Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ns pelimiehet ovat niin surkeita sängyssä?

Vierailija
25.06.2025 |

Ja kyllä, puhun omasta kokemuksesta. Ei kannata vaivautua kokeilemaan. 

Kommentit (224)

Vierailija
221/224 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuheeta paskaa..Köh

Vierailija
222/224 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta seksiä ikinä

Yksi mies on omistanut ison osan urastaan sen selvittämiseen, miten naiselle tuotetaan maksimaalista seksuaalista nautintoa. Tämä juttu sisältää seksologian tohtorin tärkeimmät opit ja konkreettiset konstit, joiden avulla voit antaa toiselle hänen elämänsä parasta seksiä sekä kuvan, joka paljastaa, millainen elin klitoris oikeasti on.

Seksiin liittyy paljon Kernerin mukaan paljon muitakin harhaluuloja. Yksi yleisimmistä on luulo siitä, että iso penis ja yhdyntä olisivat naisen nautinnon kulmakivet.

Yhdyntäkeskeisyyden myytti elää yhä sitkeästi, vaikka sitä on romutettu jo seksitutkimuksen historian alusta alkaen. Alfred Kinsey toteutti 194050-luvulla lukuisia naisten ja miesten seksuaalisuuteen liittyviä tutkimuksia. Yhdessä niistä hän pyysi viittä gynekologia tutkimaan 900 naisen sukupuolielimiä. Tavoite oli saada selville, mitkä kohdat olivat kaikkein herkimpiä kosketukselle.

Kun gynekologit painelivat vaginan sisältä emättimen suuaukon läheltä ja syvältä eri kohtia, valta-osa naisista ei tuntenut painalluksia erityisen voimakkaasti tai osannut sanoa, mitä kohtaa gynekologi tarkalleen painoi. Sen sijaan kun naisten klitorista kosketettiin hellästi, 98 prosenttia naisista vastasi, että kosketus tuntui intensiiviseltä ja hyvältä. He osasivat myös heti kertoa, että kosketus kohdistui nimenomaan klitorikseen.

Sittemmin lukuisissa tutkimuksissa on todettu, että nainen saavuttaa orgasmin parhaiten juuri klitorisstimulaation kautta.

Siksi Kerner keskittyy jakamaan miehille konkreettisia vinkkejä, joilla nimenomaan klitorista voi stimuloida mahdollisimman miellyttävästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/224 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla toi selittyy sillä, että jos mulla on turvaton olo suhteessa. Eli en koe itseäni kokonaisvaltaisesti halutuksi, niin en rentoudu. Eli mulla on kyllä ollut ihan seksin saralla mallikelpoisia pelimiehiä, mutta tosiaan itse pyrin vaan miellyttämään, jotta haluaisivat sitä seksiä myöhemminkin. 

Valitettavasti en kykene parisuhteeseen taviksen kanssa, mutta seksi yleensä tyydyttävämpää. 

Vierailija
224/224 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks. Tää koko keskustelu on ihan karsean kuuloista omaan korvaani. 

Itse olen ollut sängyssä vain aviomieheni kanssa, eli viimeiset 23 vuotta mua on rakastellut vain oma mies, joka soittelee mua kuin tuttua kitaraa, välillä kovemmin ja välillä hellemmin. Taivaallista, kun toinen tietää tismalleen mistä pidän eikä tule ikinä pettymyksiä.

Miksi näille pelimiehille pitää ylipäätään antaa..? Eikö seksi ole kuitenkin hyvin intiimi kokemus, jonka jakaa mielellään vain jonkun sellaisen ihmisen kanssa jolle on aidosti tärkeä? 

Sama kävi mielessä, saman miehen kanssa ollut jo 36 vuotta. En ole menettänyt mitään. Ihan mahtavaa kun osaa painella juuri oikeista nappuloista. Ehkä puolison intohimo nautinnon tuottamiseen on syy siihen, että seksiä on edelleen monta kertaa viikossa. Kun saa hyvää niin sitä haluaa uudestaan ja uudestaan lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi