Sanna Ukkola: "Mikä on ollut sinun suurin virheesi, Riikka Purra?"
Ja Riikka Purrahan vastasi tyylilleen uskollisena näin: "Minä olen hyvin itsereflektiivinen henkilö ja pohdin virheitäni ja pyrin parantamaan joka päivä, mutta en minä tule niistä sinun kanssasi täällä studiossa keskustelemaan."
(Alkaen kohdasta 11:33.)
Kommentit (114)
Riikka! Shampoo ja hoitoaine on keksitty!
Vierailija kirjoitti:
Ja hiuspannat, ettei tarvitse vetää niitä hiuksia sinne korvien taakse, kun ne eivät kuitenkaan siellä pysy.
Purrelista ei ole muuhun kuin politiikkaan. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hiuspannat, ettei tarvitse vetää niitä hiuksia sinne korvien taakse, kun ne eivät kuitenkaan siellä pysy.
Mutta pliis ei enää pullapitkopantaa, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku siitä tulee ihan teinityttömäinen olotila.Im a Barbiegirl.
Vierailija kirjoitti:
Purrahan puhui itsensä aika tavalla pussiin. Hän sanoi oleva itsereflektiivinen, mutta siitä huolimatta hän ei ole omasta mielestään tehnyt tehnyt mitään väärin Persujen puheenjohtajana.
Purra tuli itsereflektiossaan siihen tulokseen, että syy on kaikkien muiden.
Vierailija kirjoitti:
Purrelista ei ole muuhun kuin politiikkaan. Tämä on fakta.
Ei ole siihenkään. Varsinkaan ministeriksi
Muistaakseni Riikka hymyili siinä saksikuvassa, jota ei oltu tarkoitettu julkisuuteen, vaikka hän sanoikin, että perussuomalaiset eivät pidä hauskaa vähävaraisten kansalaisten kustannuksella.
Vierailija kirjoitti:
Riikka Purra, lähijuna ja scripta.
Toimimaton yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Riikalla on lyhyt tulilanka. Hän räjähtää lähes heti, jos toimittajan (tai ei-persupoliitikon) kysymys ei miellytä häntä.
Purra osaa huutaa itselleenkin. Siihen eivät kaikki pystykään.
Vierailija kirjoitti:
Oi-voi! Riikkistä on lyöty.
Se on terapian paikka.
Vierailija kirjoitti:
Riikka on paras !
Tuhoamaan tätä maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta pliis ei enää pullapitkopantaa, eihän?
Sitä näkyä ei saa pois silmistään - ei sitten millään.
Pitääkin vilkaista, mitä mimmi länkyttää MTV:n SuomiAreenan puheenjohtajatentissä.
RiPu: - Virhe, mitä se sana tarkoittaa? Onko kyse jostakin uudesta viinimerkistä?
Riikka, Politiikkaradion tietovisa ja 0 pistettä. (Purra oli muuten ainoa puolueen puheenjohtaja, joka jäi pisteittä.)
"Minä en kuuntele tällaista roinaa etenkään silloin, kun minulla on mitä parhainta punaviiniä kädessäni!" (Riikka Purra)
Ukkolalla on kieltämättä hyviä kysymyksiä.