Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikku g ja Ilkka Jääskeläinen parasta mitä maamme on antanut musiikille

Vierailija
27.03.2007 |

Kun tätä Ariin kohdistuvaa ajojahtia seuraa, niin alkaa tuntumaan että Ilkka Jääskeläinen ja Pikku G ovat ilmeisesti antaneet Suomen musiikkielämälle jotain aivan korvaamatonta, eikä kumpaankaan artistiin liity mitään räiskeän kaupallista tuotteistamista, joka sotii aitoa muusikkoutta vastaan.

LISÄÄ ILKKA JÄÄSKELÄISEN JA PIKKU G:N KALTAISIA ARTISTEJA!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse pidä kummastakaan mainitsemastasi artistista, mutta kyse ei nyt olekaan siitä, ovatko he hyviä vai eivät. Kyse on siitä, että " iso" A:lla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja eikä minkäänlaista kunnioitusta muita artisteja kohtaan. Jos ois fiksu, ois vaan hiljaa.

Vierailija
2/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harva vaan uskaltaa laittaa oikeaan nimeään alle noihin kommentteihin useinkaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä unohdeta sitä, että Remusta (the King) ei Suomessa saa sanoa pahaa sanaa! Pyhäinhäväistystä! Ristille!

Vierailija
4/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ilkka Jääskeläinen ja Pikku G ovat ilmeisesti antaneet Suomen musiikkielämälle jotain aivan korvaamatonta, eikä kumpaankaan artistiin liity mitään räiskeän kaupallista tuotteistamista, joka sotii aitoa muusikkoutta vastaan.

LISÄÄ ILKKA JÄÄSKELÄISEN JA PIKKU G:N KALTAISIA ARTISTEJA!

Näinhän se on.... =)))))

Tsiisus...

Vierailija
5/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan ehdottomasti Ilkka Jääskeläistä ja Pikku G:tä.

Vierailija
6/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osataa sitä mitä ne tarjoavat.

Just joo.

Lisää Ilkka Jääskeläisiä! Lisää Pikku G:tä! Lisää laatua kansalle!

Vierailija
7/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En itse pidä kummastakaan mainitsemastasi artistista, mutta kyse ei nyt olekaan siitä, ovatko he hyviä vai eivät. Kyse on siitä, että " iso" A:lla ei ole minkäänlaisia käytöstapoja eikä minkäänlaista kunnioitusta muita artisteja kohtaan. Jos ois fiksu, ois vaan hiljaa.

Vierailija
8/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tekopyhempiä sanoituksia enää löytyä. " Me olemme nuoriso, olemme tulevaisuus"

Ketkä me? Minä en ainakaan halua antaa omia lapsiani siihen samaan kelkkaan G.n kanssa.

Vierailija
9/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

VArsinkaan kun tiedossa on että se on sekä uskonnollisesti että poliittisesti päämäärähakuinen. Eihän minunkaan vanhempani innostuneet taistolaisista esittämässä minun suullani asioita.

Vierailija
10/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä jaksa ymmärtää, että miksi Arin uhoamista ja nilkkimäistä käytöstä täällä jaksetaan puolustella. Olkoonkin, ettei Ilkka Jääskeläinen ole menestynyt hyvin, mutta että sitten uhotaan vetää turpaan? Erittäin lapsellista käytöstä minun mielestäni. Jos ei suusta tule laulamisen ohella mitään muuta kuin uhonsekaisia kommentteja, niin ehkä ois parempi olla ihan hissukseen tosiaan.

t. 3

Vierailija
11/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän tällaisesta saa puhua, hys hys, sehän on huonoa käytöstä.

Vierailija
12/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomat kaivoi ne kommentit medihevin varsin pienen piirin keskustelupalstalta. Ne ovat vanhoja ja ne liittyvät siihen sinänsä älyttömään touhuun mitä ne siellä tekevät. Eihän kukaan varmaan niistä olettanut että se olisi julkista.

Ihan oikeasti lukekaa mediaa.

Kannttaisi kysyä aika vakavasti ketä palvelee se, että Ari saadaan putoamaan. Siitä tässä on kysmys, kun nostetaan näitä asiayhteyksistä irti revittyjä kommentteja jne.

Ettei vaan olisi erään levy-yhtiön eräs uusi teinihevibändi, joka ei kaipaa kilpailijoita ....

Vierailija
13/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä en ainakaan halua antaa omia lapsiani siihen samaan kelkkaan G. n kanssa.

Sen verran kommentoisin, että onhan tietysti hyvä ja lapsesta lähtien ihailla mieluummin Alkoa sponsorikseen halajavaa ylenpalttisen lapsellista " artistia" , joka ei ymmärrä, että on olemassa erilaisia musiikkigenrejä erilaisille ihmisille. Sen sijaan, että keskittyisi omiin tekemisiinsä, polttelee siltoja joka suuntaan alalla.

Vierailija
14/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhearvot - Oma Perhe

" Oma perhe, on tärkein/

kaikki muu tulee vasta sen jälkeen/

Oma perhe, on tärkein/

Oma perhe on tärkein/

kaikki muu tulee vasta sen jälkeen/

Uskonto - Valhetta (rautalangasta, valhe on vertauskuva synnille)

" maailma täynnä valhetta

ei sen pitäs olla sen arvosta

ei oo elämässä mitään pahempaa

ku eläminen täydes valheessa"

kysenalaistamaton totteleminen - me ollaan (tehdään mitä käsketään, perhe, työ, oravanpyörä ... kunhan vähän ollaan ensin nuoria)

" myöhemmin kerkee asettuu aloilleen ja perustaa perheen. välil vaikeit ollaanki, kyl meil on moraali ja mäki tuun tekee mun oman osani,

muitten etee ku muutki tekee, tuun tekee duunii mun musiikkii teille. haluun sanoo suoraan,meihi voit luottaa,me kasvetaan viel,

kokemus muokaa. jos joskus epäilet muistat varmaa sen vanhan sananlaskun POJAST POLVI PARANEE!"

Nämäkin muutamat leikkeet edustaaihan sitä että tässä ajetaan tiettyä uskonnollista ideologiaa, joka on tarkoitus kyselemättä omaksua. Lisää voisi kaivaa, mutta eiköhän tämä riitä - tiedän kyllä että omaksututn ideologian sisältä tämä näyttää ihan vaan luonnolliselle puheelle, mutta niin se näytti se taistolaispuhekin taistolaisille.

Vierailija
15/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

niin ja tietenkin nimettämänä.... et sitten fiksuna voinut olla hiljaa ?

Vierailija
16/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

niin ja tietenkin nimettämänä.... et sitten fiksuna voinut olla hiljaa ?

Vierailija
17/17 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että Arin tulevaisuuden kannallta on hirveästi merkitystä, voittaako hän idolsin vai ei? Hän on jo nyt kolmen parhaan joukossa ja selvästi tunnetuin ja kiinnostavin persoona näistä kolmesta, joten Arille löytyy varmasti haasteita musiikkialalta.

Kuten ollaan jo huomattu, idolsin voitto ei takaa yhtään mitään ja itseasiassa edellisten idolsien voittajat ovat menestyneet huonommin kuin aiemmin tippuneet, esim. Hanna Pakarinen vs. Antti Tuisku, Ilkka Jääskeläinen vs. Katri Ylander...