Kuolinisku patteriautoille- Ferrari aloittaa formuloiden ilmatankkaukset (ja pian palvelu arkeistuu)?
https://www.bild.de/sport/startseite/sport/sport-home-15479124.bild.html
Ferrarilla katsottu että tankkaustauot ja jatkuva pysähtely patteriautoilijoiden puuhaa ja jatkossa tekoälyn ohjailemat troonit hoitavat autojen tankkauksen samoin kuin monille lentokoneille tehty jo pitkään. Ensimmäisenä aloitetaan formuloitten ilmatankkaukset mutta Saksassa jo suuri huoltoasema ketju aloittanut yhteistyön Ferrareiden kanssa saadakseen troonit nopeasti tankkaamaan autoja autobaaneille!
Aivan ihanaa jatkossa kun ei tarvitse enään autoakaan tankata vaan kutsuu vain trooni paikalle ja auto voi jopa tehdä tuon kutsuminen myös itsekkin 🤗
Harva varmaan enään sitten haluaa tuntikausia vahtia pistorasian ääressä patteriautonsa latautumista kun muut autorivistön autot huolletaan ja tankataan troonien toimesta (jopa kesken perheen lomamatkaa vauhdissa maantiellä!)
Kommentit (5)
Siis sanooko joku alle 70-vuotias oikeasti "patteriauto"? Olen järkyttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on vanhus kun sanoo dronea trooniksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on vanhus kun sanoo dronea trooniksi.
Pitää sanoa Droun. Ollaanhan me melkein englantilaisia.
Kiva kun taivaalla lentää bensakanistereita. Mikä voi mennä pieleen?
Täällä Norjassa meidän kotivuonolla kaikilla sähköautot ja omat vuorovesivoimalat, autoilu ilmaista kun sähköauton huoltotarve vähäinen!
Meidän taloyhtiössä kuusi asuntoa ja kaikki energia asuntoihin ja autoihin tulee omasta voimalastamme. Voimalan katto tai kansiosa on useimmiten kansoitettu talomme asukkailla ja se toimii myös laiturina. Norja ihana maa asua (ostoksilla käymme Ruotsissa😂)
T insinööri- sh- parin nainen (tuo insinööri!)