Tahdon vessapassin! Mistä sen saa?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisi vierashuonepassi ja hotellipassi? Tai sohvaunipassi ja peitto? Bussipassi. Vip-wc passi. Ruokailupassi. Hätä ei katso paikkaa vai mitä. Kaikkea runsaudella.
Et sitten näköjään, kuten moni muukaan täällä, kykene ymmärtämään, että ihminen jolla on vakava suolistosairaus, ei oikeasti pysty seisomaan vessajonossa, kun hätä iskee. Vessapassi myönnetään vain ihmisille, joilla sellainen sairaus on ja kyse ei silloin tosiaankaan ole mistään VIP asiakkuudesta, jolla pääsee jonon ohi.
Suolistosairauksissa ei ole mutään vitsikästä, vaan kyse on vakavista ja erittäin paljon elämää rajoittavista sairauksista.
Et säkään ymmärrä että ei ollut kritisointi aloitusta kohtaan, vaan nimenomaan lisätä passien määrää ja paikkojen mihin pääsee. Miksi käsitätte ihan kaiken väärin, katsokaa peiliin jos teette niin. Ja vielä haukutte muut ymmärtämättömäksi, eikö se ole todella loukkaavaa. Muillakin on suoliston ja sapen ongelmia.
Tämä sairaus lienee Suomen vitsikkäin vaiva. Kuinka moni onkaan paskonut housuunsa julkisella paikalla?
Heh heh hee
Meillä töissä on siis asiakkaana sellainen, rasittava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos olisi vierashuonepassi ja hotellipassi? Tai sohvaunipassi ja peitto? Bussipassi. Vip-wc passi. Ruokailupassi. Hätä ei katso paikkaa vai mitä. Kaikkea runsaudella.
Et sitten näköjään, kuten moni muukaan täällä, kykene ymmärtämään, että ihminen jolla on vakava suolistosairaus, ei oikeasti pysty seisomaan vessajonossa, kun hätä iskee. Vessapassi myönnetään vain ihmisille, joilla sellainen sairaus on ja kyse ei silloin tosiaankaan ole mistään VIP asiakkuudesta, jolla pääsee jonon ohi.
Suolistosairauksissa ei ole mutään vitsikästä, vaan kyse on vakavista ja erittäin paljon elämää rajoittavista sairauksista.
Takahuoneen lompakoita ei myöskään voi päästää kenen tahansa saataville.
Minä voin kirjoittaa kun annat vain henkilötietosi ja osoitteen mihin voin sen lähettää. Todistus maksaa 10 euroa ja maksu onnistuu Mobilepaylla. T: Lääkäri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostaa tietää kuinka se käytännössä toimii? Veskiin on jonka ja yksi tulee passia heilutellen? Kuinkahan moni pitää asiaa huonona vitsinä?
Mua ei sekuntiakaan kiinnosta sun passis. Olisit lähtenyt jonottamaan aiemmin. Hanki tenat. Pysy kotona.
Sua kiinnostaa, mutta ei kiinnosta 😂
Kiinnostaa kiinnostaa. Huonosti vaan kirjoitin. Tuo toka kappale on niinkuin vessajonolaisten soraääniä passinheiluttajalle. Yhdellä oli jopa keskari pystyssä.
Onhan se tietty tilanne, kun ryntäät merkkiliikkeeseen sisään. Kerrot kärsiväsi ärtyneestä suolesta ja nyt olis aika ripuloida. Ikäänkuin vahvistaaksesi nolouttasi kaivat esiin ripulipassin.
Myyjä katsoo sua miettien, että olisihan mä päästänyt, mutta tää passi tekee asiasta todella oudon...
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tietty tilanne, kun ryntäät merkkiliikkeeseen sisään. Kerrot kärsiväsi ärtyneestä suolesta ja nyt olis aika ripuloida. Ikäänkuin vahvistaaksesi nolouttasi kaivat esiin ripulipassin.
Myyjä katsoo sua miettien, että olisihan mä päästänyt, mutta tää passi tekee asiasta todella oudon...
Mutta nyt kun myyjä tai ravintolan tarjoilija tietää tästä passista, niin ne voi sanoa, että ei onnistu ilman vessapassia, meidän wc on vain maksaville asiakkaille.
Kato jos löytäisit sellaisen muropaketista.
Kannattaa kuitenkin muistaa ettei se ole mikään tae päästä sen enempää liikkeen yksityistiloissa olevaan henkilökunnan vessaan kuin jonon ohikaan yleisissä vessoissa joten mikään taikaläpyskä se ei ole.
Vastuu on sinulla huolehtia itsestäsi sekä vessamahdollisuuksistasi.