Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuudenkaveri soittaa ja ehdottaa näkemistä, miksi kieltäydyt?

Vierailija
25.06.2025 |

Lapsuudenkaveri soittaa ja ehdottaa näkemistä, miksi kieltäydyt?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä jokainen vanha "kaveri", joka on ottanut yhteyttä, on: 

1. Ollut vailla rahaa tai palveluksia.

2. Halunnut myydä jotain, saada mukaan verkostomarkkinointiin tai tyrkyttänyt uskontoa

No, toki voisin tavata, jos tällä kertaa olisi aito halu lämmitellä uudestaan ystävyyttä.

Vierailija
22/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ystävyyttä, jota lämmitellä. Hauskaa oli ja kaveruutta, mutta ei aitoa ystävyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa kumminkin vaan jotain, esimerkiksi rahaa lainaksi. Koskee myös opiskeluaikaisia kavereita.

Vierailija
24/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti on niin kauan aikaa sitten kasvettu erillemme etten koe tarvetta tapaamiselle. Tai sitten on vaikea löytää molemmille sopiva paikka ja aika.

Vierailija
25/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä threadissa haisee vahvasti epäsosiaaliten persoonallisuushäiriöisten kokoontumisajot... Onneksi ette tapaa kaupan keskeisillä käytävillä

Vierailija
26/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ollut ystäviä eikä juuri kavereita kouluaikana.

1. luokalla oli yksi, olisi mukava tietää, mitä hänelle kuuluu.

Hän muutti yllättäen pois, tavattoman kiltti ja ystävällinen lapsi, kuten siskonsakin. Perheen isä oli rappioalkoholisti, äiti lapsineen otti ja häipyi.

Vierailija
27/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä threadissa haisee vahvasti epäsosiaaliten persoonallisuushäiriöisten kokoontumisajot... Onneksi ette tapaa kaupan keskeisillä käytävillä

Miten niin? Se ettei voisi vähempää kiinnostaa tavata sellaista tyyppiä lapsuudesta joka ei siihenkään saakka ole vaivautunut pitämään mitään yhteyttä? 

Taidat olla itse juuri sellaisia jotka olettavat muiden ihmisten hyppivän ilosta ja riemusta kun vaivaudut muistamaan heidän olemassaolonsa? Eli yleensä kun jotain vailla ..

Vierailija
28/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun tarvi olla hyppäämässä milloin mihinkin jos joku menneisyyteni hahmo alkaa yhtäkkiä keksiä vaatimaan

Vierailija
29/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sua liikuttaa? Et tunne mua enkä mä onneksi sua.

Sulta on vissiin mennyt keskustelupalstan käsite vähän yli hilseen. Täällä on tarkoituskin jutella anonyyminä eri asioista.

Vierailija
30/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tavatakin. Muutama vuosi sitten törmäsin lenkkipolulla lapsuuden/nuoruuden kaveriin. Jutellaan aina kun ulkona nähdään ja se on tosi mukavaa. Emme kuitenkaan kaveeraa sen enempää, ei kahvitella tai mitään sellaista.

Vierailija
31/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin erittäin hämmentynyt, sillä 

a) Ne, jotka olivat kavereitani, ovat sitä yhä ja pidän yhteyttä heihin päivittäin

b) Ne, joiden kanssa tulin toimeen, mutten varsinaisesti ollut kaveri, moikkaavat jos näen, mutta eivät oleta tai halua minusta mitään.

c) Ne, joiden kanssa en tullut toimeen, olen poistanut elämästäni kauan aikaa sitten.

Vierailija
32/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 40 vuoden tauko ollut näkemisissä ja järjestelyistä ja yrityksistä huolimatta, ei ole hänelle aiemmin sopinut, niin eiköhän ne näkemiset olla nähty.

Vierailija
33/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe eväitä jatkaa kolmenkymmenen vuoden takaista ihmissuhdetta. Ollaan molemmat täysin eri ihmisiä kuin silloin. 

Vierailija
34/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsuudenkaverini ovat nykyään minulle täysin ventovieraita ihmisiä. Ei minulla ole kiinnostusta tuhlata aikaani sellaisiin.

Mutta lapsuudenko tuhlasit? 

Vierailija
35/35 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhteistä enää lapsuuden tuttavien kanssa, facebook aikoinaan paljasti tämän ja kun sen tilin sitten lopetin niin ei enää kiinnostanut etsiä muuta kautta kenenkään yhteystietojakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi viisi