Tämä foorumi ei kyllä paranna kenenkään keskustelutaitoa
Kun ainoa keino reagoida erimielisyyksiin on poistaa koko ketju välittömästi. Haloo jopa tieteessä on pakko kestää erimielisyyksiä ja käydä keskustelua Ja perustella näkemyksiään ja kuunnella vastapuolen väitteitä! Ei taida kovin montaa tiedemiestä löytyä tästä paikasta kaikesta päätellen...
Kommentit (8)
Ei todellakaan. Minäkin olen nyt kirjoittanut 3 vastausta ja tehnyt 2 aloitusta. Aloitukset oli aiheesta ja asiallisia, mutta kolmesta vastauksesta toisiin ketjuihin ainakin kahdessa v--ttuilin todella kovasti.
Tämä palsta on paho laisen vallassa, täällä ihminen tekee sitä ilkeää ja pahaa, jota normaalisti ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan. Minäkin olen nyt kirjoittanut 3 vastausta ja tehnyt 2 aloitusta. Aloitukset oli aiheesta ja asiallisia, mutta kolmesta vastauksesta toisiin ketjuihin ainakin kahdessa v--ttuilin todella kovasti.
Tämä palsta on paho laisen vallassa, täällä ihminen tekee sitä ilkeää ja pahaa, jota normaalisti ei koskaan.
Ei, kyllä nämä ihmiset ovat yhtä ilkeitä oikeassa elämässä myös. Nimimerkillä kokemusta on.
Kukaan ei tietenkään ole samaa mieltä
Olisi kaikille osapuolille hyödyllisempää, jos pyrittäisiin asiallisesti perustellen kumoamaan toisen esittämä näkemys. Erimieltä olevia ei kuitenkaan siedetä, joten ensimmäinen reaktio on saada "väärät" väitteet pois näkyvistä.
Miten saataisiin naiset ja kilteimmät miehet keskustelemaan keskenään? 😤👿🥺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä nämä ihmiset ovat yhtä ilkeitä oikeassa elämässä myös. Nimimerkillä kokemusta on.
Olen samaa mieltä. Kuka tahansa on ilkeä ja paha
Suomalaiset on tottuneet konsensukseen. Kaikki, mitä Hesari ja Yle kirjoittaa on sataprosenttinen totuus, eikä muu ole mahdollista.
Enkä tarkoita ketjua joissa menee jonkun osapuolen herjaamiseksi vaan ihan oikeasti pelkkiä erimielisyyksiä. En ymmärrä miksi täällä on ihmisille annettu noin lapsellinen keskustelun kehittämistapa kuin koko ketjun hävittäminen...