Kysy nudisti parilta
Kommentit (43)
Missäpäin Suomea tai Pohjanmaalla voi nudeilla? Onko joku epävirallinen ranta tiedossa?
Vierailija kirjoitti:
Harrastitteko molemmat tätä jo ennen kuin tapasitte vai aloititteko tavattuanne? Jos näin, niin kumpi oli aloitteellinen?
Aloitettiin tavattuamme. Mies ehdotti ja vaimo oli heti mukana.
Vierailija kirjoitti:
Missäpäin Suomea tai Pohjanmaalla voi nudeilla? Onko joku epävirallinen ranta tiedossa?
Missä vaan rannalla voi kun katsoo että on hyvän maun mukaista. Ns epävirallisiakin on aika monta meilläkin tiedossa ja lukemattomia on varmaan lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet MN+MN vai ootteko tiukasti monogaminen alastomuudesta nauttiva pari?
Olemme olleet muutaman parin kanssa.
Kerro lisää! Kuinka kohtasitte parin kanssa; jos ette kuulu mihinkään yhteisöön.
Netistä löysimme ja sit on ollut pari tuttua paria.
Miltä nettisivuilta? Miten tutut parit päätyivät tutuiksi pareiksi alunperin?taisi olla AS. Joku on koulukaveri,joku tullut tutuksi työstä.
moi
mikä ero on näillä kahdella:
"voyeristi(itsensäpaljastajat)"
ja
"nudisti(naturisteilla')?
Kun en itse ole..
ymmärtänyt/oivaltanut tota.
Kiitos
Vierailija kirjoitti:
moi
ja
Kun en itse ole..
Kiitos
Jos menet puistoon näyttämään munaasi et ole nudisti,naturisti
Oletteko harjoitelleet yhdyssanojen oikeinkirjoitusta tai välimerkkien ja sananvälien käyttöä?
Miten suhtaudutte yhdys sanoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluuko nudismiin mielestäsi jonkinlainen yhteisöllisyys? Eli porukkaa kokoontuisi isompia määriä esim. johonkin nakurannalle. Vai riittääkö että nudeilee kahden kesken kotioloissa?
Ei välttämättä kuulu. Nudeilemme kotona,kahdestaan,ystävien kanssa esim matkoilla,mökillä jne ja rannoilla ihan random ihmisten kanssa.
Sitä, että pariskunta on nakuna kotonaan kahdestaan, ei kutsuta nudismiksi.
Se, että pariskunta on paljaina paljaiden ystävien kanssa, esim matkoilla,mökillä jne, on lähinnä toiveunta. Jos niin reaalissa olisikin, niin siinä on lähes aina jokin muu tarkoitusperä kuin nudismi.
Vierailija kirjoitti:
moi
ja
Kun en itse ole..
Kiitos
Voyeristi kiihottuu katselusta.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelemme nudeilemaan Pohjanmaalla metsissä, esim Rukan tai syötteen suunnalle. Olemme tykänneet siitä, kun hyttyset pistävät erektiossa olevaa vehjettäni. Nainen tykkää, kun vehje turpoaa pistoista ja tuntuu kuulemma paksummalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko olleet MN+MN vai ootteko tiukasti monogaminen alastomuudesta nauttiva pari?
Halusiaitteko joskus kolmannen pyörän sänkyynne? Minä pidän myös alastomuudesta ja sekä pimppi että pippeli on minusta kiihottavaa ja maistuvat hyville. Pidän myös ihmisten peräaukoista.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelemme nudeilemaan Pohjanmaalla metsissä, esim Rukan tai syötteen suunnalle. Olemme tykänneet siitä, kun hyttyset pistävät erektiossa olevaa vehjettäni. Nainen tykkää, kun vehje turpoaa pistoista ja tuntuu kuulemma paksummalta!
Vai että oikein turpoaa. Levitättekö myös hunajaa persereikiinne, niin kärpäset pääsevät sinne myös mukavasti aterioimaan ja kutittelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että oikein turpoaa. Levitättekö myös hunajaa persereikiinne, niin kärpäset pääsevät sinne myös mukavasti aterioimaan ja kutittelemaan?
Houkuttelemme hunajalla ampiaisia. Tekee gutaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusiaitteko joskus kolmannen pyörän sänkyynne? Minä pidän myös alastomuudesta ja sekä pimppi että pippeli on minusta kiihottavaa ja maistuvat hyville. Pidän myös ihmisten peräaukoista.
M55
Ihanaa. Olen aina fantasioinut kunnon daddysta, joka ottaisi meidät nudistit samaan aikaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
moi
ja
Kun en itse ole..
Kiitos
Jos menet puistoon näyttämään munaasi et ole nudisti,naturisti
??!woot.
Tiedostattehan että kun kysyjä oikeasti tarkoitti mitä sanoi ('voyeristi'..) mutta se ei herättänyt teissä minkäänlaisia muita (kuin mitä kirjoititte..outoja) tunteita. Ei iloa, ei tyytyväisyyttä, ei mitään niin miksi:
tuo selkeä 'yhtäläisyys/samankaltaisuus/ tai jopa eriäväisyys' kun kysyy:
voyeristi?
nudisti.en ymmärrä.. (luulis nyt joku.. se 'sellaiseksi väittävä siitä sentään tietävän)? Eikö näin
miksi paloautossa on mustavalkoiset vanteet, eikä yksivärisiä?
Harrastitteko molemmat tätä jo ennen kuin tapasitte vai aloititteko tavattuanne? Jos näin, niin kumpi oli aloitteellinen?