Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valehteleva mies

Vierailija
27.03.2007 |

Olen seurustellut jonkin aikaa uskomattoman ihanan miehen kanssa. Vaikea sanoa milloin suhde muuttui seurusteluksi mutta tapailleet olemme n. puoli vuotta. Olemme puhuneet paljon rehellisyydestä ja luottamuksesta ja kerromme usein rakastavamme toisiamme.

Mies on sanonut että ei ole ensitapaamisemme jälkeen ollut muiden kanssa. Nyt kuitenkin selvisi miehen puhelinta ja sähköpostia tutkimalla, että mies on aivan suhteemme alkuaikoina (jolloin emme siis vielä seurustelleet, olimme tavanneet vasta muutaman kerran) mennyt baariin tarkoituksenaan hakea sieltä yhden illan seuraa ja onnistunutkin siinä:/ Kaiken lisäksi puhelinnumerojakin oli vaihdettu ja miehellä oli vielä naisen viestejä jäljellä. Kaikki viestit olivat vanhoja, enkä usko että mies on pitänyt yhteyttä tähän naiseen sen jälkeen kun suhteemme alkoi vakavoitua.

En usko että asia juurikaan häiritsisi minua jos mies olisi avoimesti kertonut tapailleensa muitakin suhteemme alkuaikoina. Pointti on siinä, että mies on kirkkain silmin valehdellut minulle asiasta vaikka olen viime aikoina antanut paljon täkyjä asian tunnustamiseen. Toisaalta asia ei edes kuulu minulle, koska emme silloin vielä seurustelleet, toisaalta taas asiasta valehtelu herättää olon, että suhteemme olisi jotenkin " pilalla" .

Enkä voi puhua asiaa miehen kanssa selväksi, koska juttu paljastui minulle miehen viestejä tutkiessa. Joten paha oloni on omaa syytäni, uskon että mieskin on jättänyt kertomatta suhdettamme säästääkseen. Kuitenkin tuntuu niin pahalta, varsinkin koska kalenterimerkintöjäni tutkiessani huomasin, että mies on lähtenyt melkein suoraan luotani tämän naisen metsästykseen:/

Neuvoja? Haluaisin päästä yli tästä mutta en tiedä miten. Myös luottamus mieheen on horjunut pahasti:(

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielessä kyllä tämän miehen kanssa käynyt perhe jonakin päivänä...

Ikääkin on jo 27 minulla ja miehellä 35

ap

Vierailija
42/43 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ettei ole lapsia, niin voit rauhemmassa katsella ja selvitellä tilannetta. Ehkä hätiköityjä ratkaisuja ei kannata tehdä vaan jäädä vähän seurailemaan tilannetta. Hyvin kylmä suihkuhan tuommoinen on niskaan, se on myönnettävä ja varmasti tuo vie luottamusta miehen luotettavuuteen. Toisaalta heittäisin vielä lisäkysymyksen, että mikä saa sinut kaivelemaan miehen tekstiviestejä ja sähköposteja? Olisiko niin, että mies on muutenkin käytöksellään osoittanut, että ei ehkä olekaan niin luotettava kuin mitä antaa sanoillaan ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikella kunnioituksella niit kohtaan ketkä ovat onnellisesti suhteessa jonkun huomattavasti nuoremman tai vanhemman kanssa, MUTTA

tässä tapauksessa tulee mieleeni, että entäpäs jos mies ajattelee tai pitää sinua niin nuorena että luottaa esim. sinisilmäisyyteesi?

Tyyliin.. se on niin paljon nuorempi ja kokemattomampi että ei se ees älyä sitä sun tätä epäillä, pohtia..

Sanonta " joka on pienessä vilpillinen on sitä suuressakin" pitää paikkansa edelleen.

Kehoittaisin sinua ottamaan aikalisän ja itseksesi katselemaan vaivaako asia sinua miten paljon yms. Ja ennen kaikkea miten mies reagoi asiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme