Miksi ns pelimiehet ovat niin surkeita sängyssä?
Ja kyllä, puhun omasta kokemuksesta. Ei kannata vaivautua kokeilemaan.
Kommentit (224)
Montako sataa pelimiestä olet nussinut? Suomen kokoisessa populaatiossa pitäisi tilastollisesti viiden prosentin virhemarginaaliin päästäkseen nussia noin kahta tuhatta. Onko sinulla saldo jo täynnä, vai heitteletkö vaan ihan mutupohjalta jotain paskaa seinälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ne pelimiehet visertää naisille kun ulkonäöllä ei kuulemma ole väliä?
M
Ei ole ei. Varsinkin nykyään on tärkeää luoda itsestäsi hauska ja turvallinen kuva. Ei kiirehditä, ei ehdotella mitään antaa naisen viedä asioita eteenpäin.
Sit vaan myötäillään naista joka asiassa hienovaraisesti ettei tule fiilistä et yrität miellyttää. Omasta kokemuksesta voin sanoa sen verran että useasti mietin naisen olevan ihan palikka. Mutta silti vaan piti mukautua hänen haluamakseen.
Naiset ei muuten tajua ikinä sitä että pelimies voi ansoittaa sua vaikka 6kk netin välityksellä. Odottaen vaan sitä sun heikkoa hetkeä.
Jatkanpa vielä. Mulla oli parhaimmillaan tai pahimmillaan 32 keskustelua auki saman pv aikana eri naisille.
En oikein osaa kunnioittaa silloista elämäntapaasi, mutta on pakko arvostaa saavutuksiasi. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näistä on ns kahden sekunnin miehiä. Sen takia pönkittävät egoaan ja itse asiassa joutuvat vaihtamaan kumppaneita, koska kukaan ei halua uusintaa. Nuorena bilevaiheessa tällaisia tuli vastaan.
Toinen ilmiö, joka selittää tämä on ns. "onko se siellä?". Ymmärrätte varmaan.
Tiesithän, että naisten vaginoissakin on eroja. Toiselle saa olla hurjankin kokoinen, että tuntuu jossain ja toinen taas ei voisi ikinä ottaa sitä hurjan kokoista vastaan. Siksi en ihan hirveästi naisena huutelisi jos jonkun vehje tuntuu liian pieneltä, todennäkölisesti et silloin itsekään ole kovin tiukka.
Ja tämä ei ollut mikään katkeran miehen vuodatus, vaan naisen joka oli tietämättään sängyssä saman miehen kanssa kuin kaverini, Myöhemmin kun asiasta puhuttiin, niin kaverini sanoi, että ei tun
Pelimies tarkoittaa naista on hyvä pokaamaan naisia. Nainen joka on hyvä pokaamaan miehiä on pelkkä jakorasia.
Miksi pelimies panostaisi naisen nautintoon? Seuraava pillu jo jonossa niin aivan sama mitä mieltä nainen on panosta.
Kertoo miehestä kaiken kun arvostaa horomiestä.
103. En kyllä osaa itsekkään kunnioittaa itseäni noiden aikojen takia. Sairaushan tuo oli. Seksiriippuvuus. Siitä on ihan diagnoosi ja psykiatrian lähete. Oli muuten just noita aikoja kun alko tajuta et eihän tässä ole mitään järkeä.. käytät lähestulkoon kaiken vapaa-ajan seuran etsimiseen tai panemiseen. Vaikka et oikeastaan nauti seksistä hirveästi. Lisänä tunnet huonoa omaatuntoa siitä että puhut paskaa naisille saadaksesi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä ne pelimiehet visertää naisille kun ulkonäöllä ei kuulemma ole väliä?
M
Sanovat kauniiksi tietenkin.
Kukaan muu mies ei Suomessa tajua kehua naisia. Tavalliset miehet saattavat jopa kritisoida naisten ulkonäköä. Siksi pelimies onnistuu aina, kun häneltä saa kuulla kehuja.
Ei toimi jos alat alussa kauniiksi kehua. Naiset tajuaa tästä sun tarkoitusperät. Ja saavat kuulla tätä muutenkin jatkuvasti.
Ei naisia kehuta Suomessa kauniiksi käytännössä koskaan. Minä olin nuorena todella kaunis, laiha pitkähiuksinen blondi, jota pyydettiin kadulla meikkimainoksen kuvauksiin malliksi ja luultiin malliksi ja missiksi. Miehet eivät edes tulleet juttelemaan. Itse kävin iskemässä kaikki miehet, oli tietysti onnistumisprosentti sata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut näistä on ns kahden sekunnin miehiä. Sen takia pönkittävät egoaan ja itse asiassa joutuvat vaihtamaan kumppaneita, koska kukaan ei halua uusintaa. Nuorena bilevaiheessa tällaisia tuli vastaan.
Toinen ilmiö, joka selittää tämä on ns. "onko se siellä?". Ymmärrätte varmaan.
Tiesithän, että naisten vaginoissakin on eroja. Toiselle saa olla hurjankin kokoinen, että tuntuu jossain ja toinen taas ei voisi ikinä ottaa sitä hurjan kokoista vastaan. Siksi en ihan hirveästi naisena huutelisi jos jonkun vehje tuntuu liian pieneltä, todennäkölisesti et silloin itsekään ole kovin tiukka.
Ja tämä ei ollut mikään katkeran miehen vuodatus, vaan naisen joka oli tietämättään sängyssä saman miehen kanssa kuin kaverini, Myöhemmin kun
Siis... suuren miesmäärän kanssa paneksiminen ei ole kummoinen meriitti naiselle. On vähän kuin lihava lapsi joka on syönyt enemmän karkkia kuin muut lapset.
Suuren määrän naisia kaatanut mies on saavuttanut jotain mitä me tavalliset kuolevaiset miehet emme saavuta edes rahalla. M51
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Kukaan muu mies ei Suomessa tajua kehua naisia. Tavalliset miehet saattavat jopa kritisoida naisten ulkonäköä. Siksi pelimies onnistuu aina, kun häneltä saa kuulla kehuja.
Ei toimi jos alat alussa kauniiksi kehua. Naiset tajuaa tästä sun tarkoitusperät. Ja saavat kuulla tätä muutenkin jatkuvasti.
Ei naisia kehuta Suomessa kauniiksi käytännössä koskaan. Minä olin nuorena todella kaunis, laiha pitkähiuksinen blondi, jota pyydettiin kadulla meikkimainoksen kuvauksiin malliksi ja luultiin malliksi ja missiksi. Miehet eivät edes tulleet juttelemaan. Itse kävin iskemässä kaikki miehet, oli tietys
Ai ei. Mun vaimo kun laittaa Someen ihan sama minkälaisen kuvan Direct napsahtaa 10. Ja 15 lääh puuh olet kuuma viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
Näitä pelimiesten puheiden perusteella päänsä pilviin pullistaneita prinsessoja tavalliset miehet joutuvat raahaamaan takaisin maanpinnalle jos suhteeseen haluavat. Ei ole vaivan arvoista.
Näin nainen tekee pelimiehen avulla itsestään parisuhdekelvottoman.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on vain kaataa mahdollisimman useita. Ei heitä muiden nautinto kiinnosta kuten ei sinuakaan. Suurin osa naisista on lahnoja.
Tuskin nauttivat itsekkään mutta näyttämisen tarve on kova.
Nuo puutteessa olevat miehet eivät tunnista pelinaisia, vaikka sellaisiin törmäisivät. Se onkin koko homman juju.
Alkoi kiinnostaa tämännketjun pelimieskommentoija. Opiskelitko Otaniemessä?
Vierailija kirjoitti:
Nuo puutteessa olevat miehet eivät tunnista pelinaisia, vaikka sellaisiin törmäisivät. Se onkin koko homman juju.
Alkoi kiinnostaa tämännketjun pelimieskommentoija. Opiskelitko Otaniemessä?
En opiskellut. Olin jo valmistunut kun muutin Helsinkiin ja touhu lähti käsistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelimies panostaisi naisen nautintoon? Seuraava pillu jo jonossa niin aivan sama mitä mieltä nainen on panosta.
Mitä muuta mies saa jatkuvasti vaihtuvista pilkuista kuin tauteja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kovin paljon nämä pelimiehet näköjään yhtyy päivittäin, mutta alkuperäinen kysymyshän oli, että miksi olette niin huonoja siinä hommassa! 😡
Oletko todella noin tyhmä? Missään vaiheessa pelimiehen tavoitteena ei ole naisen nautinto.
Olen todella niin tyhmä. Kuka mies haluaa niittää mainetta huonoilla sänkytaidoillaan. 😉
Pelimiesten pelit on pelattu, jos on huono sängyssä.
Naiset puhuvat seksiasioista ja erityisesti huonoista miehistä. Ja se puhe kantaa kauemmaksi kuin hyvä.
Naiset ovat kyllä oksettava kun puhuvat kaikki yksityiskohdat läpi. Miehet ei niin tee. Korkeintaan sanovat että panivat.
Ei kaikki naiset noin toimi.
Olen itse nainen, ja pidän aivan kuvottavana ja uskomattoman mauttomina niitä keskusteluja, missä joku haluaa käydä yksityiskohtaisesti läpi seksiaktia, miehen peniksen kokoa, käytettyjä asentoja yms.
Ja minulla itselläni on ihan hyvä ja aktiivinen seksielämä, en asu nunnana luostarissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistumisen tunteen. Jumala fiilis kun kaverit valittelee miten vaikeaa saada seksiä ja itsellä on jonoa.
Se jahdin jännitys ja onnistumisen fiilis on tossa se koukuttava juttu.
Mä pokailin pelimies uran lopussa pääsääntöisesti varattuja naisia. 2 syystä ei jäänyt kukaan roikkumaan ja siitä syystä et he vaativat paljon enemmän yritystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelua, kokemuksia, nautintoa jne.
Tekemällä oppii. Jotenkin katkeralta/kateelliselta vaikuttaa tämä ketju. Taitavaa miestä haluttaisiin, mutta ei saada ja keksitään tarinoita, miksi pelimiehet on huonoja sängyssä, vaikka tosiasiassa ovat niitä kaikkein osaavimpia. Auttaahan se toki pitämään pettymyksen loitolla, mutta tosiasioita se ei muuta.
Minäkin olin 90-luvulla tietämättäni saman pelimiehen kanssa sängyssä kuin kaverini. Jälkikäteen paljastui ja vertailimme. Kaverini valitti, että sillä miehellä oli liian pieni. Minulla taas oli jäänyt muistiin se, että ko mies oli poikkeuksellisen taitava nuolemaan. Minun seksikokemukseni sen miehen kanssa oli, että se mies nuoli minulle monta orkkua tunnin ajan, minä taas en tehnyt mitään hänelle, eikä ollut yhdyntää. En siis edes nähnyt hänen varustustaan. Sitten lähetin hänet kotiin yöllä, en osaa nukkua kenenkään kanssa yhdessä.
T. Kai olin sitten pelinainen 90-luvulla