Sanna Ukkola: "Mikä on ollut sinun suurin virheesi, Riikka Purra?"
Ja Riikka Purrahan vastasi tyylilleen uskollisena näin: "Minä olen hyvin itsereflektiivinen henkilö ja pohdin virheitäni ja pyrin parantamaan joka päivä, mutta en minä tule niistä sinun kanssasi täällä studiossa keskustelemaan."
(Alkaen kohdasta 11:33.)
Kommentit (114)
Olen Riikan kanssa samaa mieltä yhdessä asiassa. Ai, mutta unohdin sen jo.
Vierailija kirjoitti:
Purravihaajat kokoontuneet taas ryhmäonanoimaan tänne. Sitä samaa sontaa kuin ennenkin: solvauksia, valheita, pahantahtoista vihjailua, juoruilua, ääretöntä typeryyttä.
Valtionvarainministerin tehtävä on huolehtia valtion taloudesta. Ei sinun henkilökohtaisista asioistasi, loinen.
Purra on muuten todella hyvä työssään.
Jos molemmat korostetut lauseet ovat totta, miksi valtion talous on pahemmin kuralla kuin vuosikymmeniin?
Vain riivatut haukkuu Riikkaa,pahoja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Purravihaajat kokoontuneet taas ryhmäonanoimaan tänne. Sitä samaa sontaa kuin ennenkin: solvauksia, valheita, pahantahtoista vihjailua, juoruilua, ääretöntä typeryyttä.
Valtionvarainministerin tehtävä on huolehtia valtion taloudesta. Ei sinun henkilökohtaisista asioistasi, loinen.
Purra on muuten todella hyvä työssään.
Voi Riikka, ei susta tykätä tällä palstalla vaikka itse itseäsi täällä kehut. Olet ansainnut kaiken vihan
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on persu.
Vaikuttaa vähän siltä, ettei ole ainkaan tyytyväinen nykyiseen linjaan. Linjaan, missä äärioikeistolaiset valitut puheenjohtajat myhäilevät vaan hyväksyvästi toistensa äärioikeistaisille jutuille.
Olipa sairasta kuunneltavaa kyllä nuo Puran vastaukset.
Vastasko se edes yhteekään kysymykseen?
Kun ei ymmärrä katsoa kunnolla eteensä, ei ole mikään ihme, jos putoaa kaivoon.
Voi voi riikkaa 😁 suomi petetty
Vierailija kirjoitti:
Vastasko se edes yhteekään kysymykseen?
Vastasi, mutta eksyi usein ensin sivuraiteille.
Riikka kyllä tietää, mutta ei kerro, kun on niin pelkuri, että ei uskalla pistää itseänsä oikeasti likoon.
Petturipurralle sopiva biisi, Taisto Tammi - pettäjän tie.