Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns pelimiehet ovat niin surkeita sängyssä?

Vierailija
25.06.2025 |

Ja kyllä, puhun omasta kokemuksesta. Ei kannata vaivautua kokeilemaan. 

Kommentit (224)

Vierailija
121/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noin kymmenelle, jotka puhuvat asiasta noin kymmenelle, jotka puhuvat asiasta noin kymmenelle. Ja ikäluokassaan se on jo paljon.

Ja kun kaveri tulee raflaan, asiasta puhutaan naisten kesken vessassa, jossa saattaa kuunnella useampikin nainen ja juoru leviää.

Ja salin pukkarissa asiasta puhutaan.

Muutaman varoituksen olen saanut tuntemattomilta sosiaalisessa mediassakin kun tälläinen osaamaton pelimeis on ryhtynyt seuraamaan minua.

Se oli aikanaan se, ettei asia levinnyt. Nykyään on ihan toisin."

Toistan, menestyvä pelimies ei ole neuroottinen ja naisen tyydyttäminen on hänelle vapaaehtoinen valinta, eikä mikään pelkoon perustuva pakko, sillä hänhän saa joka tapauksessa. 

Vaikka markkinoinnin perussääntöihin perustuva "yksi tyytymätön kertoo kymmenelle" pätisikin myös seksuaalisessa kanssakäymisessä, jota se ei kyllä sattuneesta syystä tee, niin aika harvassa ovat naiset jotka pitävät diaaria kelvottomiksi kanssasisarten toteamista naisista tai joilla sattuu olemaan aktiivinen whatsapp/snapverkosto jokaisen sisaren kanssa joka hälyttää punaisella, kun Törmäsen Veijo sattuu radariin. Veijo voi vaikuttaa huonosta seksistä pettyneeseen Minttuun vielä vuosikausia niin, että hän uskoo, että jokainen mies on samanlainen pussien tyhjentäjä ja ehkä pariin Mintun kaveriin jotka puhuvat hänen selkänsä takana, että "eikö tuo Minttu nyt vain voisi jo lopettaa tuota märehtimistä ja mennä eteenpäin", mutta on aika optimistinen ajatus, että Veijolta jäisi saanti väliin pelkästään huonojen suoritusten vuoksi kuin korkeintaan yksittäisissä tapauksissa sadoista.

Vierailija
122/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko pelimies lyhyt alkoholisti?

Lyhyys tekee miehestä huonon sängyssä? No miksi sitten jatkuvasti haksahdat näihin lyhyisiin alkoholisteihin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä oppii. Jotenkin katkeralta/kateelliselta vaikuttaa tämä ketju. Taitavaa miestä haluttaisiin, mutta ei saada ja keksitään tarinoita, miksi pelimiehet on huonoja sängyssä, vaikka tosiasiassa ovat niitä kaikkein osaavimpia. Auttaahan se toki pitämään pettymyksen loitolla, mutta tosiasioita se ei muuta.

No toisaalta... Sä opit varmaan eniten muutamassa suhteessa eri naisten kanssa. 

Pelimies ei usein halua kun yhden kerran. Sille on ihan sama tuleeko uusintoja. Tavan tollukka tekee kaikkensa saadakseen uudelleen.

Vierailija
124/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo puutteessa olevat miehet eivät tunnista pelinaisia, vaikka sellaisiin törmäisivät. Se onkin koko homman juju.

Alkoi kiinnostaa tämännketjun pelimieskommentoija. Opiskelitko Otaniemessä?

En opiskellut. Olin jo valmistunut kun muutin Helsinkiin ja touhu lähti käsistä.

Ok. Niitä 90-luvun kunnon pelimiehiä/naistenmiehiä ei ole Helsingin kokoisessakaan paikassa kovin montaa. Tunnen niistä aika monet. Yhden kanssa menin naimisiin ja yhdestä olen jäänyt miettimään, mitähän hänelle kuuluu.

Miten sulla on mennyt nykyään, kun olet ilmeisesti naimisissakin, oletko pettänyt vaimoasi? Olen siinä käsityksessä, että pettäjät eivät välttämättä ole vanhoja pelimiehiä, vaan tavallisia. Itse petin aluksi, mutta se oli jotain kypsymättömyyttä, olen pystynyt kehittymään ja päässyt siitä eroon.

Vierailija
125/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako sataa pelimiestä olet nussinut? Suomen kokoisessa populaatiossa pitäisi tilastollisesti viiden prosentin virhemarginaaliin päästäkseen nussia noin kahta tuhatta. Onko sinulla saldo jo täynnä, vai heitteletkö vaan ihan mutupohjalta jotain paskaa seinälle?

Edelleen jää nyt epäselväksi että montako sataa AP on nussinut, vai puhuuko vaan läpiä päähänsä.

