Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤¤ Ensikot tiistaihin ¤¤¤

27.03.2007 |

Tässä linkki eilisiin..

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=9921888&p=&mpage=1&tmode=…

Toivotaan että toimii ;)

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä piti vastata pesukarhun ehdotukseen, että me ollaan ainakin kiinnostuneita vauva/taaperopicnicistä! Missä ja milloin? Onko muita kiinnostuneita???

-Q- TAAS

Vierailija
22/25 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo mikään imetyshysteerikko ;) mutta musta se 11kk imetys kuulostaa tosi hyvältä. :) Monilla äideillä on tavotteena ensin 6kk täysimetystä ja usein sen jälkeen " uus tavote" imettää 11-12kk asti, jollon voi sitte alottaa normaalin maidon. Mulla on kans toi 11-12kk tavote, eikä se tunnu yhtään huonolla tavalla " pitkältä ajalta" . =)

Heidillä on nyt just menossa se Q:n mainitsema venkoilukausi, mutta ei mulla oo kyllä käyny mielessäkään, että lopettaisin vielä imetystä. Kyllä toi neiti vielä tosta taas rauhottuu tissittelemään rauhassa myös päivisinkin. =)

Mut mieti rauhassa... Marraskuuhun on kuiteski vielä aikaa. =) Ehtii tehdä päätöksiä suuntaan jos toiseenki vielä tällä välin. Heh.

Burde ja heidi 6kk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans oisin piknikistä kiinnostunut, eli aika ja paikka ehdotuksia vaan!=)

Mihin aikaan toi torstain leffa alkais ja missä? Mites siellä onnistunut vauvan kanssa, itkukohtaukset yms?? Kokemuksia!! Täällä ois yks innokas leffaan lähtijä=)

Mäkin tota Oliverin maitomäärää pidän suurena, neuvolassa sanottiin ohjeeksi että maitoa pitäis mennä viidesosa vauvan painosta eli jos Oliver painaa nyt suunnilleen 4900g, ois maitotarve 980ml. Ja nyt menee 1200ml... Pikkasen reilummin kun ois tarve;)

Jes, mut nyt nelosen dokkaria katsomaan!

A & O

Vierailija
24/25 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

burde:

Mä en oo mikään imetyshysteerikko ;) mutta musta se 11kk imetys kuulostaa tosi hyvältä. :) Monilla äideillä on tavotteena ensin 6kk täysimetystä ja usein sen jälkeen " uus tavote" imettää 11-12kk asti, jollon voi sitte alottaa normaalin maidon. Mulla on kans toi 11-12kk tavote, eikä se tunnu yhtään huonolla tavalla " pitkältä ajalta" . =)

Niin piti vielä selventää, että ei 11kk munkaan mielestä ole mitenkään huonolla tavalla pitkä aika! Hienoahan se on, että toiset jaksaa imettää niinkin kauan. Mulla ei ollut mitään imetystavoitteita, vaan ajattelin, että imetän just niin kauan, kuin se hyvältä tuntuu.

Mulla ehkä tota imetysmotivaatiota laski myös se, että quu on ollut niin kirppu. Jotenkin tuntui, että ei tosta mun maidosta ole mihinkään ja poika tarvitsee tuhdimpaa ravintoa, että kasvaisi. No, eipä se ole nytkään mitään kasvuspurttia ottanut, vaikka syökin soseita ja korviketta kuin hevonen, joten ei se " vika" ehkä ollutkaan mun maidossa...

Mutta siis toistan, että Osse imetä ihmeessä 11kk tai pidempäänkin, jos siltä tuntuu. Tarkoitus ei ollut sanoa, että n. vuoden ikään imettävät äidit olis jotenkin kummajaisia. Oon vaan oikeastaan yllätykseksenikin huomannut, että monet lopettaa jo reilusti alle vuoden ikäisenä.

-Q-

Vierailija
25/25 |
27.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitais järkätä se picnik vaikkapa huhtikuun lopussa/toukokuun alussa. Tietäiskö joku jonkun kivan rauhallisen puiston, jonne pääsis helposti autolla?

Kertokaa sit mulle, jos laitatte Enskapinon sinne taaperopuolelle. Muuten en tajuu käydä siellä kurkkimassa.

Vastaan imetyskeskusteluun minäkin... Mä lopetin imetyksen, kun Jonsku oli 9kk. Alunperin olisin halunnut imettä sinne vuoden ikään saakka, mutta sitten Jonskua ei enään tissi kiinnostanut, kun alettiin mun töihin menon takia siirtymään korvikkeeseen. Mustakin jo alkoi tuntua se imetys ei niin kivalta. Ja ei Jonskukaan sitä enään halunnut. Tuntu kans, että ympäristö jotenkin myös kannusti imettämisen lopettamiseen. Tai sillain, että tuntu, et kaikki sukulaiset ja tutut jo kummasteli, kun Jonsku söi vielä tissiä. Ei tosin todellankaan pidä sellasten asioiden antaa vaikuttaa. Mähän täysimetin Joonaa puolen vuoden ikään asti ja sekin oli monesta tosi kummallista ja kaikki vaan tuntu päivittelevän, kun ei laps raukka saa mitään ruokaa. Argh!!! Vieläkin ärsyttää. Mut 11 kk ei oo mun mielestä liian vähän eikä liian paljon imetystä. Kannattaa imettää vaan niin kauan, kun itsestä ja vauvasta se tuntuu hyvältä. Osselle lähetän täältä plussasäteitä, jotta teilläkin pian tärppäis. Vai olikos teillä jo nyt pikkukakkonen toiveissa?

NapNapin tyttö tosiaan käveli jo niin hienosti. Ja musta se oli ihan ylisöpöä, kun hän aina osoitteli kaikkia, että hänelle sitten kerrottais mikä se on :) Juu, me sit yhes jahkaillaan tän vauva-asian kans. Saas nähä kumpi saa ekana päätettyä ;)

Quiero pääsee pian kurkistamaan mini-quuta. Voi, kun ihanaa! Sillain se sitten varmasti pikkukakkosen odotus konkretisoituu. Me ei oltu Jonskua oottaessa alkuraskauden ultrassa, mut ens kerralla varmaan mentäs. Pikku-quu se pian lähtee konttaamaan :) Sit on äidillä ja isällä kiire, kun tuholaisyksikkö pääsee valloilleen (tai Jonsku ainakin on sen sortin tuholaisyksikkö. Aina keksimässä pahojaan). Jospa pikku-quu onkin vähän kiltimpi tapaus :)

Jenni koitahan jaksaa. kuulostaa tosi pitkiltä noi sun päivät yksin D:n kanssa. Saisitko sä välillä D:lle jostain hoitajaa, jotta saisit itse vaikka käytyä jossain tai vaan levättyä?

Mistäköhän läskeistä se AA puhuu???

Piti olla taas ihan nopee ;) Mun on pakko mennä jo. Yritän huomenna ehtiä kommentoidakkin vähän.

pesukarhu ja Jonsku 11kk