Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä: Olisiko Andreas saanut paljastaa Johanin isyyttä?

Vierailija
20.09.2008 |

Minusta ei. Tuo on kuitenkin sen varran henkilökohtainen juttu, että kullekin pitää jättää siitä vapaus kertoa itse (tai olla julkisesti kertomatta). talon ulkopuolella asia on ihan eri, koska siellä myös Johanin ex-tyttöystävällä on oikeus sanoa asiaan kommenttinsa.

Ei voi mitään, mutta mä vähän loukkaannuin asiasta johanin puolesta, vaikka muuten en miehestä niin perustakaan - suoraan sanottuna liian kakara isäksi, mutta silti... Andreas teki mielestäni pahan moka, tahdikkuus ei lienee hänen alaansa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole alusta lähtien tajunnut tuota, ikäänkuin Johan häpeäisi asiaa tms. Miksi muuten ei avoimesti asiasta kerro?

Vierailija
2/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä. Johan kysyi "onko lapsia tai tulossa" "oletko mies" tms. ja Andreas vastasi totuudenmukaisesti. Eli Johan itse paljasti asian kiertoteitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyvä, että tuli ilmi.

Vierailija
4/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan ei kans oikein minuun miehenä uppoa, mutta näköjään talon naisiin sitäkin enemmän. Silti mun mielestä sen reaktio silloin, kun Ande sanoi tulevansa isäksi oli tosi hellyttävä, niitä spontaaneja kyyneleitä on aika vaikea teeskennelläkkään ja muutkin asukkaat sen silloin huomasi. että Johan todella herkistyi Anden uutisesta. Jotenkin tuntuu, että siinä on jotain muuta kuin vain se, että olisi lapsensa äidin vain lempannut.

mutta tosiaan musta kans Johan itse kautta rantain asian paljasti, ehkä on helpotus, ettei tarvitse salailla tuolla talossa asiaa, siellä ei kai muutenkaan ole henkisesti niin helppoa.

Vaikkakin Johan on vielä nuori ja ehtii miehistyä ja muuttua kunnon isäksi, on sillä tavalla kuitenkin ihan tavallinen vähän reilu parikymppinen mies, mun mielestä oikeastaan jopa aika fiksukin, noihin talon muihin miehiin verrattuna, jotenkin ihan ihme nyyhkyjä. Esim. Andekin ei siitä miehen malliksi oikein ole eikä tuolla luonteella edes kehity.

Vierailija
5/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kysyi niistä lapsista. Ei ois ollu pakko. Ehkä Johan halusi itse, että porukkaa tietää? Nousee pisteet toisten silmissä, kun on tulossa isäksi, niin ku Andreaskin..

Vierailija
6/6 |
20.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johdatteli siis Andreaksen "sille linjalle". Mitä Andrean muuta saattoi tehdä, kuin vatstata Kyllä.

Olisi Johan kysynyt jotain muuta. Mun mielestä johan halusi asian paljastuvan, vaikka ei halunnutkaan esiasta enempää puhua.