Vierailija
126/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Ap on katkera torjuttu mamma

2. Suurin osa pelimiehistä tuskin on erityisen huonoja sängyssä

3. Koettu huonous saattaa johtua siitä, että vietelty mamma odotti taivaallisempaa nautintoa kuin verrattain tavallinen mies oikeasti kykeni tarjoamaan. Mammalla oli siis jo etukäteen fantasioita.

4. Ehkä ainoa validi selitys huonolle seksille on se, että yleensä oikeasti nautinnollinen seksi vaatii, että kaksi ihmistä tuntee toisensa, toistensa mieltymykset, ja näiden välillä on edes jotain todellisia tunteita ja kemiaa. Tällaista irtosuhteet harvemmin tarjoavat. 

Vierailija
127/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset on hyviä tyydyttämään suulla kompensoinnin vuoksi.

Pelimiehille se juttu on saada naisia, ja tavoite on saavutettu jo siinä vaiheessa kun mennään sänkyyn. Ulkonäöllä/flirtillä saa uusia, ja eivät niinkään ajattele mainettaan siltä kannalta että seksitaidoissa ei ole kehumista.

Vierailija
128/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo puutteessa olevat miehet eivät tunnista pelinaisia, vaikka sellaisiin törmäisivät. Se onkin koko homman juju.

En opiskellut. Olin jo valmistunut kun muutin Helsinkiin ja touhu lähti käsistä.

Ok. Niitä 90-luvun kunnon pelimiehiä/naistenmiehiä ei ole Helsingin kokoisessakaan paikassa kovin montaa. Tunnen niistä aika monet. Yhden kanssa menin naimisiin ja yhdestä olen jäänyt miettimään, mitähän hänelle kuuluu.

Miten sulla on mennyt nykyään, kun olet ilmeisesti naimisissakin, oletko pettänyt vaimoasi? Olen siinä käsityksessä, että pettäjät eivät välttämättä ole vanhoja pelimiehiä, vaan tavallisia. Itse petin aluksi, mutta se oli jotain kypsymättömyyttä, olen pystynyt kehittymään

En vielä ysäril pelannut.  En ole pettänyt. En näe tollaselle mitään tarvetta. Pelimies aikana  en tosiaan juurikaan nauttinut seksistä.  Vaimon kanssa nautin kovasti. Miksi pettäisin ja palaisin samalla vanhaan, todennäköisesti huonon seksin takia.

Toinen syy on se että mä kadun aikapaljon noita aikoja.  Jos satuttaisin vaimoa pettämällä en pystyisi mitenkään antamaan itselleni anteeksi.

Vierailija
129/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ja somemailma on mullistanut kyl pelailun. 1900-2000 oli kova peluri jos sai 200 naista. 

Nykyään puhutaan +1000. Mikälie lehti teki galluppia niin tinderin pari eniten saanutta miesten profiilia oli ollut vuosia siellä aktiivisena. Siinä alkaa paukkua helposti 5000 kaatoa. Jos nää on pelkän pimpan perässä

Vierailija
130/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on surkea seksissä? 

Oikeasti siinä on kaksi ihmistä joiden kemiat kohtaa tai eh kohtaa. Jos ne kohtaa niin seksi on taivaallista, jos ei niin ei se ole hyvää kummallekaan. 

Joten jos pelimiehet olivat mielestäsi huonoja sängyssä, se tarkoittaa, että sinäkin olit huono heidän mielestään. Ei vaan toiminut!

Naisen kannalta se, ettei mies huolehdi naisen orgasmista. Suurimmalle osalle naisista orgasmi = klitorisorgasmi, joko suulla, sormilla tai yhdynnän aikana. Se vaatii mieheltä enemmän aikaa ja vaivaa kuin pelkkä "penis sisään ja ulos". 

Vierailija
131/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on surkea seksissä? 

Oikeasti siinä on kaksi ihmistä joiden kemiat kohtaa tai eh kohtaa. Jos ne kohtaa niin seksi on taivaallista, jos ei niin ei se ole hyvää kummallekaan. 

Joten jos pelimiehet olivat mielestäsi huonoja sängyssä, se tarkoittaa, että sinäkin olit huono heidän mielestään. Ei vaan toiminut!

Naisen kannalta se, ettei mies huolehdi naisen orgasmista. Suurimmalle osalle naisista orgasmi = klitorisorgasmi, joko suulla, sormilla tai yhdynnän aikana. Se vaatii mieheltä enemmän aikaa ja vaivaa kuin pelkkä "penis sisään ja ulos". 

Miehet sais varmaan enemmän pesää, jos se antais jotain naisellekin.

Ja ehkä erojakin olis vähemmän kun rakastelu sujuis.

Vierailija
132/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on mennyt nykyään, kun olet ilmeisesti naimisissakin, oletko pettänyt vaimoasi? Olen siinä käsityksessä, että pettäjät eivät välttämättä ole vanhoja pelimiehiä, vaan tavallisia. Itse petin aluksi, mutta se oli jota

Kuulostat kivalta mieheltä ja mukava kuulla, että olet tyytyväinen parisuhteessa. 

Minulla on aikuinen poika, joka on seurustellut vakavasti lukiosta lähtien ja heillä näyttää olevan hyvä ja rakastava parisuhde. Olen ollut aika huolissani siitä, pelkään että pojalta menee elämästä tärkeä ja kiva vaihe ohitse, kun on vaan yhden tytön kanssa. Toivottavasti parisuhdekin voi siis olla miehelle hyvä, niin kuin sun kommentista voi päätellä. Minulle se on ollut aina vähän vaikeaa ja kammoksuttavaa, mutta ilmeisesti lapsesta on kasvanut ihmeen kaupalla normaaliluonne.

T. Se 90-l pelinainen

Vierailija
133/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, ikääkin jo 50+. 200 sänky kumppania. On tuossa muutama pelimieskin ollut. Hyvää niissä on se, että ottavat naisen eivätkä nössöile. Mutta ovat kyllä niitä pahimpia rynkyttäjiä. Ja olevinaan niin kovia panemaan.. sanoisin että juuri tuo tekee heistä "huonoja" sängyssä, se hirveä pakko panna ja kovaa.

Vierailija
134/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sulla on mennyt nykyään, kun olet ilmeisesti naimisissakin, oletko pettänyt vaimoasi? Olen siinä käsityksessä, että pettäjät eivät välttämättä ole vanhoja pelimiehiä, v

Kyllä. Ainakin itsellä tämä parisuhde on ollut parasta ikinä ja toivon että saan kuolla vanhuuteen tän naisen kanssa. 

Ei noista kannata stressata.  Toivottavasti poikasi on löytänyt omansa helpommin kuin minä. Ei kaikkien tarvitse hölmöillä onneksi.

Vierailija
135/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko pelimies lyhyt alkoholisti?

Lyhyys tekee miehestä huonon sängyssä? No miksi sitten jatkuvasti haksahdat näihin lyhyisiin alkoholisteihin? 

En todellakaan. He vaan ovat altiivisia huijareita.

Vierailija
136/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten on aikaa panna viisi kertaa päivässä? Ettekö käy töissä tai nuku? "

Viisi kertaa kolme minuuttia. Eihän toi nyt niin paha ole

Vierailija
137/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekemällä oppii. Jotenkin katkeralta/kateelliselta vaikuttaa tämä ketju. Taitavaa miestä haluttaisiin, mutta ei saada ja keksitään tarinoita, miksi pelimiehet on huonoja sängyssä, vaikka tosiasiassa ovat niitä kaikkein osaavimpia. Auttaahan se toki pitämään pettymyksen loitolla, mutta tosiasioita se ei muuta.

Ei todellakaan opi. Ihmiset on yksilöitä. Itsekäs mies on itsekäs myös suhteessa. 

Vierailija
138/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä ne pelimiehet visertää naisille kun ulkonäöllä ei kuulemma ole väliä?

M

Sanovat kauniiksi tietenkin.

Kukaan muu mies ei Suomessa tajua kehua naisia. Tavalliset miehet saattavat jopa kritisoida naisten ulkonäköä. Siksi pelimies onnistuu aina, kun häneltä saa kuulla kehuja.

Ei toimi jos alat alussa kauniiksi kehua. Naiset tajuaa tästä sun tarkoitusperät.  Ja saavat kuulla tätä muutenkin jatkuvasti.

Mikä on naisen tarkoitusperät kun kehuu miestä ihanaksi?

Vierailija
139/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

103. En kyllä osaa itsekkään kunnioittaa itseäni noiden aikojen takia.  Sairaushan tuo oli. Seksiriippuvuus. Siitä on ihan diagnoosi ja psykiatrian lähete.  Oli muuten just noita aikoja kun alko tajuta et eihän tässä ole mitään järkeä.. käytät lähestulkoon kaiken vapaa-ajan seuran etsimiseen tai panemiseen. Vaikka et oikeastaan nauti seksistä hirveästi. Lisänä tunnet huonoa omaatuntoa siitä että puhut paskaa naisille saadaksesi seksiä.

Voi juma mikä nössö 😅. Huono omatunto siitä että puhuu naisille paskaa 😅😅😅😅

Vierailija
140/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kovin paljon nämä pelimiehet näköjään yhtyy päivittäin, mutta alkuperäinen kysymyshän oli, että miksi olette niin huonoja siinä hommassa! 😡

Oletko todella noin tyhmä? Missään vaiheessa pelimiehen tavoitteena ei ole naisen nautinto.

Olen todella niin tyhmä. Kuka mies haluaa niittää mainetta huonoilla sänkytaidoillaan. 😉

Pelimiesten pelit on pelattu, jos on huono sängyssä.

Naiset puhuvat seksiasioista ja erityisesti huonoista miehistä. Ja se puhe kantaa kauemmaksi kuin hyvä.

Naiset ovat kyllä oksettava kun puhuvat kaikki yksityiskohdat läpi. Miehet ei n

No tietysti ei kaikki mutta suurin osa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi