi paljon idiootteja jotka näkee kaiken niin mustavalkosena kun olla ja voi. piti ihan itse tulla katsomaan. Suomalainen ei usko ennen kuin näkee.

Vierailija
67/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhiä opiskelia liian nuoria äitejä palsta täynnä

Vierailija
68/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onks sulla murkkuikä vielä päällä...jätä meidät rauhaan...

ei oo vaihdevuodet ei, ne tulee yleensä 50 vuoden tienoilla. Mä satun oleen 29...

Ihme jengiä täällä

Vierailija
69/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu tähän kategoriaan, sain esikoiseni vasta 25-vuotiaana, mutta ahdistaa tuollainen ylimielisyys. Ei nää nuoret äidit tule sullekaan selittelemään, kuinka niitä säälittää sun kaltaisesi mummoäiti...

Vierailija:

Kuka sanoi et siellä kimppakämpässä on asuttu 30 vuotiaaksi asti ja naitu 50 miestä...apua, just sun kaltasia idiootteja on aina liikkeellä

Vierailija
70/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainaa maksetaan edelleen, mutta minusta olisi tyhmempää maksaa vuokraa toiselle kun samalla summalla voi maksaa omaansa.

Omaa elämää ja omaa unelmaa tässä eletään :)

Vierailija
71/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa talossa on asuttu pari vuotta. Olen tällä hetkellä lasten kanssa kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän