Koska te ymmärrätte, että mikään määrä omaisuutta, rahaa ja elämyksiä ei voi tuoda teille todellista onnea.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, olen rikas ja todella onnellinen.
Olisitko enää onnellinen jos rikkautesi otettaisiin sinulta pois?
No jos elämään riittää elämyksiä, rahaa ja omaisuutta, niin eiköhän siinä ole onnellinen, jos nuo ne elämältään haluaa eikä muuta.
Kyllä mä olen tarvinnut runsaasti rahaa saavuttaakseni tämän rauhan ja onnellisuuden tilan.
4 lasta, hyvä parisuhde, kodit Suomessa ja ulkomailla. Varmuus siitä että koko porukalle on ollut turvallisuutta, terveyttä, ruokaa ja vaatteita. Nyt itselle levollisia vuosia lämmössä ilman kipuja, ilman rahaa sula mahdottomuus!
Mun onnellisuus tulee varmuudesta ja taloudellisesta vakaudesta. Rakkaudestakin.
Ihmiset ei ymmärrä sellasta pientä asiaa, että jos sä saat jotain, niin sä alat aina haluamaan lisää. Siin tulee tavallaa sellanen tasohyppely kokoajan isompiin asioihin mitkä ei lopulta johda mihinkään.
Sä ostat jonkun miljoonan talon itelles, sä asut siin pari vuotta, se ei enää tunnu miltää, sä haluut 10 miljoonan talon.
Sä ostat 100 000 auton, ajat sillä pari kuukautta, sekää ei tunnu enää miltää, se on sama sitte ku sun paska entinen pösö, sä haluut miljoonan auton.
Se on loputon kehä, mikä ei lopu ikinä
Siin on pakko löytää myös henkinen puoli, muuten se johtaa nimenomaan siihen että ihminen vetäsee yliannostuksen tai jotain muuta sen tyyppistä tuhotakseen oman elämän
Sä et tuu koskaan tyytymään mihinkään, koska sä kyllästyt kaikkeen, siin on oltava sisältä myös rikas
mutta riittävä määrä omaisuutta ja rahaa voi viedä pois merilttävän määrän surua ja epäonnea
Köyhä,sairauksia joita voisi hoitaa rahalla. Kyllä se raha auttaisi ja tekisi elämän paremmaksi.
Onnea toisi sairaiden lasteni auttaminen. Et tiedä mistä kirjoitat!
Yleensä ne jotka menestystä tavoittelee tekee niin koska he haluavat tehdä vaikutuksen johonkin tai haluavat miellyttää jompaa kumpaa vanhemmistaan yms.
Raha mahdollistaa ja helpottaa asioita. Mutta voisit menettää sen kaiken silmänräpäyksessä. Mikään maallinen jonka varaan lasket onnesi, ei ole kestävällä pohjalla.
Tylsää elämää viettävä köyhä se vasta onnellinen on, jos vielä asuu pienessä vuokrakorsussa.
3,5 vuotta sitten, kun sain ottaa uskoa vastaan Jumalalta ja uudestisynnyin. Jeesus tuli elämääni !
T. 50+
Noh, mulla oli muutama vuosi tiukkaa rahasta ja voi sitä ahdistuksen määrää. On helpompi olla kun tietää, ettei maailma kaadu jos joku jääkaappi hajoaa tms.
Raha ei tuo onnea, mutta se pitää itkemisen perusasioista poissa.
Olen onneton mielummin kylläisenä ja katto pään päällä kuin ilman niitä.
luusereiden utopia jolla onanoivat RIKKAAT EIVÄT OLE ONNELLISIA. kyllä se on päinvastoin kun joka euroa ei pidä miettiä. pyrkikää samaan ei tua kateus teitä rikastuta.
Minä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua tyyliin "jos olet rikas, olet varmaan tyhjä sisältä". Minulle hyvät tulot ovat merkinneet turvallisuutta ja pienissä asioissa vaikka sitä, että on voinut ostaa harrastusvälineitä, jolloin ei vtuta huonozt vehkeet
Aaaa, taas joku jota raha ja elämykset ei tee onnelliseksi ja nyt kuvittelee ettei ketään muutakaan tee.
Itken mielummin Mersussa, kuin raitiovaunussa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä tätä vastakkainasettelua tyyliin "jos olet rikas, olet varmaan tyhjä sisältä". Minulle hyvät tulot ovat merkinneet turvallisuutta ja pienissä asioissa vaikka sitä, että on voinut ostaa harrastusvälineitä, jolloin ei vtuta huonozt vehkeet
Vastaan vielä itselleni: elämä vaan on pirun epäoikeudenmukaista. Jotkut eivät saa koskaan mitään, toisille annetaan yllin kyllin heti syntymässä. Jotkut osaavat olla kiitollisia pienestäkin asiasta, joillekin ei riitä mikään. Itse olen sanonut, että pieni niukkuus hyvin toimeentulevalla on hyväksi - osaa arvostaa sitä mitä saa. Jos aina vetää sisäfilettä, ei se enää ole mitään ihmeellistä. Jos aina matkustaa businessluokassa, kohta vain yksityislento on hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Aaaa, taas joku jota raha ja elämykset ei tee onnelliseksi ja nyt kuvittelee ettei ketään muutakaan tee.
Kyllähän nuo asiat voivat tuoda maallista onnellisuutta. Kaikki on kuiteinkin katoavaa, elämä on lyhyt hetki vaan, ja sitten koittaa ikuisuus. Raamatullinen Jeesus on ainoa Tie Taivaaseen.
Kiitos kysymästä, olen rikas ja todella onnellinen.