Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan alle 25v äidit!!! Miten asutte?

Vierailija
27.03.2007 |

Oletteko vain äitejä vai myös talonomistajia? Täällä kade 36 vuotias vuokralla asuva mummeli.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä maksaisi vuokralla oleminen enemmän kuin oman maksaminen kuussa!

Olisi siis aika tyhmää olla vuokralla :)

Ymmärrän toki niitä jotka on vuokralla, mutta itse en halua maksaa muille asumisestani.

19, edelleen köyhä

Vierailija
22/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun lapseni kanssa rivitalossa 3h+k+s asumisoikeusasunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tiukilla ollaan. Kuitenkin selvitään lainoista ja tulevaisuudessa kun itsekin saan opinnot päätökseen tulee maksuihin muutoksia!

Olen ihan tyytyväinen, että aloitimme ajoissa (asuntolaina kun olin 19-vuotias). Ei tämä mitään jatkuvaa stressiä ole, ja ihan hyvin sitä mukavaa elämää pystyy elämään, vaikka laskut itse maksankin.

Vierailija
24/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omakotitalossa asuttu jo reilu kaks vuotta.

Vierailija
25/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin pärjätään,mitä haluaisit kuulla?

Vierailija
26/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtä tekemällä :)

Vierailija
27/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lapset muuttavat kotoa voi asua millaisessa kolossa tahansa.

Vierailija
28/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

teidän iässä mulla ei ollut vielä huolen häivää asunnoista ja lapsista ja miehistä. Bailasin maailmalla, asuin 10 ihmisen kans kimppakämpässä Sydneyssä...rivarit, omakotitalot ja lapset oli kaukainen haave... nyt kun oon 30 ne on ihan ok ja hymyssä suin muitselen kuinka nuoruutta tuli oikeasti elettyä täysillä

Vierailija
29/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nyt on sanottava,tässä ketjussa on vain yksi kypsymätön ja toisia mollaava,ja se oli vanhin!

Vierailija
30/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asutaan omassa omakotitalossa maalla. oon 24v.

Vierailija
31/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa hommaa minä teen 30-vuotiaana kuin nytkin. Miksei siis sitä asuntolainaa voisi ottaa tämän ikäisenä?

Siihen omakotitaloon pitää kyllä vähän aikaa säästää rahaa, mutta toivottavasti joskus meillä sellainenkin on. Me olemme ihan tavallisia duunareita ja siksi ei heti ensimmäiseksi uskallettu lähteä sen omakotitalon hommaamiseen.

T:7

Vierailija
32/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on kaks lasta ja kolmaskin tulossa. asutaan rivitalokolmiossa vuokralla, mutta oman talon rakennus urakka on alkamassa. säästetään todella paljon kun talo rakennetaan ihan kokonaan itse, ei oteta edes mitään talopakettia. mies on rakennusalalla yrittäjänä ja itse oon minimipäivärahalla kotona.=) ei meillä sit olis varaa rakentaa jos ei tehtäis kokonaan itse.

Vierailija
33/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelen vielä ja olen lasten kanssa kotona. Mies töissä. Ja pappa ei maksa, eikä mamma.

Vierailija
34/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pointti on, et kaiken tän ehtii vanhempanakin. En todellakaan olis halunnu olla 21v äiti. Nyt olen äiti ja onnellinen etten mennyt liian nuorena hankkimaan lapsia. Ehdin opiskella ammatin, nähdä maailmaa, kokea muutakin kun rivitaloasumisen ja 2 ja puoli lasta (ja kultaset noutajat) niin nuorena kuin alle 25...Olettekste opiskeellet mitään vaan suoraan vaan lukion tai amiksen penkiltä lapsia pukkaamaan?

Vierailija
35/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi ne lainat on nuorena ottaa ni on maksettu sitte poiskin ajoissa niin ehtii keskittyä myöhemmin paljon muuhun, vaikka matkustella yms! Vanhoilla mammoilla taitaa olla joku ongelma tässä? heh heh... taitaa oikeesti ottaa päähän kun joutuu eläkeikään asti niitä makselemaan! meillä ei porukat oo koskaan auttanu millään tavalla, lastenhoitoapua ollaan saatu mutta rahallisesti ei mitään ja hyvin ollaan pärjätty. Mulla ei ole koulutusta, olen kotona lasten kanssa ja mies töissä. Teineistä asti oltu yksissä ja naimisiinkin mentiin ja tällä hetkellä elämä on just niin ihanaa kuin sen pitääkin olla!!!! Hajotkaa vanhat mammat kateuteenne!

Vierailija
36/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mun pointti on, et kaiken tän ehtii vanhempanakin. En todellakaan olis halunnu olla 21v äiti. Nyt olen äiti ja onnellinen etten mennyt liian nuorena hankkimaan lapsia. Ehdin opiskella ammatin, nähdä maailmaa, kokea muutakin kun rivitaloasumisen ja 2 ja puoli lasta (ja kultaset noutajat) niin nuorena kuin alle 25...Olettekste opiskeellet mitään vaan suoraan vaan lukion tai amiksen penkiltä lapsia pukkaamaan?

Vierailija
37/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut tekevät sen vain toisinpäin!

Minulla on nyt lapsi (enempää ei tule) ja asunto ja perhe. Biletykset on biletetty (usko pois!) ja nyt minulla on aikaa opiskella itselleni hyvä yliopistotutkinto! Ei tarvitse murehtia seurusteluista ja juhlimisista. (jotkut voivat opiskella menestyksekkäästi jo heti nuorempina ja suoraan peruskoulusta, mutta itselläni se ei onnistunut, siksi tämä on toimiva ratkaisu)

Olen oikein tyytyväinen, sillä nyt minulla todella kova motivaatio opiskella ja " luoda uraa" , kun " muut jutut" on jo tehty. En olisi kyennyt keskittymään opsikeluun aiemmin, vaan nyt teen sen parin vuoden viiveellä.

Joillekin se sopii paremmin näin päin, ja joillekin toisin päin.

Tämä toimii minulla ja toinen tapa toisilla.

Vierailija
38/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon valmistunut ammattiin ennen ekan lapsen syntymää. ja kyllä niitä töitä varmasti ehtii tekemään myöhemminkin..

Vierailija
39/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää, että kaikki eivät tahdo pitkää opiskleua, vaan heille riittää amis, josta myös valmistuu hyviin ammatteihin!

Toisille kotiäitiys on se oma ura!

Vierailija
40/71 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun pidäkään olla meille nuorille kateellinen eikä meidän sinulle. Jokainen tekee omat ratkaisunsa elämänsä suhteen. Ja perheellinenkin voi opiskella ja itse olen kiitos kysymästä valmistunut lukiosta ja ammattikorkekoulusta, vaikka sainkin lapseni 22-vuotiaana.

T:7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä