Sanna Ukkola: "Mikä on ollut sinun suurin virheesi, Riikka Purra?"
Ja Riikka Purrahan vastasi tyylilleen uskollisena näin: "Minä olen hyvin itsereflektiivinen henkilö ja pohdin virheitäni ja pyrin parantamaan joka päivä, mutta en minä tule niistä sinun kanssasi täällä studiossa keskustelemaan."
(Alkaen kohdasta 11:33.)
Kommentit (114)
Miten täyden 10,0 epäonnistuja voi ollakin noin ylimielinen. Suomi on vapaapudotuksessa, vaalitulokset 7,8 7,6 7,8% ja "Riikka" on tyytyväinen mandaattiinsa.
Haista Vasu maanpetturi!
Persujen kannatuslukujen romahduksen syy jos ei kerran Riikka?
Aggresiivinen nainen tämä Riikka Purra.
Oy Riikka Purran tanssikoulu Ab:n tilikauden tulos: 0,00 €.
Vierailija kirjoitti:
Itsereflektiivinen?! Huutonaurua!
Puoluekokouksen perusteella ei todellakaan kykene itsereflektioon. Mutta eivät näköjään RKP:n tyypitkään.
2027: Goodbye and good riddance!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsereflektiivinen?! Huutonaurua!
Puoluekokouksen perusteella ei todellakaan kykene itsereflektioon. Mutta eivät näköjään RKP:n tyypitkään.
Ei Riikka tosiaan ole ainoa poliitikko, joka ei siihen pysty, mutta hän sijoittuu siltä osin kärkipäähän.
Vierailija kirjoitti:
Purrahan puhui itsensä aika tavalla pussiin. Hän sanoi oleva itsereflektiivinen, mutta siitä huolimatta hän ei ole omasta mielestään tehnyt tehnyt mitään väärin Persujen puheenjohtajana.
Ei mikään helppo rasti. Minulle oli tuonne 35 ikävuoden hujakoille asti vaikea myöntää omia virheitäni, mutta sitten kasvoin kai ihmisenä sen verran, että se ei tuota enää mitään vaikeuksia, päinvastoin. Sössin lähes joka päivä jossakin asiassa ja se on hyvin helppo myöntää sekä itselleni että muille ilman uhriutumisen häivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Oi-voi! Riikkistä on lyöty.
Kun Riikan nimeäkin oli huudettu mielenosoituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mutkusanna!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi-voi! Riikkistä on lyöty.
Kun Riikan nimeäkin oli huudettu mielenosoituksessa.
AUTS!
Vierailija kirjoitti:
Oy Riikka Purran tanssikoulu Ab:n tilikauden tulos: 0,00 €.
Koikkelehtiminen ei ole tanssia.
Mikä on seuraava kysymys? Yt. Riikka
Riikka Purra on yksi kaikkien aikojen arvostetuimmista valtiovarainministereistämme.
Vierailija kirjoitti:
Väärin äänestäneet henkilöt.
Purran suurin virhe on ollut syntyminen.
Vierailija kirjoitti:
Tuon narsistin suurin virhe oli kun meni syntymään.
Tälläisen kommentin lausuja ei ole tehnyt mitään järkevää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purrahan puhui itsensä aika tavalla pussiin. Hän sanoi oleva itsereflektiivinen, mutta siitä huolimatta hän ei ole omasta mielestään tehnyt tehnyt mitään väärin Persujen puheenjohtajana.
Ei mikään helppo rasti. Minulle oli tuonne 35 ikävuoden hujakoille asti vaikea myöntää omia virheitäni, mutta sitten kasvoin kai ihmisenä sen verran, että se ei tuota enää mitään vaikeuksia, päinvastoin. Sössin lähes joka päivä jossakin asiassa ja se on hyvin helppo myöntää sekä itselleni että muille ilman uhriutumisen häivääkään.
Moi Sannuli,mitä sinulle kuuluu,tämän jo tiesinkin sinusta,olethan vain ihminen.
Tätä menoa häneen iskee joko alkoholismi tai Alzheimerin tauti.