Tahdon vessapassin! Mistä sen saa?
Kommentit (29)
KVG:
Vessapassin saa liittymällä johonkin Vessapassia tukevaan yhdistykseen, kuten Suolistosairaudet ry, Neuroliitto, Gynekologinen potilasjärjestö Korento ry, Suomen sklerodermayhdistys, Liikehäiriösairauksien liitto, Syöpäjärjestöt tai Suomen suolistosyöpäyhdistys Colores ry, IBD ja muut suolistosairaudet ry. Huomaa, että joissain yhdistyksissä Vessapassi on rajattu tiettyihin jäsenryhmiin tai diagnooseihin.
Potilasjärjestön kautta mulla on. Eli riippuu siitä sun perusteesta, sitä kautta lähde selvittelemään asiaa.
Mua kiinnostaa tietää kuinka se käytännössä toimii? Veskiin on jonka ja yksi tulee passia heilutellen? Kuinkahan moni pitää asiaa huonona vitsinä?
Mua ei sekuntiakaan kiinnosta sun passis. Olisit lähtenyt jonottamaan aiemmin. Hanki tenat. Pysy kotona.
Piirrät itse vessapaperille ja sitten voitkin pyyhkiä sillä perseen.
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tietää kuinka se käytännössä toimii? Veskiin on jonka ja yksi tulee passia heilutellen? Kuinkahan moni pitää asiaa huonona vitsinä?
Mua ei sekuntiakaan kiinnosta sun passis. Olisit lähtenyt jonottamaan aiemmin. Hanki tenat. Pysy kotona.
Kyllä herra.
Vierailija kirjoitti:
Vessapassilla pääsee myös esim liikkeisiin tai ravintoloihin vessaan. Tosin pääsee yleensä ilmankin, jos kehtaa kysyä. Ja kyllä, oon myös joutunut menemään jonon ohi, kyllä ihmiset päästää jos kertoo, mistä kyse.
Niinkuin huomaat, täältä ei kannata tulla kysymään neuvoa. Googleta netistä vessa passi.
Vierailija kirjoitti:
Sua kiinnostaa, mutta ei kiinnosta 😂
Meille ei ainakaan änkee sotkemaan mitkään pskavammaset, heilutelkoon mitä lappua hyvänsä
Ei sillä jokaiseen yksityisvessaan pääse kuten kuvittelet.
Entä jos olisi vierashuonepassi ja hotellipassi? Tai sohvaunipassi ja peitto? Bussipassi. Vip-wc passi. Ruokailupassi. Hätä ei katso paikkaa vai mitä. Kaikkea runsaudella.
Olin lapsena Mustanaamio- kerhon jäsen. Sillä jäsenkortilla oli ja on tasan saman verran arvoa vessajonossa kuin mitä on " vessapassilla"
Eli paskokaa kotonannne
Naisten kannattaa harkita avanneleikkausta. Pikapaskat loppuvat kuin leikaten ja B- rappu vapautuu pelkkään viihdekäyttöön
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisi vierashuonepassi ja hotellipassi? Tai sohvaunipassi ja peitto? Bussipassi. Vip-wc passi. Ruokailupassi. Hätä ei katso paikkaa vai mitä. Kaikkea runsaudella.
Et sitten näköjään, kuten moni muukaan täällä, kykene ymmärtämään, että ihminen jolla on vakava suolistosairaus, ei oikeasti pysty seisomaan vessajonossa, kun hätä iskee. Vessapassi myönnetään vain ihmisille, joilla sellainen sairaus on ja kyse ei silloin tosiaankaan ole mistään VIP asiakkuudesta, jolla pääsee jonon ohi.
Suolistosairauksissa ei ole mutään vitsikästä, vaan kyse on vakavista ja erittäin paljon elämää rajoittavista sairauksista.
IBD hoituu nykyisin lääkkeillä + Karin mäntyuute juomalla
Vierailija kirjoitti:
Meille ei ainakaan änkee sotkemaan mitkään pskavammaset, heilutelkoon mitä lappua hyvänsä
Voi tulla vahinko siihen lattialle sun siivottavaksi
Vessapoliisilta.