Sanna Ukkola: "Mikä on ollut sinun suurin virheesi, Riikka Purra?"
Ja Riikka Purrahan vastasi tyylilleen uskollisena näin: "Minä olen hyvin itsereflektiivinen henkilö ja pohdin virheitäni ja pyrin parantamaan joka päivä, mutta en minä tule niistä sinun kanssasi täällä studiossa keskustelemaan."
(Alkaen kohdasta 11:33.)
Kommentit (114)
Purra toimii valtion rahakirstun vartijana ja pitkälti noudattaa VM:n virkamiesten virkatyönään antamia linjauksia, sen kummempia tunteita Purran suoriutuminen ei minussa herätä.
Mutta AV:n hulluus sen sijaan yllättää joka päivä. Oli keskustelun aihe mikä tahansa, täällä veetuillaan ja toivotaan toisille syöpää ilman hoitoa, ja mitä mielipuolista nyt kukin on saanut näppikseltään oksennettua.
AV kelpaa nykyisellään oivalliseksi esimerkiksi siitä kuinka kansa voi pahoin ja miten paljon mt-ongelmia meillä onkaan. Ja ilmeisesti on valtaosasta ihan ok, että muille toivotaan syöpää ilman hoitoa, koska tuollaisia kommentteja ei poisteta.
Sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Riikka on paras !
Niinkö? Romahdutti persujen kannatuksen kolmissa vaaleissa kaksi kolmasosaan. Hallituksen kannatus romahti 37,2 %.. Joten Purra on taitamaton ja valehteli äänestäjilleen, siksi kannatus romahti. 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra on yksi kaikkien aikojen arvostetuimmista valtiovarainministereistämme.
Eihän sitä arvosta edes omat kun Purran kannatus romahti vaaleissa 48% ja persujen kannatus romahti pohjamutiin. 😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Purra toimii valtion rahakirstun vartijana ja pitkälti noudattaa VM:n virkamiesten virkatyönään antamia linjauksia, sen kummempia tunteita Purran suoriutuminen ei minussa herätä.
Mutta AV:n hulluus sen sijaan yllättää joka päivä. Oli keskustelun aihe mikä tahansa, täällä veetuillaan ja toivotaan toisille syöpää ilman hoitoa, ja mitä mielipuolista nyt kukin on saanut näppikseltään oksennettua.
AV kelpaa nykyisellään oivalliseksi esimerkiksi siitä kuinka kansa voi pahoin ja miten paljon mt-ongelmia meillä onkaan. Ja ilmeisesti on valtaosasta ihan ok, että muille toivotaan syöpää ilman hoitoa, koska tuollaisia kommentteja ei poisteta.
Sairasta.
Ministeriöiden virkamiesten linjaukset eivät ole erehtymättömiä eivätkä puolueettomia - eivät todellakaan irrallaan poliittisesta ohjauksesta ja poliitikkoja lobbaavien ryhmien pyrkimyksistä. Jos ministerinä toimiminen olisi pelkkää virkamiesten ohjeiden noudattamista, olisi ihan sama, kuka toimisi ministerinä tai pidettäisiinkö vaaleja ollenkaan.
Olet ihan pihalla suomalaisesta päätöksentekosysteemistä ja sen ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra, lähijuna ja scripta.
Niin, oliko sitä itsereflektiota silloin, kun Purra 'scriptaili'?
Blondisöpöliini spermaturpa, kuten hän itseään luonnehti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairasta.
Ministeriöiden virkamiesten linjaukset eivät ole erehtymättömiä eivätkä puolueettomia - eivät todellakaan irrallaan poliittisesta ohjauksesta ja poliitikkoja lobbaavien ryhmien pyrkimyk
Luepa uudelleen ja koeta fokusoida silmät sanaan pitkälti. Ja ennen kaikkea keskity viestin loppuosaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon narsistin suurin virhe oli kun meni syntymään.
Tälläisen kommentin lausuja ei ole tehnyt mitään järkevää koskaan.
Aha.
Syntyminen.
T. Nimimerkki riikka
If you're looking for sympathy, look it up in the dictionary. It's somewhere between shit and syphilis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
piti just tulla kirjoittamaan samaa
Ja mun. Joikohan Purran mutsi jo raskausaikana? Selittäisi paljon.
Voin pahoin jo pelkästä Riikka Purran näkemisestä! Kirjaimellisesti! Jokaikinen persunaama! Tekopyhää jargonia! Oksennan!
Kylläpä tosiaan silmäluomet räpsyy aloituksessa mainitussa kohdassa!
Eikös se ollut valehtelun merkki? Voi pikku Riikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä tosiaan silmäluomet räpsyy aloituksessa mainitussa kohdassa!
Eikös se ollut valehtelun merkki? Voi pikku Riikkaa.
Riikkulin kannattaisi varoa, että tekoripset eivät menisi solmuun tuollaisesta räpsyttelemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Riikka on yhtään fiksu, niin hommaa itselleen syövän ja kieltäytyy hoidoista.
Tätä menoa häneen iskee joko alkoholismi tai Alzheimerin tauti.
Pitävät tätä Riikkaa fiksuna ihmisenä, joskaan se ei ole avautunut minulle millään tavalla. En tosin tiedä, minkälainen henkilö hän on julkisuuden ulkopuolella, mutta poliitikkona Purra ei todellakaan vaikuta miltään järjen jättiläiseltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Riikka on yhtään fiksu, niin hommaa itselleen syövän ja kieltäytyy hoidoista.
Pitävät tätä Riikkaa fiksuna ihmisenä, joskaan se ei ole avautunut minulle millään tavalla. En tosin tiedä, minkälainen henkilö hän on julkisuuden ulkopuolella, mutta poliitikkona Purra ei todellakaan vaikuta miltään järjen jättiläiseltä.
Purraa voi verrata kastelukannuun, jossa vesi menee sinne takaisin. Tai mukiin, jonka korva on sen sisäpuolella.
Onko hän koskaan muuta tehnytkään kuin virheitä? Hänen omasta mielestäänkään ei ole mitään ansainnut, mutta laajentaa sen myös perusteettomasti koskemaan muita. Vaikka itse ei osaa tai ole mitään ansainnut, niin se ei tarkoita sitä, etteikö kukaan muukaan. Eikä sitä, että heidät saa ammuskella lähijunassa, jos itse on tyhmä Riikkuli. Ei oikeuta toisia ammuskelemaan se. Tässä hänen logiikka kyllä ontuu. Ei ole kyllä logiikalla ja analyyttisyydellä Riikkulia lyöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi hyvin olla, että Maisalle maistui naistakin väkevämpi jo niihin aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purraa voi verrata kastelukannuun, jossa vesi menee sinne takaisin. Tai mukiin, jonka korva on sen sisäpuolella.
Sinä olet paha ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voipi hyvin olla, että Maisalle maistui naistakin väkevämpi jo niihin aikoihin.
Ei välttämättä mitään niinkään hurjaa. 1970-luvulla Suomessa eli nimittäin vielä vahvana uskomus, että pieni konjakkiryyppy estäisi keskenmenon riskin. Sitä suositeltiin ja jopa määrättiin otettavaksi lääkärien toimesta. Odottava äiti saattoi siis hyvinkin ottaa päivittäin konjakkiryypyn tai pari ilman että sitä mitenkään ihmeteltiin.
Asiasana: tuokio.