Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuudenkaveri soittaa ja ehdottaa näkemistä, miksi kieltäydyt?

Vierailija
25.06.2025 |

Lapsuudenkaveri soittaa ja ehdottaa näkemistä, miksi kieltäydyt?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita nähdä sitä lapsuudenkaveria.

Vierailija
2/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

8h lennot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. jos ei olla pitkään aikaan (vuosikausiin tai jopa pariin vuosikymmeneen) oltu missään tekemisissä. 

Vierailija
4/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäsi, että kertoisin kiusaamisesta somessa. Ei sopisi hänen nykyiseen imagoon.

Vierailija
5/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kaverista. Osaa en haluaisi nähdä, osan voisin nähdäkin. Kiusaajia en. 

Vierailija
6/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en kieltäytyisi? En ole mikään vtun jukeboksi jolle voi esittää toiveita ja ladella vaatimuksia. 

Jos ei itseä ole kiinnostanut siihen mennessä pahemmin yhteydenpito niin ei tarvitse vaivautua lainkaan. 

Vierailija
7/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painajainen tapahtui jussina! Pihaan ajoi se outo auto sunnuntaina ja siellähän se lapsuudesta inhokkini Katja perheineen töräytti pihaan.

Kaikki aina luuli, että ollaan kavereita, kun meidän perheet olivat kavereita tms. Vanhemmat vietti paljon aikaa yhdessä ja kumpikin veli sai niiden perheestä kaverin ja mun oletettiin olevan Katjan kanssa kaveri. Oltiin me samalla luokallakin jonkin aikaa. 

Mä inhosin sitä. Luulen, että enemmän oli mussa vikaa, mutta silti. En mä halunnut olla kaveri, mä en viihtynyt sen kanssa, meillä ei ollut mitään yhteistä. 

"moi tuli vaan mieleen, että olisko teijän mökki vielä täällä!" Juotiin kahvit ja sitten parissa tunnissa lähtivätkin. Toivat ihan asiallisia tuliaisia ja juteltiin niitä näitä lähinnä perheistä mitä kellekin kuuluu. Suoriuduin hienosti. Jos olisi soittanut, en olisi tavannut.

Vierailija
8/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en kieltäytyisi? En ole mikään vtun jukeboksi jolle voi esittää toiveita ja ladella vaatimuksia. 

Jos ei itseä ole kiinnostanut siihen mennessä pahemmin yhteydenpito niin ei tarvitse vaivautua lainkaan. 

Jos saisit 20e joka kerta?

Vierailija
9/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saisit 20e joka kerta?

Kiitos mutta ei kiitos. Jos ei ole tyyppiä kiinnostanut pitää muutenkaan yhteyttä niin ei tarvitse vaivautua ollenkaan jatkossakaan. 

Vierailija
10/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kieltäytyisi vaan näkisin mielelläni.

Vierailija
11/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painajainen tapahtui jussina! Pihaan ajoi se outo auto sunnuntaina ja siellähän se lapsuudesta inhokkini Katja perheineen töräytti pihaan.

Kaikki aina luuli, että ollaan kavereita, kun meidän perheet olivat kavereita tms. Vanhemmat vietti paljon aikaa yhdessä ja kumpikin veli sai niiden perheestä kaverin ja mun oletettiin olevan Katjan kanssa kaveri. Oltiin me samalla luokallakin jonkin aikaa. 

Mä inhosin sitä. Luulen, että enemmän oli mussa vikaa, mutta silti. En mä halunnut olla kaveri, mä en viihtynyt sen kanssa, meillä ei ollut mitään yhteistä. 

"moi tuli vaan mieleen, että olisko teijän mökki vielä täällä!" Juotiin kahvit ja sitten parissa tunnissa lähtivätkin. Toivat ihan asiallisia tuliaisia ja juteltiin niitä näitä lähinnä perheistä mitä kellekin kuuluu. Suoriuduin hienosti. Jos olisi soittanut, en olisi tavannut.

Kauheaa. Onneksi lähtivät pian.

Vierailija
12/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää se sama ihminen kuin lapsena tuppukylässä eikä minulla ole enää mielenkiintoa muistella niitä aikoja, jotka olivat elämässäni onnettomia. Elän nyt hyvää elämää ja toki juttelisin kenen vaan joskus tuntemani ihmisen kanssa, jos sattumalta törmättäisiin, mutta ei ole mitään tarvetta palata enää menneeseen.

Vierailija
13/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soita, mun numero on salainen, mulla ei ole sometilejä ja vain harvat ylipäätään tietää mun numeron.

M43

Vierailija
14/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudenkaverini ovat nykyään minulle täysin ventovieraita ihmisiä. Ei minulla ole kiinnostusta tuhlata aikaani sellaisiin.

Vierailija
15/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä sekä elämäni olemme niin epäonnistuneita kuin on mahdollista olla. En halua enää ikinä nähdä ketään, jos ei ole pakko.

Vierailija
16/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla kun ei tiedä mun numeroa. En ole kuullut heistä 80-luvun jälkeen.

Vierailija
17/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava tavata lapsuuden ja nuoruuden kavereita ja muistella yhdessä menneitä. Joitakin olen tavannutkin.

Vierailija
18/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä on tekofleda ja se skulaa skebaa surkeesti.

Vierailija
19/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme ole olleet läheisiä moneen vuoteen, kieltäydyn, koska syystä x ja z ei vaan jaksa kiinnostaa alkaa juuri nyt uudelleen tutustumaan.

Vierailija
20/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sua liikuttaa? Et tunne mua enkä mä onneksi sua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi