Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenkin vaivaannuttavaa nähdä aina samoja asiakaspalvelijoita

Vierailija
25.06.2025 |

Olenko ainoa ongelmainen vai onko muillakin tätä?

Tuntuu helpommalta käydä isoissa kaupoissa joissa on paljon vaihtuvia eri myyjiä tai käyttää itsepalvelukassaa. Samalla kampaajalla kosmetologilla, hieronnassa, lääkärillä tai missään ei tee mieli käydä liian usein. Mua ei siis yhtään miellytä ajatus, että joku tuollainen tuntematon henkilö alkaa käydä ns. liian tutuksi, mutta ei silti ole oikeasti läheinen. Haluaisin olla mieluummin täysin anonyyminä kaikkialla. Nuo kaikki näkee päivät pitkät eri asiakkaita, eikä niitä varmaan kiinnosta tippaakaan muu kuin hoitaa hommansa, mutta henkilökohtaisesti tuntuu vaivaannuttavalta ajatus, että joku tunnistaisi ja muistaisi minut. 

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen farmaseutti ja mietin aina, että miten niin moni asiakas kehtaa aina asioida meillä, vaikka olisi tämän kokoisessa kaupungissa muitakin vaihtoehtoja. Itse en haluaisi, että joku osaa ulkoa arvata mitä lääkettä olen milloinkin tulossa hakemaan. Käyn aina eri apteekissa, yleensä ollessani matkalla vieraassa kaupungissa.

Tilaan nykyään kaikki lääkkeet netistä kotiovelle, myös reseptilääkkeet. Asun tuppukylässä ja naapurin rouva on apteekissa töissä. Naapurikunnan apteekissa on entinen luokkakaveri. 🤷

Vierailija
42/45 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällisen kanssa asioi mieluummin ja asiantunteva tai sitten hiljainen kiva, kuin että on kireä kiusallinen tunnelma, häly melu.

Mitä v....ittua sinä yrität sanoa????

Ilmeisesti pitää olla asiantunteva mutta hiljaa, mistäpä sen asiantuntevuuden sitten arvaa kun kaksi tuppisuuta katselee toisiaan. 

Aloittaja jos et vielä asu Oulussa, niin kannattaa muuttaa se hieno mainostettu omalääkäri malli on jo täällä, mutta lääkäri vaihtuu joka kerta. Kaksi vuotta olen käynyt "omalääkärillä" kolme kertaa, joka kerta uusi naama 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupaikkakunnalla ei ole kauheasti vaihtoehtoja. Kyllä sinut tunnistetaan ja vapaa-ajallakin jos törmätään niin tervehditään. Olisihan se tylyä muuten. Lähikaupan kassa toi jopa lapselleni tuliaisia lomaltaan. Apteekissa on helppo asioida kun tuntevat jo työn puolesta. Pikkukaupungin etuja/haittoja miten sen haluaa nähdä.

Vierailija
44/45 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut kosmetologit ja kampaajat ovat vaivaannuttavia koska kysyvät koko ajan töistä, missä olen töissä, milloin on kesäloma jne. Joillakin työpaikan kysyminen liittyy vielä siihen että halutaan kartoittaa asiakkaan rahatilannetta ja aletaan ehdotella kalliita palveluita ja sarjahoitoja. Esimerkiksi eräällä kampaamokäynnillä kampaaja ehdotti kulmien microbladingiä joka heillä on saatavilla uutena palveluna. Kosmetologit taas ehdottavat erilaisia kalliita hoitoja kasvoille sarjoina.

Tuon lisäpalveluiden ja tuotteiden lisämyyntituputuksen takia olen lakannut kokonaan käymästä kampaajalla ja kosmetologilla. Todella rasittavaa ja kiusallista.

Vierailija
45/45 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi