Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun exästä tulikin paras kaveri.

Vierailija
26.06.2025 |

Olen mies ja exän kanssa suhde ei lopulta ollut romanttinen vaan todella kaverillinen. Päätimme ettemme jatka pariskuntana vaan ystävinä. Tätä eivät voi naiset millään hyväksyä jos jotain tapailen. Onko se naiselta pois jos minulla on paras ystävä elämässä, jolle voin avautua kaikesta ja turvautua pahoissa asioissa. Hän tekee saman minulle. Se, että jos on läheinen ystävä, se ei tarkoita seksiä tai mitään muuta romanttista asiaa. Ymmärrän naisten pahan olon jos toisen kanssa olisi romanttisia tunteita. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos miesosapuoli (yleensä näissä tapaukissa) ajattelee sen naisen alasti ja elimiä, onko se todellinen kaveri aina vai joku peevo. Mistä tietää. Eikö ole kiusallista jos exä eli kaveri nähnyt alastomana ja ties missä puuhissa oltu.

Joo mutta toisaalta, jos petipuuhat on jo kauan ennen eroa tuntuneet vastenmielisiltä, niin tuskinpa se siitä muuttuu. Siksi juuri pelkkä kaveri.

Eikö silmiin tule välähdyksen omaisia kuvia kiusallisista petipuuhista ja toisen elimistä, siitä inhottavuudesta. Ei kaikille, mutta jollekin, ihan vahingossa.

Kyllä mulla välähtelee kuvia sellaisesta, jonka kanssa haluaisin petipuuhiin, ei todellakaan niistä joiden kanssa olen niitä joskus harrastanut ja jonka kanssa ei enää ole mitään kipinää. 

Vierailija
22/22 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni (miehenä) ei onnistunut. Siis me kyllä tultiin juttuun keskenään ja "harrastettiin" (sinkkuja kun oltiin). Hän sitten harrasti myös muitten kanssa: ei siinä mitään, parisuhde oli päättynyt. Mutta kun ne juipit alkoi kertoilemaan mulle. En pitänyt siitä ja päätin lopettaa myös sen ystävyyssuhteen.

Toinen "kokemus": mun äiti joutui hoitokotiin (muistisairaus), hoitajat sanoi ennen joulua, et heillä/siellä on sellanen joulujuhla, jossa pukki jakaa lahjoja (omaiset/läheiset ostaneet). Enhän minä osannut ostaa mitään niin kysyin eräältä ystäväpariskunnalta, et voisinko lähteä sen naisen kanssa kauppaan/markettiin, hän osaisi paremmin. Sanoin, et ei meillä ole mitään romanttista suhdetta. Sovittiin/piti lähteä aamulla, niin nainen soitti tai laittoi tekstarin, ettei pysty lähtemään kun olivat pitäneet baarissa eilen "tyttöjen illan" ja nyt niin hirveä kankkunen. Ajattelin, et onpa hyvä, ettei siitä tullut mitään. Kerroin tuon kaverille, baarin röökipaikalla, niin hän sanoi ymmärtävänsä ja lisäsi, että _muut_ olisivat alkaneet juoruilla kaikenlaista (että meillä ois ollut joku suhde, jos nähneet meidät yhdessä marketissa).

Tuumin tuota: pitää olla aika voimakas tunneside, jos kestää toisten juoruilun. Mutta eikös se ole jo sitten parisuhde?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla