Lapsuudenkaveri soittaa ja ehdottaa näkemistä, miksi kieltäydyt?
Lapsuudenkaveri soittaa ja ehdottaa näkemistä, miksi kieltäydyt?
Kommentit (35)
Esim. jos ei olla pitkään aikaan (vuosikausiin tai jopa pariin vuosikymmeneen) oltu missään tekemisissä.
Pelkäsi, että kertoisin kiusaamisesta somessa. Ei sopisi hänen nykyiseen imagoon.
Riippuu kaverista. Osaa en haluaisi nähdä, osan voisin nähdäkin. Kiusaajia en.
Miksi en kieltäytyisi? En ole mikään vtun jukeboksi jolle voi esittää toiveita ja ladella vaatimuksia.
Jos ei itseä ole kiinnostanut siihen mennessä pahemmin yhteydenpito niin ei tarvitse vaivautua lainkaan.
Painajainen tapahtui jussina! Pihaan ajoi se outo auto sunnuntaina ja siellähän se lapsuudesta inhokkini Katja perheineen töräytti pihaan.
Kaikki aina luuli, että ollaan kavereita, kun meidän perheet olivat kavereita tms. Vanhemmat vietti paljon aikaa yhdessä ja kumpikin veli sai niiden perheestä kaverin ja mun oletettiin olevan Katjan kanssa kaveri. Oltiin me samalla luokallakin jonkin aikaa.
Mä inhosin sitä. Luulen, että enemmän oli mussa vikaa, mutta silti. En mä halunnut olla kaveri, mä en viihtynyt sen kanssa, meillä ei ollut mitään yhteistä.
"moi tuli vaan mieleen, että olisko teijän mökki vielä täällä!" Juotiin kahvit ja sitten parissa tunnissa lähtivätkin. Toivat ihan asiallisia tuliaisia ja juteltiin niitä näitä lähinnä perheistä mitä kellekin kuuluu. Suoriuduin hienosti. Jos olisi soittanut, en olisi tavannut.
Vierailija kirjoitti:
Miksi en kieltäytyisi? En ole mikään vtun jukeboksi jolle voi esittää toiveita ja ladella vaatimuksia.
Jos ei itseä ole kiinnostanut siihen mennessä pahemmin yhteydenpito niin ei tarvitse vaivautua lainkaan.
Jos saisit 20e joka kerta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei itseä ole kiinnostanut siihen mennessä pahemmin yhteydenpito niin ei tarvitse vaivautua lainkaan.Jos saisit 20e joka kerta?
Kiitos mutta ei kiitos. Jos ei ole tyyppiä kiinnostanut pitää muutenkaan yhteyttä niin ei tarvitse vaivautua ollenkaan jatkossakaan.
En kieltäytyisi vaan näkisin mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Painajainen tapahtui jussina! Pihaan ajoi se outo auto sunnuntaina ja siellähän se lapsuudesta inhokkini Katja perheineen töräytti pihaan.
Kaikki aina luuli, että ollaan kavereita, kun meidän perheet olivat kavereita tms. Vanhemmat vietti paljon aikaa yhdessä ja kumpikin veli sai niiden perheestä kaverin ja mun oletettiin olevan Katjan kanssa kaveri. Oltiin me samalla luokallakin jonkin aikaa.
Mä inhosin sitä. Luulen, että enemmän oli mussa vikaa, mutta silti. En mä halunnut olla kaveri, mä en viihtynyt sen kanssa, meillä ei ollut mitään yhteistä.
"moi tuli vaan mieleen, että olisko teijän mökki vielä täällä!" Juotiin kahvit ja sitten parissa tunnissa lähtivätkin. Toivat ihan asiallisia tuliaisia ja juteltiin niitä näitä lähinnä perheistä mitä kellekin kuuluu. Suoriuduin hienosti. Jos olisi soittanut, en olisi tavannut.
Kauheaa. Onneksi lähtivät pian.
En ole enää se sama ihminen kuin lapsena tuppukylässä eikä minulla ole enää mielenkiintoa muistella niitä aikoja, jotka olivat elämässäni onnettomia. Elän nyt hyvää elämää ja toki juttelisin kenen vaan joskus tuntemani ihmisen kanssa, jos sattumalta törmättäisiin, mutta ei ole mitään tarvetta palata enää menneeseen.
Ei soita, mun numero on salainen, mulla ei ole sometilejä ja vain harvat ylipäätään tietää mun numeron.
M43
Lapsuudenkaverini ovat nykyään minulle täysin ventovieraita ihmisiä. Ei minulla ole kiinnostusta tuhlata aikaani sellaisiin.
Koska minä sekä elämäni olemme niin epäonnistuneita kuin on mahdollista olla. En halua enää ikinä nähdä ketään, jos ei ole pakko.
Ei voi olla kun ei tiedä mun numeroa. En ole kuullut heistä 80-luvun jälkeen.
Olisi mukava tavata lapsuuden ja nuoruuden kavereita ja muistella yhdessä menneitä. Joitakin olen tavannutkin.
Koska sillä on tekofleda ja se skulaa skebaa surkeesti.
Emme ole olleet läheisiä moneen vuoteen, kieltäydyn, koska syystä x ja z ei vaan jaksa kiinnostaa alkaa juuri nyt uudelleen tutustumaan.
Mitä se sua liikuttaa? Et tunne mua enkä mä onneksi sua.
Ei huvita nähdä sitä lapsuudenkaveria.