Onko sulla masennustukka?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ensin, että onko masennustukka uusi nimitys woke-tukalle. Woke-tukaksi olen sanonut sitä hiustyyliä, jossa hiuksia on värjätty hartaasti jollain kirkuvalla huomiovärillä, mutta edellisestä kerrasta saattaa olla aikaa, joten on mojova juurikasvu ja haalistuneet latvat. Juurien pitää myös jostain syystä näyttää rasvaisilta, kun taas latvat ovat kuin kuivaa heinää. Tämä on ilmeisesti jonkinlainen heimokampaus esim. nuorilla heteronaisilla, jotka seurustelevat miesten kanssa, mutta mies käyttää kynsilakkaa, joten parisuhde on heidän mielestään "queer". Ylipäätään teinitytöillä ja parikymppisillä naisilla, joilla heittää jollain mt-alueella ja he yrittävät käsitellä ongelmaa ripustautumalla trans- ja queer-tyyppiseen ideologiaan ja wokeen elämäntapavasemmistolaisuuteen. Ehkä B-ryhmän tukka olisi parempi nimitys sille tyylille?
Kuulostaa hirveältä.
On tuttu malli. Vaikka miten väkertäisi, niin puoli minuuttia ulkoilmassa ja tuossa on tuloa.
Ei ole. Pesen hiukset joka päivä eikä ne ole koskaan sottaiset tai harottavat. Hiuksia en harjaa oikeastaan koskaan.
Jaa tuolla on uusi nimi. Minä olen tuntenut tuon kampauksen nimellä "sain just maailman rajuinta seksiä"...
M54
Onhan mulla. Tänään lähdettiin mökiltä vielä käymään kaupoilla, niin mies sitten kaupassa murahti, että sulla on takku takaraivon päällä.
Ei ole tullut vilkaistua peiliin kunnolla pariin viikkoon. eikä tuokaan olisi näkynyt. Sipasin huivin päähäni, ukko hiljeni.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Pesen hiukset joka päivä eikä ne ole koskaan sottaiset tai harottavat. Hiuksia en harjaa oikeastaan koskaan.
Noin on paras tapa saada meikäläisellä harottava tukka. Vasta pesty, eikä harjaamista. Levällään, tulee takkujakin iisisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin on paras tapa saada meikäläisellä harottava tukka. Vasta pesty, eikä harjaamista. Levällään, tulee takkujakin iisisti.
Kuivaat hiukset jotenkin väärin? Mulla ei ole koskaan takkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Annan niiden kuivua. Pyyhkeeseen ennin vesi ja tadaa. Enhän mä nyt hiuksia erikseen kuivaa. :D
No kyllä tukkani kieltämättä näyttää tuolta aamulla sängystä noustuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti. Annan niiden kuivua. Pyyhkeeseen ennin vesi ja tadaa. Enhän mä nyt hiuksia erikseen kuivaa. :D
Sitten en yhtään ihmettele. Hiukset föönataan kuivaksi pesun jälkeen, jotta niistä saa siistit.
Ei muuten, mitä nyt hiukset lähtee välillä läiskittäin pälvikaljun takia.
Masennus Tatskat pitää olla myös.